De beste prijzen en last minutes voor Camping Yelloh! Village Aloha***** bij:

30 tips over camping Yelloh! Village Aloha

Eten bij strandtent Latino Beach. Heerlijk eten en fijn met kinderen omdat die nog lekker op het strand spelen

Valras-Plage is erg leuk, de boulevard en veel restaurantjes/winkeltjes.

Doe de boodschappen vooral niet op de camping: erg duur. Bakker wel redelijke prijzen!

Je hebt een wat nieuwer (en rustiger) gedeelte aan de ene kant en een wat drukker en rumoeriger gedeelte aan de andere kant. Onze voorkeur had altijd de wat rustigere kant (wijk Hula en Fleur), want de afstand naar het bakkertje en zwembad (andere zijde) stelt toch niks voor. Er zijn regels in het zwembad waar iedereen zich aan moet houden. Geen eten, drinken, luchtbedden etc. mee. Niet tegen de glijbaan op rennen e.d. en een "echte" zwembroek is verplicht. Erger je je hier aan, ga dan niet....

Cottage van de camping zelf huren, prima bevallen. Bezoekje aan Carcassonne zeker de moeite waard, klimpark in de buurt helemaal super.

Kinderen waterschoenen aan zee.
    Deze accommodatie is prima behalve de ligging (caravan 2 sl.kmrs nr: 310)
    Goede check inventaris van de caravan is nodig gebleken
    Super markten Aldi, Lidl en Super Mache is dicht bij (<6 km)
    Een prachtige wijnstreek waar voor wijnliefhebbers veel lekkers te halen is.
    Tweede parasol op het terras van de caravan is wenselijk

Mbt Internet toegang hebben wij eenmalig een 24 uurs kaart gekocht t.w.v. 5 euro. De 24 uurs kaart is geen dagkaart maar een uren kaart. Als je na elke sessie uitlogt behoud je de overige uren voor later gebruik. Tip mocht je het logout venster niet in een van je browser vensters hebben, tik dan het volgende adres in: http://logout en dan enter. Dit is voldoende om af te melden
    Voordeel van de 24uurs kaart is tevens dat je de inlog gegevens kan gebruiken met meerder apparaten. Telkens 1 tegelijk

Marktje op woensdag in Serignan, Carcassonne op 1 uur rijden.

tip: ga een pizza eten bij het groente winkeltje op de weg naar de camping. Er is daar 1 groente tentje met een soort van openluchtrestaurantje aan het water. Heerlijke verse pizzas en super gezellig buiten zitten(aan het water). Goede prijzen ook !

• 202814

Carcasson, op een uur rijden van de camping vandaan. Een echt "ridderkasteel"! De kids vonden het helemaal het einde.

Wij zaten in huisje 141, op de kopse kant van de weg waardoor we een eigen tuintje hadden en dus voldoende zon en schaduw. Ook zaten we hierdoor niet dicht op de buren. Was wel een 6 persoons huisje, maar dat was heerlijk met twee jonge kinderen die hierdoor beide een eigen slaapkamer hadden.

Lily passeur. Pontje die je in 1 min. naar Valras Plage vaart, 1€ pp.
    Viaduc de Millau

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat is voor jou een reden om naar Turkije op vakantie te gaan?

Bent u de eigenaar?