Camping Airotel Grand Sud ***

8,4

5 reviews over Camping Airotel Grand Sud in het Nederlands

beoordeling

g van den broek, 10-5-2017

heel goede en schone camping

en een prachtige omgeving

Gereisd anders in mei 2017

Zeer slechte camping

N, 29-7-2015

De camping ziet er slordig uit. Personeel spreekt geen andere taal, behalve frans. Eigenaren zijn niet klantgericht of gastvrij. Sanitair word weinig schoongemaakt.(1x) per dag. Daarbij is er maar een toilet gebouw met vier toiletten. Ook zijn er twee douce gebouwen waar geen toiletten aanwezig zijn. Er is een zwembad aanwezig maar die is zeer klein.
Gereisd anders in januari 2015

Ga ik niet meer naartoe

Nicole de raad, 25-8-2012

Bij aankomst heel aardig ontvangen door 2heren, ik denk de wakers, daar de receptie al gesloten was. De plaatsen zijn ruim en mooi. Echter: klein zwembad , camping ligt dicht aan de weg. We wilden een kop koffie drinken tussen de middag in augustus! Resto gesloten! Oud sanitair, geen wc papier, geen zeep, en dit voor een 4 sterren camping! Slechte verlichting s' nachts! 2 nachten gebleven, daar wij carcassonne bezochten, wat wel de moeite waard is! Op dag van vertrek, receptioniste arrogant, en onflexibel, kan wel zeggen onaardig!

Kortom: geen onaardige camping, maar naar mijn inziens geen 4 sterren waard, daar ik veel gecampeerd heb en veel campings met 2 sterren betere ervaringen mee heb!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

nooit meer

Henri, 1-9-2011

Er was geen warm water, ook de rest van het sanitair liet te wensen over.

Voor een hond moet 4 euro per dag betaald worden

Prijs/kwaliteit is ver te zoeken, dus maar een nacht gebleven.

Gereisd met partner in augustus 2011

nooit meer!

irma, 17-8-2009

In eerste instantie wilden we hier 2 a 3 nachten blijven, maar we hebben serieus overwogen om dezelfde avond nog te vertrekken. Op onze plek stonk het (riool) en er was continu geraas van de weg. Toen we met onze kinderen een ijsje gingen kopen, bleken ze alleen maar Magnums te verkopen (bleek ook nog om namaak te gaan). In het kleine zwembad staat een glijbaan en het was er erg vol. Onze (jonge) kinderen konden daar niet zwemmen! Er bleek nog een ander, rustig zwembadje te zijn, maar daar mogen geen kinderen in!! Kortom, we vonden het een nare camping en we zijn de volgende ochtend om 8 uur weggegaan. Het is het geld niet waard.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Airotel Grand Sud in Preixan , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Airotel Grand Sud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Airotel Grand Sud scoort een 8.36 uit 10 op basis van 36 reviews.