Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) *****

Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping)
Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping)
8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) bij:

700 reviews over Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) in het Nederlands

Heerlijk genoten

Mariëtte, 19-9-2017

Peuter/kinder zwembad is echt geweldig. Onze kinderen hebben zich hier heerlijk zelf kunnen vermaken. Het kosteloos lenen van een babybedje en kinderstoel was erg fijn.

Minpuntje, bij onze chalet was de hele dag geen zon waardoor het wat kouder voelde en wij meer binnen hebben gezeten. (September is het uiteraard wel wat kouder)

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Nooit meer

Anna, 12-9-2017

Ik kan deze camping echt niet aanraden. Wij wilden met onze kinderen genieten van een vakantie buiten het seizoen om op een camping waar iets te doen is.

Nu is er zeker wat te doen, zo begint het entertainmentprogramma S avonds om 21:00 wat bestaat uit optredens en soms een karaoke avond. Het geluid hiervan bereikt denk ik de halve camping. Dit gaat door tot 23:00/23:30.

Het zwembad heeft hele leuke speeltoestellen en glijbanen, echter is het water zo koud dat de kinderen er bibberend en met blauwe lippen rondlopen. Voor de trampolines en het carroussel moet betaald worden; 2,50€ per ritje.

Het huisje had matrassen met kuilen erin en was niet ingericht op kleine kinderen want de glazen stonden op lage planken zonder deurtjes en het bestek in vakjes in de tafel.

Er wordt door personeel rondgereden op soort van golf karretjes en ze rijden behoorlijk hard op de paadjes tussen de huisjes, dat vond ik niet fijn met de kleine kids.

Het receptie personeel is ronduit onvriendelijk.

Nooit meer

Jansen, 7-9-2017

Het brood van de bakker is vers je moet in een lange rij staan voor dat je aan de beurt bent. De prijzen liggen hoger als in de supermarkt in serignan. Het strand is mooi, maar het waait hard je wordt er gezand straalt verder geen goede strandtent te vinden. Het zwembad is te klein voor het aantal mensen wel leuk voor kleine kinderen. Animatie en shows tot 23.00 uur (herrie) is niet ons ding. Een verse drol aangetroffen in de douche ruimte is ook niet ons ding. Je moet het leuk vinden een erg groot massaal centerparcs gebeuren op een Franse manier. Voor ons nooit meer.

Erg grote massale camping

Roos, 2-9-2017

Wij hebben in augustus een stacaravan gehuurd in het sectie languedoc en kregen nummer CL58 toegewezen. Geen aanrader qua plek! Stacaravan binnen is prima, maar je hebt weinig privacy omdat de caravans op elkaar staan. ZoveeL mogelijk mensen kwijt kunnen lijkt wel. Het zwembad is leuk voor kinderen tot 10 jaar. De waterspeeltuin is echt super. Het grote zwembad vond ik onoverzichtelijk en druk. De glijbanen zijn voor jonge kids leuk maar tieners vinden dit niks. Wel fijn dat het verwarmd is. De afstand naar het strand is heel goed te doen. Je zit zo bij de zee! De camping is erg groot waardoor wij de gezelligheid miste. Onze zoon had een vriendje maar die zat een kilometer verderop waardoor ze niet zelf naar elkaar toe konden gaan. Het nieuwe gedeelte van de camping was nog kaal. Voor zo'n grote camping vallen de speeltuinen tegen, weinig en klein. Er is een grote speeltuin maar ook niet heel leuk. Wij vonden het een soort centerparcs, alle voorzieningen en faciliteiten zijn er maar je bent op jezelf. Het echte campingsfeertje is er niet. De omgeving is kaal, Ardèche vonden wij veel mooier.

Voor ons eenmalig

Ingrid, 27-8-2017

Grote camping direct aan het strand. Staanplaatsen voor de caravans, tenten e.d. liggen erg ver vanaf het centrum. Ook de speeltuin ligt wat verderop. Hierdoor gingen onze (jonge) kinderen niet meteen zelf daar spelen. Tevens bevat deze speeltuin een ijzeren glijbaan en geen schaduw.

Zwembad was netjes. Voor de kleinere kinderen is het watersplashpark erg mooi en groot. Het grotere zwembad is te klein voor het aantal gasten. Het heeft 2(dezelfde) kleine glijbanen langs elkaar die niet glijden.

Pluspunt is wel dat het grote bad voorzien is van een poortje en dat kleine kinderen er niet zelf in kunnen. Tevens is het goed verwarmd.

Strand heeft geen vertier. Wel een mooi zandstrand waar veel schelpen te vinden zijn. Er zit één klein strandtentje waar je een ijsje of wat drinken kunt halen.

Gedeelte waar de caravans staan is nog vrij nieuw en bevat geen schaduw doordat de begroeiing nog niet groot genoeg is. Dit maakt het ook erg 'kaal'.

Omgeving was helaas ook niet alles. Valras Plage is een leuk dorpje en Carcasonne is leuk om naartoe te gaan. Verder vonden wij het niet ons ding. Maar wij zijn dan ook de Dordogne gewend met alle bergen en het groen.

Voor ons was dit eenmalig, maar niet omdat deze camping slecht is.

Slechtste campingervaring ooit

Ervaren campinggast, 19-8-2017

Hier slechtste ervaring ooit op campinggebied gehad: op basis van de goede recensies op internet tijdig de duurste categorie staanplaats op deze camping geboekt. Bij aankomst bleek echter dat we de slechtste staanplaats ooit toegewezen hadden gekregen; een klein stukje verdord zandveld op een kruising van doorgaande wegen zonder enkele privacy. Voor het eerst in onze campingervaring hebben we deze plek geweigerd. Hierop onbeschoft gedrag van de vrouwelijke campingmanager mee moeten maken die totaal niet begrepen heeft wat gastvriendelijkheid betekent. Pas toen we ons geld terugvroegen bleek er dan opeens toch nog wel een andere plek beschikbaar te zijn, maar pas nadat wij van haar kant een tirade hadden moeten aanhoren. Deze alternatieve staanplaats bleek wel wat beter, maar tijdens ons verblijf vervolgens verder veel gebreken ontdekt: de staanplaatsen zijn feitelijk stukken strand/duin (met rotsondergrond) zonder beschutting tegen de felle zon en harde wind. Bij de buren bleek de elektriciteit niet te werken; zij hebben die bij ons moeten lenen. De moderne toiletgebouwen leveren feitelijk alleen koud water, zowel voor het douchen als het afwassen. Geluidsoverlast tot 00.00 uur van zowel de animatie op de eigen camping als die van de camping er vlak naast. Er is een mooi opgezet centraal dorpje, maar bijvoorbeeld praktische informatievoorziening en voorzieningen als bijvoorbeeld voldoende wasmachines voor deze grote camping, ontbreken. Veel regeltjes, pasjes met foto die je steeds bij je moet hebben i.p.v. polsbandjes, kinderen onder de 16 jaar mogen op diverse plekken er niet in, etc., geven een ongastvrij gevoel. Deze camping voor ons dus echt nooit meer; we waren blij dat we weer konden vertrekken.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldige vakantie

FC, 12-8-2017

Fantastische en goed onderhouden camping. Weinig op aan te merken. Accommodatie rechtstreeks via de camping gehuurd, Balneo gedeelte/wijk. Ideaal voor kinderen, autovrije locatie, accommodaties zijn recent van bouwjaar en stukje gras voor je deur. Prima zwembad/waterspeeltuin voor kinderen tot ca. 10 jaar, enthousiaste animatie en natuurlijk ter afwisseling het prachtige strand direct gelegen aan de camping. Wel kan het soms hard waaien, het is overigens een strand met bewaking. Enige nadeel wij zijn camping bijna niet af geweest. Kinderen (6-8 jaar) vermaakte zich prima.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Wederom Geweldig!!!

Fam. Schuurman, 8-8-2017

Alles hier bevalt prima, schoon sanitair, goede animatie, goede faciliteiten. Het strand is heerlijk wel missen wij daar een paar vlonders waar je overheen kan lopen het zand is loei heet aan je voeten echt niet fijn! Aanraders zijn het stadje Sete, de markt op maandag en vrijdagochtend in Valras, Pezenas op zaterdag, en wat zeker niet mag ontbreken is de mini canyon met z'n waterval in Navacelle echt prachtig. Boodschappen lekker dichtbij doen bij Lidl of Aldi(deze is rustiger) in Serignan. Ook het eten op het park is prima wel miste mijn man de frikandellen ;-) bij de snackbar. Supermarktje op de camping voldoet ook prima voor de vergeten of snelle boodschappen. De P plaatsen voor het kamperen zijn een aanrader want de S en T velden zijn ver weg van alles dus neem evt fietsen mee! Wij gaan in ieder geval zeker weer terug!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima camping

Anoniem, 29-7-2017

Hele mooie groene camping, schoon, wel alleen maar stacaravans. Alles wat je nodig hebt, is aanwezig. Heerlijke paella afgehaald en een fruit de mer bij de stacaravan laten bezorgen. Leuke (wel alleen in het frans) animatie. Super waterpark voor kleine kindjes, mooi strand. Ik vond het alleen erg saai, niks in de directe omgeving waar je heen kon lopen. De prijzen van de bakker/visboer/slager/supermarkt/restaurant vond ik schandalig duur. Daarnaast stond er een harde wind gedurende ons verblijf van 2 weken in juli waardoor we haast niet op het strand konden zitten zonder gezandstraald te worden en was het zeewater ijs- en ijskoud. Maar dat is pech hebben gehad. De accommodatie was verder prima alleen de bedden en de kussens waren ronduit slecht.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima familiecamping

Maarten, 21-7-2017

Heerlijke camping voor (vooral) jongere kinderen.

2 mooie zwembaden (waarvan 1 met zachte ondergrond)

En leuke animatie

Bakker, Slager en Supermarkt op de camping. Grote supermarkt op 10 minuten rijden.

Nette camping met voldoende keuze in campeer/ lodge mogelijkheden.

In de omgeving is weinig leuks te beleven.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) in Sérignan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) scoort een 8.14 uit 10 op basis van 779 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: