Vakantiehuis Simpaty ***

9,9

38 reviews over Vakantiehuis Simpaty in het Nederlands

fantastisch verblijf

michielsen-cools, 14-10-2017

heel leuke woning,met alles erop en eraan,heel kindvriendelijk,leuk zwembad op het domein.veel winkels en leuke restaurants in de buurt
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

fantastisch

Viviane mes, 29-9-2017

mooi huisje, alles erop en eraan, heel goed onderhouden.
Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch!

Hanne Mertens, 4-9-2017

Net terug van het huisje Simpaty. Ik ben al meermaals naar dit huisje geweest en iedere keer is het super!

Alles is tip top in orde en alles wat ter beschikking wordt gesteld maakt dat al wat nodig is voor een vakantie aanwezig is.

De omgeving daar is ook de moeite. Na al die keren hebben we zelfs nog niet alles kunnen bezoeken wat op ons lijstje staat. Het strand is vlakbij alsook talrijke leuke stadjes, mooie natuur, ...

Ik ben nu al aan het aftellen om nog eens te gaan!

Gereisd met partner in augustus 2017

Kei goe proper huisje alles aanwezig

Johnny-Nancy, 3-9-2017

Alle nutsvoorzieningen aanwezig en vlakbij zwembad en strand mooie fietsomgeving het perfecte accomidatie om een verblijf in Frankrijk
Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch!

Dany Gallin, 3-9-2017

Zeer mooi huisje, rustig gelegen op het domein en volledig ingericht.
Gereisd met partner in mei 2017

Zeer mooie ontspannende vakantie gehad, SUPER !!!!

Simmy, 3-9-2017

Alles was ongelooflijk in orde, ECHT NIETS OP AAN TE MERKEN. Proper en net huisje en tuin, en niet onbelangrijk alles was aanwezig om van een prachtige vakantie te genieten. *** mag van ons een **** worden. zelfs de kleine details waren in orde, details waar je zelf niet aan denkt waren aanwezig. Te veel om op te noemen. Het Domein met de vernieuwde zwembaden, Balnéo en glijbanen waren TOP. Verzorgde Bar met groot terras zicht op de glijbanen, Animatie sport en spel was in orde. 5 min stappen van prachtig verzorgd zandstrand. Een zeer mooie vakantie genoten en zeker voor herhaling vatbaar
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fenomenaal! ,,,,,

Fam cools, 3-9-2017

Van het begin tot het einde echt fenomenaal. Het was een super vakantie.

We zijn met 5 personen gegaan mijn man en ik en onze drie kinderen 2 van 13 en 1 van 8. Het huisje was mooi modern en zeeeeeeeerrrrrr proper waar de eigenaars ook heel hard op drukken. Alles was aanwezig in de keuken heb ik niks gemist buiten is de max veel plaats en ook weer alles aanwezig BBQ, fietsen buitendouche (zalige ). Het park is ook veilig en netjes de zwembaden zijn super vooraan druk maar aangenaam en achteraan het park is het rustiger maar ook super met kindjes.

Buiten het domein is het ook leuk een kleine kermis die er altijd staat en lekkere restaurantjes. Vanalles te doen vervelen is niet van toepassing.

Wij komen zeker nog terug bedankt voor deze leuke vakantie in jullie waanzinnig huisje. Dikke 10/10

Gereisd met partner in augustus 2017

fantatisch vakantiehuisje

Michielsen, 30-7-2017

wederom een fantastische vakantie gehad in dit mooie en gezellige huisje, waar alles aanwezig is om er een mooie vakantie van te maken. Ook in de directe omgeving vind je voldoende restaurants om lekker te gaan eten. Het mooie zwembad met de glijbanen is een plezier voor kinderen en volwassenen.
Gereisd anders in juli 2017

Fantastisch kei goe huisje alles erop en eraan ,

Johnny en Nancy, 8-9-2016

Dit is eens huisje waar alles aanwezig is zowel binnen en buiten en zeer proper en goed onderhouden zelfs fietsen om de buurt te verkennen ,vlakbij vernieuwd zwembad en gezellig dorpje 4 keer per week markt om dagelijkse aankopen te doen

Vlakbij prachtig natuurgebied zoals het Zwin wat goed bereikbaar is met de fiets of te voet is echt vlakbij s,morgen vliegen de vogels over het huisje

Je kan hier een actieve vakantie of een passieve vakantie beleven , alles is aanwezig .

Zelfs internet en Vlaamse tv en folders van alle aktiviteiten

Gereisd met partner in september 2016

Een heel goede vakantie gehad.

Frieda Philips, 4-8-2016

Heel proper en gezellig huisje waarin alles aanwezig is.En ook een leuk en mooi vernieuwd zwembad.In de buurt zijn er ook veel winkels en restaurants waar je lekker kan eten.het licht ook dicht bij het strand.

Ook was het leuk dat onze hondjes mee op vakantie mochten.

kort samen gevat super vakantie!!

Gereisd alleenreizend in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Simpaty in Portiragnes-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Simpaty zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Simpaty scoort een 9.9 uit 10 op basis van 38 reviews.