Camping Domaine de Beauséjour ****

7,2

23 reviews over Camping Domaine de Beauséjour in het Nederlands

Mooie camping

Birgit, 20-8-2016

Beausejour, een mooie camping. Rustig, waar voor oudere kinderen niet veel te doen op de camping. Maar wel in de buurt. Sanitair is oud, maar goed schoon. Alleen jammer dat er zoveel stacaravan (vaste plekken) zijn, daardoor staat de gewone kampeerder overal tussen. Dat is gewoon jammer. En de plaatsen zijn niet allemaal heel groot.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Zeer plezierige camping

Wim, 13-7-2016

Mooie goed verzorgde camping met ruime standplaatsen. Mooi aangeplant en onderhouden. Perfect sanitair, zeer schoon. Schoonmakers de hele dag aanwezig. Prima restaurant en zeer betaalbaar. Prachtig zwembad met prima ligbedden.

Vriendelijke receptie, zeer behulpzaam. Prettige algemene sfeer. Strand direct van de camping toegankelijk, bewaking aanwezig. Gratis kano's op het strand. Een camping om terug te komen.

Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijke camping!

Fam. Lute, 7-7-2016

De maand juni is een heerlijke maand om op deze camping te zijn, gelukkig niet zo'n megagrote camping. Wij zaten met de caravan vlak bij de jeu de boule baan. Voor ons een geweldige gezellige plek omdat iedere middag gespeeld werd met allerlei nationaliteiten. En dicht bij het zwembad en het strand. Alleen weinig schaduwplekken bij het zwembad. Hele vriendelijke behulpzame mensen bij de receptie en handig dat je in het Nederlands je vragen kan stellen. Wij hebben de fietsen altijd mee en je kan hier heerlijk fietsen naar het dorp en naar de megagrote supermarkt.
Gereisd met partner in juni 2016

Strand camping

E.S, 29-10-2015

Een middelgrote strandcamping die wij in 2012 bezochten. Kampeerplekken zijn verschillend van grote, die bij het zwembad zijn het beste en het grootste. Wij hadden een plek tussen de stacaravans, en onze 6m lange Hobby paste er maar net tussen. Ook waren onze Franse buren niet zo vriendelijk, dat was jammer. Camping overal op loopafstand, groot strand en heerlijk water. Wel stroming. Om boodschappen te doen moet je altijd met de auto zeker een 15 min rijden. Dat vonden wij een minpuntje. Ook is een gezellig plaatstje niet echt in de buurt. Als je van zon en zee houdt is dit een aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

achterstallig onderhoud camping

Ineke, 4-9-2015

mooi gelegen camping aan leuk strand, toiletruimtes behoeven up date, merendeel nog hurkwc's
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

misschien ooit nog eens 1 keer

karin van Wijk, 30-6-2015

Wij hadden een tentplek van 3 weken in juni met gelukkig schaduw.

over de gehele camping is er weinig schaduw op de plekken.

We hadden over de 30 graden.

Veel wind 1e week en de laatste week werden we gek van de muggen ( neem veel muggespul mee)

Zaten tegen een muur aan te kijken van de burencamping

personeel prima.

lawaai hadden we niet alleen wat muziek to 23.00 uur andere camping.

Het restaurant viel voor ons tegen.

Gereisd met partner in juni 2015

Overdag héérlijk, 's-nachts veel herrie....

Jeroen_Oerlemans, 10-8-2014

Een mooie en gemoedelijke (ondanks dat de camping redelijk groot is) camping die echt aan zee ligt. Wij hadden een accommodatie zo dicht mogelijk bij het strand geboekt en dat betekent dat je binnen 3 minuten lopen vanaf je caravan naar je handdoek op het strand bent. Ideaal dus.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Hoe rustig de camping overdag was, des te lawaaierig het 's-avonds en 's-nachts werd. 's-Avonds vonden wij niet zo erg, dat hadden wij van tevoren ingecalculeerd. Als je naar een grote camping direct aan de Middellandse Zee gaat, dan weet je dat het druk is. Immers, rustige campings direct aan zee bestaan niet meer. Maar dat het tot 5:00 's-nachts zoveel herrie zou zijn, was een beetje jammer. Dat werd met name erg toen op 1 augustus de camping helemaal vol stroomde met Fransen die vanaf dat moment vakantie hadden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Mooie franse camping

Edwin, 31-7-2013

Camping ligt tussen de vakantiedorpen van Yelloh Village tw Aloha en Serignan-plage. Beausejour is vergeleken met hun nog een authentieke franse camping. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam (spreken engels). Plekken (gras) zijn mooi groot en afscheiding is door heggen. Behalve verhuur stacaravans zijn er ook nog seizoensplekken en voldoende "losse" plekken. Nationaliteit van de gasten is gemêleerd. Camping heeft gratis WIFI (helaas beperkt bereik). Mooie ruime bar met terras en recreatiezwembad welke nergens dieper is dan 1.50 meter. Toiletgebouwen zijn rond waardoor er opvallende brede douches en wc's ontstaan. Toiletten / douches werden meerdere malen per dag schoongemaakt. Kwaliteit van de take away is niet het allerbeste maar ook niet echt slecht. Fijn is ook de eigen opgang naar het mooie strand van Serignan-plage.

Aardige camping

R., 22-7-2013

We zijn hier net onze kinderen een weekje met de caravan geweest speciaal voor het strand. Camping ligt dan ook direct aan het ruime strand. Het strand was top, alleen jammer dat er niet 1 strandpaviljoen is te vinden. Verder vonden wij de camping wel aardig om te zijn. Plekken zijn niet heel groot voor caravan met tent en je staat tussen de mobille homes. Moet je van houden. Sanitair verdient hoog nodig een opfrisbeurt in de ruimste zin van het woord. Zwembad is heerlijk, ook voor de kleinsten.

Camping ligt naast de grote Yellow Village Aloha camping. Overlast hebben wij hier niet van ervaren. Om 23:30 is het overal stil. Staff is erg behulpzaam en vriendelijk. Opvallend was ook dat er weinig Nederlanders stonden. Veel Fransen, Zwitsers en Duitsers.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Supercamping aan Middellandse zee!

Wietse Visser, 20-7-2013

Algemene indruk:

Staat v/h sanitair: 9

Mening nr. 59380

20-7-2013

Geweldige twee weken gehad op deze camping. Met twee kindjes van bijna 2 en bijna 4 is dit een hele fijne plek. Mooie plaatsen, super dicht bij een mooi fijn en ruim zandstrand. Ook het zwembad is geweldig, veel ligbedden en lekker lang ondiep, mooi voor de kindjes! Echt Frans, maar wel met diverse nationaliteiten, genoeg Nederlandse kindjes voor onze kinderen om mee te spelen. Valras-plage op fietsafstand met veerpontje (4,8 km). Combinatie stacaravans kampeerplaatsen is ook goed.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Beauséjour in Sérignan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Beauséjour zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine de Beauséjour scoort een 7.23 uit 10 op basis van 54 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: