9,5

Uitstekend

10 reviews over Landhuis Domaine Michaud in het Nederlands

SUPER!

Peter Claes, 3-8-2016

Wij hebben "SUPER" genoten van een heerlijk weekje vakantie in Domaine Michaud bij: Jolanda, Fred, Naomi-esmée & Sandor Danen.

Een heerlijk ontbijt, prachtig kamer, geweldige locatie met een uniek zich over de vallei, mooi zwembad, en 's avonds een heerlijk 3 gangen menu.

Dit is echt een pareltje!

Gereisd met partner in juli 2016

Wat een gastvrijheid!

M. van Druenen, 6-10-2014

Prachtig, wat hoger gelegen landhuis met uitzicht op Carcassonne en de heuvels. Veel te zien in de omgeving. Restaurants hoef je niet te zoeken, want de gastvrouw kookt werkelijk fantastisch. Ieder ander restaurant valt hierbij in het niet. Mooi verzorgde schone kamers met goede (luxe) badkamer. Iedere dag schone handdoeken en zelfs een opgemaakt bed. 's Morgens een heerlijk compleet ontbijt en bij goed weer buiten op terras of in de tuin. Wij kregen veel goede, bruikbare tips over de regio. Hier weten ze wat gastvrijheid is!

Minder geschikt voor (kleine) kinderen.

Gereisd met partner in oktober 2014

Verblijf domaine michaud

Jaap lagendijk, 2-6-2014

Het was het vierde achtereenvolgende jaar dat we weer voor een week in domaine michaud te gast waren en we hopen er nog veel jaren aan vast te plakken. Het is een unieke plek op een heuvel met een grandioos uitzicht op de dorpjes in de omgeving, op de bossen en op de uitlopers van de pyreeën. Een landhuis met mooie ruimen kamers. Gastvrouw jolanda en zoon sandor-noel kookten weer de sterren van de hemel, waardoor we s'avonds geen enkele behoefte hadden om elders de maaltijd te gebruiken. Domaine michaud is een gastvrij huis waar het goed toeven is. Beslist een aanrader.
    Gereisd met partner in mei 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landhuis Domaine Michaud bij :

een héél leuke ervaring...

Alex en Katty , 19-7-2012

Deze B&B bevindt zich op 10 minuten van Carcassonne. Heel rustige ligging, fantastisch uitzicht over de heuvels met in de verte zicht op Cité en de Pyreneeën.

Vriendelijke ontvangst. Ruim domein, ruime kamer, ruime badkamer. Goed ontbijt dat bij mooi weer buiten geserveerd werd. We hebben tevens genoten van een uiterst lekker en verzorgd diner dat door de gastvrouw bereid werd, met heel aangename bediening.

Er lopen meestal 2 (heel brave) honden los die echter geen last veroorzaken. Tijdens de maaltijden lopen ze niet los.

Voldoende parasols en ligbedden aan zwembad. Ligbedden zijn bij langdurig gebruik niet de meest comfortabele.

Ontspanningsruimte aanwezig (maar deze was blijkbaar tijdens ons verblijf niet klaar voor gebruik).

Al bij een een aanrader en een heel leuke plek.

Gereisd met partner in juli 2012

"Een Pareltje nabij Carcassonne"

I. Uyland, 21-12-2011

Gelegen op slechts 15 minuten autorijden van een prachtige stad als Carcassonne met zijn Cité is Domaine Michaud een oase van rust temidden van ongerepte natuur en wijngaarden. Ideaal gelegen ook voor het maken van dagtochten naar de Middellandse Zee kust, de Pyreneëen of een geweldige mooie stad als Toulouse.

Gastvrijheid is er niet slechts een woord maar krijgt een geweldige inhoud door Jolanda en haar gezin. De keuken is van een hoog niveau en voor passanten zeker een omweg waard.

Domaine Michaud is een fantastisch luxe chambres d'hotes waarheen je zeker teruggaat!

Gereisd met partner in augustus 2011

Een vakantieparadijsje in het zuiden van Frankrijk

Leunen, 2-10-2011

We hebben net een heerlijke week achter de rug op Domaine Michaud.

Te midden van al die Fransen heeft dit Nederlandse gezin toch een zeer mooi Chambres d'hotes weten neer te zetten. Zodra we de auto uitstapten na een lange rit werden we direct warm welkom geheten door het hele gezin.

Zeer stijlvolle kamers en een super restaurant!

Waar het eten wordt bereid door chefkok Jolande en wordt opgediend door de 2 tienerkinderen. Dankzij de goede routebeschrijvingen van Fred hebben we vele bezienswaardig heden bezocht. We hebben een nieuw paradijsje ontdekt waar we zeker terug zullen keren.

Gereisd met partner in september 2011

Een heerlijk oord om lekker te relaxen

Kees Peper, 27-8-2011

In de maand augustus hebben wij 2 dagen doorgebracht op Domaine Michaud. De ligging is formidabel, het uitzicht vanaf de hoge heuvel is sprookjesachtig mooi. Liggend op een comfortabele bank bij het zwembad voel je je echt als ''God in Frankrijk".

De kamers zijn ruim en luxueus ingericht met heerlijke bedden en modern sanitair.

Ook voor de culinaire liefhebbers valt er genoeg te genieten. De gastvrouw van het Domaine (Jolanda) zorgt iedere avond desgewenst voor een heerlijk diner met diverse gangen. Het diner wordt buiten geserveerd aan een grote tafel en de ambiance was in ons geval fantastisch, aangezien er nog een aantal heel gezellige Belgische gasten aan tafel zaten. Voor we het wisten was het 12 uur en met op de achtergrond de Pyreneeen waanden we ons in een sprookje. Het leuke is ook dat het hele gezin betrokken is bij het wel en wee van de gasten. Het was voor ons een onvergetelijke ervaring.

Gereisd met partner in augustus 2011

Een echt paradijs.

Peter en Germaine, 8-8-2011

Dit was echt een geweldige ervaring voor ons. Alles wat er op de website beloofd wordt, werd ook werkelijk waargemaakt. Fantastisch mooie kamers en geweldige keuken. Ook zeer gastvriendelijke mensen die Jolanda en Fred. Zeer mooie lokatie en omgeving. Zijn ook nog naar de middelandse zee geweest. Slecht 45 minuten rijden. Een echte aanrader. Wij komen in elk geval zeker weer terug.
      Gereisd met partner in mei 2011

Prachtige plek

Altena, 6-8-2011

Domain Michaud heeft alles voor handen voor een prettig en comfortabel verblijf en vormt een prima uitgangspositie voor allerlei leuke activiteiten en bezienswaardigheden in de regio.
      Gereisd familie in juli 2011

Een echt pareltje!

Kim&Margaux, 22-7-2011

Een schitterend en vooral stijlvolle chambre d'hote van 2 lieve en gastvrije Nederlanders, Yolanda en Fred.. Wij zijn heel wat gewend, maar dit was de mooiste, en kalmste bed en breakfast dat

we ooit gedaan hebben.

Hier wordt verwennen met een grote V geschreven. Van het welkom heten, de hapjes, ontbijt en diners geniet je hier van een hoogstaand niveau keuken!

Het is genieten op de ligstoelen rond het zwembad, maar de omgeving leent zich ook uitstekend om er op uit te gaan! De kamers zijn van topklasse en zeeeer smaakvol ingericht. Als frequente vakantiegangers hanteren wij normaal 1 devies: bezoek een goede vakantiebestemming slechts eenmaal en behoudt de goede herinneringen.

Bij domaine Michaud zullen wij deze regel niet kunnen volhouden. Éénmaal ondekt is het een plek waar je graag terugkeerd.

Gereisd met partner in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landhuis Domaine Michaud bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Domaine Michaud in Roullens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Domaine Michaud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Domaine Michaud scoort een 9.45 uit 10 op basis van 10 reviews.