Camping Capfun Les Vignes d'Or ****

Camping Capfun Les Vignes d'Or
Capfun Les Vignes d'Or

21 reviews over Camping Capfun Les Vignes d'Or in het Nederlands

., 9-8-2016

Super leuke glijbanen, mooi zwembad buiten. Grote speeltuin is ook erg leuk.

De mobilehomes liggen prima, wij zaten in de schaduw en dat is bij warmte echt top!

Serviceteam was vaak snel ter plaatse bij problemen!. Het binnenzwembad was te warm, het water was troebel en zag er niet schoon uit, dak verder open gooien bij warm weer.

Dode takken in bomen en losse dennennaalden voor seizoensstart verwijderen, ziet er veel beter uit.

Kleine campingwinkel zou wel fijn zijn en brood ophalen tot 11.00 uur ipv 09.00u.

Zeer goed

., 23-5-2016

De camping ziet er mooi uit, leuke zwembaden, vriendelijke mensen en een prima locatie. De campingactiviteiten vinden wij niet zo belangrijk, maar het kan nuttig zijn om te weten dat de voertaal daarbij Frans is. We hebben er een heerlijke vakantie gehad. De service van het campingpersoneel kan beter als het gaat om het oplossen van (kleine) mankementen aan de mobilhome. Moules frites kun je echt beter in het dorp gaan eten.

., 16-5-2016

Leuke kleinschalige camping in dennebos, leuker dan rijen aangeplante boompjes. Kinderen konden zelf naar het klimkussen en glijbaantje. In deze periode was het rustig en toch lekker weer. Glijbanen geweldig, maar voor "verwarmd" best koud. Daarna opwarmen in leuke, kleine binnenbad. Personeel top. Zwembaden niet heel schoon binnen en buiten. Vrijgezellen feestje op camping de hele nacht was ook minder, dat verwacht ik niet op een familie camping. Verder namelijk heerlijk rustig!

iets achteruit gegaan

Snels, 9-8-2014

In 2009 2 weken in juni

In 2013 3 weken in juni/juli

Nav hele fijne vakantie in 2009 zijn we hier in 2013 terug gekomen. Camping is achteruit gegaan

+ klein en overzichtelijk opgezet, kinderen kunnen met gerust hart alleen over de camping met fietsje of stepje

+ in 2013 2 grote waterglijbanen erbij

+ mobilhome van Franceloc prima en ruim genoeg voor 2 volw + 2 kl kind

+ perfecte uitvalsbasis voor uitstapjes in de omgeving

+ Lidl en HyperU vlakbij

- zwembad kon hoeveelheid gasten niet aan

- op het drukste moment ging animatieteam waterpolo spelen, lag je bij het diepe zwembad kreeg je geregeld letterlijk een bal tegen je hoofd

- restaurant in 2009 perfect; lekker en heel betaalbaar, altijd vol, reserveren was noodzakelijk. In 2013 andere uitbater, beperkte kaart en duur. Was vaak uitgestorven 's avonds

- personeel maakte zich niet moe

Mobilhomes op nieuw aangelegd gedeelte staan erg op elkaar. Mobilhomes langs weggetje dat buiten camping loopt hebben veel last van opwaaiend stof.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Kindvriendelijk...? NEE

Geert , 5-8-2014

We zijn afgelopen zomervakantie naar deze camping geweest met onze kinderen van 1 1/5 jaar. Voor twee weken hoogseizoen betaalden we ca. €1800,- voor een stacaravan (Mobile home) Deze stacaravan is uitstekend, schoon en vrij nieuw! De stacaravan is omringt door steentje en keien. Voor kleine kinderen is het dus opletten geblazen, want als je hierop valt doet dat pijn! Verder is het zwembad prima, met zeer mooie glijbanen. De animatie was enkel is het Frans maar voor mijn gevoel prima. Verder is er niets te beleven op de camping. Geen speeltuintje of iets dergelijks. Je kan op de campings enkele stokbrood bestellen, verder niets. Wel is er iedere avond wat animatie bij de centraal gelegen bar (nabij zwembad), maar hiervan hebben we geen gebruik gemaakt.

Prima, maar volle camping

Lon, 4-8-2014

Het is een camping in een dennenbos, dus je hebt altijd wel een plek in de schaduw. Sta je vooraan, dan sta je dichtbij de drukke glijbanen/zwembad. Voor de kinderen is er veel te doen. Volleybalveld, midgetgolf, voetbalveldje, ping pong tafel, voetbaltafel, springkussens, glijbanen. Wel staat alles erg dicht op elkaar, zo ook de caravans. Stacaravan was met veranda en overkapping. Dat was prettig. Het strand lag op 5 minuten met de auto, prima strand. Goed verblijf gehad, maar niet voor herhaling vatbaar dit vanwege de volheid van de camping. Het is trouwens voornamelijk een Franse camping en zij houden over het algemeen niet echt rekening met andere mensen.

Uitstapjes gemaakt naar Beziers, St. Pierre sur Mer...maar niet echt bijzonder helaas.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Overzichtelijke camping voor jonge gezinnen

Janita Oosse, 3-8-2014

Prima camping, wij hebben er een weekje gezeten. Onze kinderen zijn 4 en 6. Camping en zwembad is overzichtelijk.

Zwembad is fantastisch, zeker als je van glijbanen houd! Wij waren er laatste week van juli, maar drukte viel erg mee, bedjes bezet zoals overal.......maar geen trappen vol kinderen voor een glijbaan e.d.

Verder is er weinig, klein speeltuintje met springkussens, nog een ander speeltoestel en een voetbal veldje. Voor jonge kinderen voldoende, maar voor iets oudere kinderen mogelijk wat weinig.

Veel Fransen gasten, de animatie is ook Frans, maar wat wil je in Frankrijk;-)

(Overigens ook best een aantal Nederlandse gezinnen tijdens ons verblijf)

Personeel doet goed zijn best om je te woord te staan in het Engels.

Mobilehome (habana top presta 4 pers) was keurig netjes, bedden vonden wij vrij hard. Binnen erg krap, maar je leeft veel buiten. Plaatsen zijn ook klein, mobilehomes erg op elkaar geplaatst. Wel een veranda, prima zitje, maar daaromheen bij veel weinig ruimte.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Goede prijs voor deze camping

MarkyB, 14-7-2014

Vorig jaar september zijn we op deze Franceloc camping terecht gekomen, leuke camping! Heel fijn zwembad met leuke glijbanen, verder was er niet veel te doen op de camping zelf maar de omgeving maakt veel goed. Het speeltoestel was kapot en erg klein en het springkussen was vies en ook gedeeltelijk stuk.

Cap-d'agde(aquarium als het regent),in Beziers de Neuf Ecluses en een mooie kathedraal waar je bovenop een heel mooi uitzicht hebt. Hele mooie stranden o.a. Valras en een mooie wandeling gemaakt in de Gorges d'Heric.

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

Alles in orde

fam Bastens, 2-12-2012

We hebben op deze caming twee weken verbleven eind augustus met twee kinderen van 9 en 11 jaar. We hebben zeker van onze vakantie genomen. De camping is netjes, het zwembad leuk en onze stacaravan was tip top in orde! Het enige nadeel hier is dat het voor 99% een franse camping is. Het strand is geweldig, de winkels vlakbij. Heel veel te zien in de omgeving!
                      Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Een blijvend toppertje

suristar2001, 12-8-2012

Voor de 2e maal doorgebracht op deze camping, we hebben wederom genoten van een geweldige vakantie. Vriendelijke, behulpzame werknemers, schone omgeving, goed zwembad, gezellige party avonden. De omgeving blijft zeer aangenaam, mn het strand Vendres Plage, iets minder druk tov Valras Plage. Valras blijft met name in de avonden een gezellig centrum. Ook de plekken rondom het gebied blijven het bezoeken waard, Cape agde bijv een zeer authentiek dorp. Al met al wederom genoten.
                      Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Capfun Les Vignes d'Or bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Les Vignes d'Or in Sérignan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Les Vignes d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Les Vignes d'Or scoort een 6.99 uit 10 op basis van 53 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: