Camping Yelloh! Village Aloha *****

Camping Yelloh! Village Aloha
Yelloh! Village Aloha
8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Yelloh! Village Aloha bij:

324 reviews over Camping Yelloh! Village Aloha in het Nederlands

Weer terug van weggeweest... super camping

Simone, 17-9-2017

Een geweldige camping met vriendelijk en behulpzaam personeel. Veel veranderingen met vorig jaar, nagenoeg allemaal goed! Jammer dat het bakkertje weg was (zat in een apart winkeltje), want daarmee is het assortiment iets verkleind, maar zeer zeker nog altijd lekker!! 2 Extra zwembaden erbij, waarvan 1 binnenbad, was ook zeer aangenaam!! De bar/restaurant zijn aangepast en was sfeervoller gemaakt. Het podium voor de animatie 's avonds was verbeterd, wel op de camping, maar met geluidsbeperkende "muren" er omheen. Helaas was dat laatste niet het geval met bij de aangrenzende camping, die het geluid van de animatie richting Aloha blies... dat was wat minder (met name de karaoke avonden.. ) Maar ach, dat weet je ook bij zo'n drukke regio!!

Dus wederom genoten van een heerlijke vakantie.

Leuk park, veel te doen

EDJ, 28-8-2017

Hadden een mobile home gehuurd. Deze was best groot, alleen de bedden waren klein en de douchekabine is klein. We hadden een veranda, die lekker groot was. Er was een grill, een oven, magnetron, alleen erg weinig servies. Geen kleine glazen, geen schaaltjes. Er waren 3 pannen, en een koekenpan. Maar als je naar de dames/heren liep van de touroperator ( via hun hadden wij geboekt) zorgde ze binnen 10 min. voor meer pannen ( zoals een wok). Deze mobile home was helaas niet schoon en dat is vervelend, dat je zelf toch eerst moet gaan schoonmaken ( wc en aanrecht, douche en wastafel).De veranda was ook smerig, zo ook de stoelen en de tafel. Overal hing stof en een doekje over de tafel buiten maakte hem zwart. Het park was netjes, veel voorzieningen, volleybal veld, voetbalveld, skateboard, groot zwembad, maar het water was koud, waardoor onze kinderen niet gezwommen hebben. Tafeltennis, snackbar die tot 23.00 uur open is, supermarkt(duur), veel entertainment. Veel voor kleine kinderen te doen. Een leuke bar die uitzicht bied over het park en de zee. Grote supermarkten ( Lidl, en Carrefour) op 6 km. En het strand en de zee op een paar meter lopen, heerlijk.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super aangename vakantie gehad!

Ellen, 14-8-2017

Wij logeerden met twee kinderen van 4 en 6 jaar op deze camping in een caravan van een tourperator. De caravan was nog zeer recent en dus netjes en mooi. Het grote, overdekte terras was een aangename aanvulling. De camping zelf is niet heel groot, maar voor ons groot genoeg. De zwembaden zijn sinds dit jaar vernieuwd en echt heel netjes en mooi. Er wordt streng toegekeken op het niet dragen van zwemshorts. Ook 'wilde' waterspelletjes worden niet toegelaten (op elkaar schouders staan en salto's gaan maken, lopen, trekken en duwen aan de de rand van het zwembad...). Wij vonden dit aangenaam gezien de leeftijd van onze kinderen. Ik snap wel dat oudere kinderen het zwembad niet geweldig vinden. Grootste nadeel aan het zwembad (maar ook aan de supermarkt, bar,...) is dat er geen fietsenstalling is voor de talrijke fietsen en stepjes. Deze liggen overal verspreid waardoor het nemen van je teenslippers een ware uitdaging werd. De rechtstreekse toegang naar het strand is echt super. Zo van je huisje het strand op.

Op het centrale plein is er een snackbar waar je ook ijsjes en een drankje kan krijgen. Dit plein is overdag echter totaal niet gezellig, waardoor het niet uitnodigd om daar iets te drinken. Het rooftop restaurant heeft wel een erg mooi terras, maar gezien het aanbod en de latere openingstijden is het minder geschikt om in de namiddag iets te drinken. De omgeving zelf heeft weinig te bieden, voornamelijk andere campings en verschillende fruit/groentenkramen. Wel een bezoekje waard is Cap d'Agde, Beziers, de 9 sluizen van Fonserannes en uiteraard Carcasonne.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastische camping met super ligging

Annemieke, 13-8-2017

Een mooie camping met vriendelijk personeel. Een leuk zwembad met animatie en een super ligging aan zee! Het was ook heel schoon.

Echt nooooooit meer!!!!!!!

John, 7-8-2017

Ik echt dat touroperator ook Nederlands georiënteerd was maar helaas dit is een typische Franse camping, inclusief echte authentieke chagrijnige Fransen, vanaf de camping of resort naast ons kwam de hele avond extreem veel lawaai van een DJ die dacht dat hij grappig is, ze adverteren met heel veel glijbanen maar dat zijn er veel minder en een echt lekker zwembad is er niet enkel een bejaarden bad waar je leen baantjes mag zwemmen, leuk voor de kinderen maar niet heus. Het terras van onze chalet zit naast het terras van de buren dus je kunt elkaar woordelijk verstaan, 0,0 privacy dus. Persoonlijk heb ik hekel aan met bandjes om te moeten lopen maar als die dan nog om en af gedaan kunnen worden heb ik daar vrede mee maar daar hebben ze geen vertrouwen in dus lopen met zo een irritant bandje om. Deze camping doet zich veel mooier voor dan dat het in werkelijkheid is, echt nooit meer! Daarbij zijn de prijzen van de winkel en de snacks belachelijk hoog maar je kunt toch geen kant op.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

2 heerlijke weken

Hester, 5-8-2017

Camping met deels nieuw, ruim en luxe sanitair. Grote staanplaatsen voor caravan/tent. Direct aan mooi niet al te druk strand. Muziek stop om 23:00 uur, maar afhankelijk waar je staat tot 24:00 hoor je de muziek van de buren. Veel vermaak voor jongere kinderen, zoals het schitterende zwembad. Voor pubers 16+ minder, geen leuke uitgaansgelegenheden of boulevard op loopafstand. Als je wat anders wilt is er genoeg te vinden in de omgeving, maar wel op een een half tot 1 uur reistijd.

Cap d'agde leuk snorkelen of het zwarte strand "la Conque". Lac du Salagou, Pont du Diable of Roquebrune voor waterpret in een prachtige omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De directe ligging aan zee is het grote voordeel

Vincent, 31-7-2017

Eerst de negatieve dingen: Te druk in het zwembad, kinderen botsen. Wildwatergedeelte stelt niet veel voor. Eigenlijk is er geen goed zwembad, meer losse stukken zwembad zonder of met bezette ligplaatsen. Deze camping moet het echt van de ligging aan zee hebben, niks in de nabije omgeving (wel op 45 min rijden). Ook was er veel geluidsoverlast (mn muziek andere campings en sproeiers gaan 's nachts aan). Grootste minpunt is de veel te hoge prijzen voor de huisjes/stacaravans (bijv Hula is meer dan 270 per nacht in hoogseizoen). Besef dat het een streek is met veel en vaak wind. Wifi was waardeloos.

Pluspunten: ligging direct aan het strand. Soms goede golven, is leuk. Zeer goed onderhouden camping. Goed personeel, ook NL sprekend, goede animatie en shows, goede eet- en drink gelegenheden, goede campingwinkel (op 5 minuten rijden overigens grootste Carrefour die ik ooit gezien heb), goed warm. Al met al denk ik een goede camping voor kids tussen de 6 en 10 jr, niet jonger, niet ouder.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prachtige relaxte camping aan het strand

Fam. De Man, 31-7-2017

Aangenaam verrast door deze camping. Staanplaats (361) ruim genoeg, niet heel erg veel schaduw. Sanitairgebouw ananas is heel minimaal, wel schoon, het sanitairgebouw centraal op de camping is bij verre het mooiste dat ik ooit ben tegen gekomen op een camping, ruime warme douches, moderne uitstraling, kortom heel luxe! Strand op struikelafstand, genoeg ruimte, de zee was de eerste dagen heerlijk, maar na 2 dagen veel wind was de temperatuur gelijk 10 graden gedaald, erg jammer! Strandwacht aanwezig en waarschuwingen via omroepsysteem. Zwembadcomplex erg leuk voor kinderen tot 10 jaar, glijbanen voor de wat oudere kinderen erg leuk, het grote zwembad heerlijk om baantjes te trekken. Winkeltje niet heel uitgebreid, wel elke ochtend vers stokbrood en croissantjes. In de buurt carrefour, lidl en aldi. Cap d'agde leuk voor een dagje shoppen, leuke restaurantjes. Kortom een heerlijke vakantie gehad! Aanrader voor kinderen tot 12 jaar
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastische vakantie op een super mooie camping

Bianca, 29-7-2017

De camping zier eruit als nieuw, het begon al bij de receptie die in een mooi nieuw gebouw zit. Er was ook een Nederlands sprekende meneer bij de receptie, wat fijn is als je taal niet helemaal machtig bent. De receptie zit vlak bij het zwembad, winkeltje en snackbar. Alles ziet er netjes, mooi en schoon uit!

De caravan was groter dan we ooit hebben gehad (4 pers) en praktisch goed ingericht. Normaliter hebben we altijd kastruimte en planken tekort voor alles, maar dit keer hadden we ruimte over. Nadeel vond ik dat de speelruimte voor de kinderen bij de caravan wat klein was, doordat de auto bij de caravan geparkeerd moest worden. Daar lagen steentje waar de jongste van ons zijn knieën behoorlijk op kapot is gevallen. Maar dit is dan ook het enige nadeel wat ik kan bedenken.

Het is een kleinschalige camping, heerlijk niet de druk en alles binnen loopafstand van 5 min ook het strand! Het zwembad was super leuk, ook hier ziet het er schoon, mooi en nieuw uit. Ook als het weer wat minder was, kon je nog prima naar het zwembad omdat het water verwarmt is.

Het winkeltje is klein maar heeft verder wel alles wat je nodig mocht hebben. De supermarkten zitten op 10 min rijden met de auto. Ook 3 heerlijke fruitkramen langs de weg, met alle soorten fruit van goede kwaliteit. Ook in de buurt genoeg leuke dingen om te doen of bezichtigen.

Kortom we hebben een super vakantie gehad of zoals de kinderen het zeggen: mega, super, vet, coole vakantie bij Aloha.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Erg leuke camping voor met kleine kinderen!

Rudy, 18-7-2017

Mooi onderhouden camping. Zag er netjes uit. Sanitairgebouwen goed onderhouden en goed gepoetst. 's Morgens werd het uitgebreid gepoetst en over de dag werd dit bijgehouden ('s avonds, in de drukste periode, liepen ze wel 2 keer in een half uur langs om het te checken.)

Wij hebben hier met onze vouwwagen gestaan (plaats 164) en de plaatsen zijn zeer ruim!

Ligging is direct aan het strand. Dus je licht zo in het zand in de zon :).

Zwembad is heel mooi. Sinds dit jaar een nieuwe "watertoren" voor de oudere kids (vanaf 4 jaar) en een lagunabad. Laatste was wel erg druk (vooral op het einde van de dag. Verder enkele leuke glijbanen.

Er was ook een binnenzwembad, maar omdat het tijdens ons verblijf ca. 30 gr. was geen gebruik van gemaakt.

Voor de kleine zwemmers onder ons (- 4 jaar) was er een erg leuk babybad. Ons manneke heeft zich er goed vermaakt en papa en mama goed moe gemaakt om steeds glijbaan op - glijbaan af te willen :). Alleen jammer is dat sommige oudere kinderen toch menen hier ook te moeten ravotten (taak voor de ouders...)

Er is een animatie team, maar voor de aller kleinste is de animatie minimaal. Voor de oudere tot 12 jaar is er wel van alles te doen. Ons manneke vond vooral de Keikodisco 's avonds erg leuk. Op het centrale plein was elke avond wel iets te doen, van muziek tot markt en spelenavond voor de jeugd. Muziek was tot 23:00 uur. Minpuntje van het centraleplein vonden wij dat er geen echt terras met bar was waar je gezellig kon gaan zitten om naar de animatie te kijken.. Boven was wel een terras (Rooftop), maar daar keek je uit op het zwembad en niet op het plein. In de snackbar kon je trouwens wel drinken krijgen. De animatie van naburige camping was wel heel goed te horen. Deze duurde ook vaak langer dan 24:00 uur...

Er is een winkel op de camping waar ze 's morgens brood verkopen (vers afgebakken). Boodschappen waren wel redelijk duur. Hiervoor kun je beter naar Carrefour in Serignan gaan (ca. 10 minuten rijden).

Wij hebben 1 keer pizza in de snackbar gehaald en 1 keer bij Rooftop gegeten. Beide keren zijn tegen gevallen. De pizza's waren niet heel erg lekker. Bij Rooftop hebben we Ribs gegeten. Deze vielen ook een beetje tegen. Cocktails waren wel lekker :) Hamburger en kipnugget van de snackbar waren wel lekker.

De snackbar is wel duur. Voor bv. een ijsje met 2 molletjes moest je € 3,50 betalen.

Nog iets waar wij ons aan stoorde was al die stepjes en fietsen die over de camping vlogen. Onze zoon van 1,5 is diverse keren bijna aangereden door niet oplettende kinderen op stepjes. Op zich op de weg is het ook niet erg dat die langs komen. Maar op het centraleplein, waar de animatie is, zouden ze het moeten afsluiten voor stepjes en fietsen. Verder kwam het ook wel eens voor dat het voor de ingang van het zwembad helemaal vol lag met stepjes en fietsen....

In de omgeving is weinig te doen. Serignan stelt niet zo heel veel voor. Wij hebben Beziers, Cap de Agde en Valras Plage bezocht. Erg leuke plaatsen waar veel te doen is. Houdt er wel rekening mee dat veel tussen 12 en 15 uur dicht is.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Aloha in Sérignan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Aloha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village Aloha scoort een 8.37 uit 10 op basis van 367 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: