Camping Les Sablons (Glamping) *****

Camping Les Sablons (Glamping)
Les Sablons (Glamping)
8,1

• Activiteiten8,7
  • Sfeer in stad8,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Les Sablons (Glamping) bij:

620 reviews over Camping Les Sablons (Glamping) in het Nederlands

Leuke camping, veel te doen, maar sanitair is slec

François LEVOLGER, 19-9-2017

Leuke camping, veel te doen, maar sanitair is slecht en niet 5 sterren waardig. Voor naseizoen prima, maar in het hoogseizoen wel duur voor wat je krijgt. Koud.
Gereisd anders in september 2017

Kort verblijf, maar prima dagen gehad

Roel HOREVOORTS, 17-9-2017

Leuke camping met erg leuke accommodatie taos vip. Prijzen voor het naseizoen prima te doen.

Christian DE GLINT, 14-9-2017

Prima camping. Mooie grote plekken. Alleen jammer dat er steeds meer kampeerplekken moeten verdwijnen voor het plaatsen van mobile homes. Bij het schoonmaken van de toiletten 's ochtends heel vroeg wordt er (te) veel met de deuren geklapperd, dat is jammer. Verder uitstekende camping vlak bij zee. Weet het niet exact, maar schat dat dit jaar minimaal de 25ste keer is dat wij op Les Sablons hebben gestaan. Daarvoor bezochten we de echte Franse camping Les Peupliers van Cabrol.

Berry van den Hadelkamp, 14-9-2017

Prima verblijf gehad in een zeer nette Lodge tent!

Vincent VAN ANTWERPEN, 10-9-2017

1 keer eten gehaald bij afhaalrestaurant, alle hamburgers waren helaas voor een gedeelte nog rauw.

Goede schoonmaak, helaas niet altijd wc papier aanwezig en wc's zelf zijn aan vervanging toe.

Bij reservering specifiek gevraagd om een wat ruimere plek vanwege grotere caravan, echter een kleiner plek toegewezen gekregen. Op dezelfde dag (nadat we onze voortent al hadden opgezet) bleken er wel grotere plekken beschikbaar, erg jammer.

Verwachting niet waar gemaakt

MR de Jong, 3-9-2017

Op zich een goede vakantie gehad, maar er waren enkele zaken die ons niet bevielenen we ook niet verwacht hadden. De gehuurde accommodatie was niet schoon, haren in het putje, schimmel op de gordijnen en zo nog enkele zaken. Het uiterlijk voldeed ook niet aan de op de website getoonde accomodatie. De stacaravan die wij hadden was ouderwets en had de beste tijd gehad.

En dan het zwembad. Prachtig allemaal, maar er mag niets. Bij elke ademhaling van de badmeesters namen ze meteen de moeite om meteen te fluiten voor een "overtreding". Om gek van te worden. Daarnaast mochten de kinderen niet alleen van de glijbanen af. De kinderen hadden op een gegeven moment geen zin meer om naar het zwembad te gaan en dat wil wel wat zeggen.

Waarom dan toch een voldoende? Entertainment was goed. Niet mijn smaak, maar de kids vonden het geweldig. Nette camping, met alle voorzieningen die je nodig hebt en aan het strand.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Jacob DE KAM, 2-9-2017

Fijne camping voor het gezin. Veel goede faciliteiten. Het is wel aan te raden fietsen of een step mee te nemen, de afstanden kunnen, afhankelijk van de standplaats, groot zijn.

R STEENDAM, 2-9-2017

Toilet was vaak niet schoon en vaak was het papier op, door slecht functionerende toilethouders.

Verder jammer dat de kinderanimatie niet in het Nederlands was.

Veel geluid voor onze caravan, ook na 13 uur ' nachts.

Personeel was erg vriendelijk en werkte hard.

Les Sablons

Caroline, 2-9-2017

Hele mooie camping met veel voorzieningen en een fantastische ligging vlakbij het strand. Het sanitair is enigszins verouderd maar wordt wel goed schoongehouden.

Bram VERHAAF, 31-8-2017

Geweldige camping met schone en zeer complete lodge tenten!! Zwembad enor m druk in het hoogseizoen en kinderanimatie alleen in het Frans. Vriendelijk personeel.
Gereisd anders in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Sablons (Glamping) in Portiragnes-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Sablons (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Sablons (Glamping) scoort een 8.1 uit 10 op basis van 1888 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: