Camping Capfun Côte Vermeille ****

7,2

37 reviews over Camping Capfun Côte Vermeille in het Nederlands

Niet zo speciaal

Ed, 7-8-2017

Eenvoudige camping vlak bij het strand. Op de camping en in de buurt is weinig te doen. Bedden zijn dramatisch slecht
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Aanrader deze camping (wel soms wind en muggen)

Chantal, 24-7-2017

Toen wij aankwamen op 8 juli was het even schrikken, het dorpje was vooral industrie dus de omgeving was niet echt aantrekkelijk en de camping was op het eerste gezicht ook niet "je van het" Maar wat een fijne vakantie hebben wij hier gehad. Wij waren met 2 gezinnen met kinderen in de leeftijd van 1 tm 9 jaar en iedereen heeft zich geweldig vermaakt.

Het strand is op loopafstand maar je kan ook tot 500 meter voor de zee met de auto gaan, scheelt een hoop gesjouw. Het strand is rustig en loopt vlak af dus voor kinderen ideaal. Ook leuke, niet te hoge golven.

Het zwembad was helemaal favoriet, ondanks het juli was hadden wij altijd genoeg stoelen, op welk moment op de dag wij ook kwamen. En de glijbanen waren top.

Achter de receptie staat een Nederlandse dame die erg vriendelijk is.

Verder mooie stacaravan voorzien van airco en vaatwasser en buiten terras.

Het stadje zelf is niet heel bijzonder maar de naast gelegen dorpen zijn leuk (naborne, valras plage) en barcelona!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

leuke camping

dandeman, 30-4-2017

Gezellige en leuke camping!

Bij de receptie werd je heel goed ontvangen,engelse taal was moeilijk voor de dames maar deden hun uiterste best om zich verstaanbaar te maken.

Onze challet stond op een rustige plaats met genoeg ruimte eromheen.was ook goed onderhouden en schoon.Het zwembad was groot genoeg en netjes.als je een beetje oplet heb je snel genoeg een ligbed te pakken.animatie was alleen in het frans maar dat maakte ons niet zoveel uit.

het strand was op loopafstand,maar was voor ons een telleurstelling. er rijden contstant auto's over het strand en worden door "luie"mensen ook gewoon geparkeerd op het strand.Dat geeft geen gezellige uitstraling. er staat altijd een zeer harde wind zodat rustig op het strand zitten niet aan de orde was,je werd gezandstraald zeg maar.Verder is er in de omgeving genoeg te doen als je het niet erg vind om even te rijden met de auto.

Wij hebben een fijne vakantie gehad op de camping!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Leuke camping

Peter, 6-9-2016

Faciliteiten op de camping ruim voldoende en inderdaad ligt de camping aan het strand. Naar de zee lopen is nog wel een aardig stuk. Goede glijbanen in het zwembad. Personeel zou iets beter Engels moeten leren, maar aan de andere kant, je gaat natuurlijk niet voor niets naar het buitenland. Animatie ook in ruime mate aanwezig en ondanks de taalbarrière is het geen probleem voor nederlandse kindjes om hieraan deel te nemen. Ik zou hier persoonlijk geen twee weken willen zitten, maar voor een week is het prima te doen.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

., 8-8-2016

Leuk Zwembad met leuke glijbanen. Goede mobilhomes en praktische uitcheckprocedure. Gelegen aan de kust zodat zwembad met de zee kan worden afgewisseld. Avond animatie is zeer gevarieerd en leuk. Houd rekening met in het animatieteam voor de jeugd met Nederlands sprekende animatieteamleden. Er waren m.i. voldoende Nederlanders en Vlaams sprekende Belgen om daar aandacht voor te hebben. In de maanden Juli en Augustus zou er altijd een minidisco moeten zijn en niet pas vanaf halverwege Juli.
          Gereisd anders in januari 2016

., 25-7-2016

Deze camping is prima, niet te groot gewoon precies goed en leuke glijbanen in het zwembad. In het restaurant kun je heerlijke piza's eten en ook de snacks overdag zijn van goede kwaliteit. Het zou fijn zijn als het personeel iets beter Engels zou kunnen spreken. Ik praat zelf geen Frans namelijk, maar verder prima hoor.
                Gereisd anders in januari 2016

nooit meer

jan-jurie, 8-11-2015

vind het echt heel vreemd dat niemand ooit iets heeft gemeld over deze verschrikkelijke wind hoek als wij dat wisten waren wij zeker niet gegaan misschien voor de stacaravans geen probleem maar als je met de caravan komt en je kan de luifel niet eens opzetten is dat niet fijn

tevens word je in een uithoek gedrukt hadden het idee dat de camping er niet echt meer toe deed verschillende tenten en luifels stuk zien waaien ene dag is goed andere 2 dagen wind dagje goed en dan weer wind en dan niet te weinig uitschieters van 60 tot 80 km per uur is normaal strand is wel prachtig als je er kan zitten zonder gezandstraalt te worden en wij waren echt niet de enigen die dat vonden wc en douche zit in een hok dus als de douche bezet is kan je ook niet naar de wc of andersom of naar ander gebouw lopen overweeg je wel te gaan zet je tent met de opening naar de zee of de rug naar de bergen daar komt de wind nml altijd vandaan omgeving is niet erg spectaculair of je moet een stuk rijden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Leuke camping, omgeving viel ons tegen.

didi, 14-9-2015

We hebben een leuke tijd gehad op deze mooie camping aan het strand. Onze stacaravan stond op een mooie ruime plaats en was netjes. (trekkers plaatsen stonden in een uithoek). Er is veel te doen en heeft vriendelijk personeel. Twee kleine minpuntjes van de camping zijn de animatie deze is het Frans en onze kinderen sluiten zich dan niet zo snel aan. Jammer want andere Franceloc campings met groene thermometer hadden wel Nederlandse animatie. We zaten in het hoogseizoen en dan was het zwembad een beetje klein en het water was (te)warm. Gelukkig was het stand op loopafstand en heerlijk rustig. Wat ons tegen viel was de omgeving, Je kunt te voet naar port la nouvelle dit is een dorpje met industrie en veel appartementen anno 1970 vergaande glorie, geen leuke Franse laantjes met bomen en terrasjes. Daarom gingen wij vaak het binnenland in, de uitloop van de bergen, Carcassonne, Narbonne gaf ons meer het “Frankrijk” gevoel. Jammer want de camping is prachtig.
                Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Dit is een erg leuke camping!

lokhorst, 14-8-2015

3 weken een prima vakantie gehad!plus en min puntjes zijn er wel.!animatie werd veel aan gedaan jammer dat het alleen frans was.Receptie spreekt alleen frans,gelukkig zat de nederlandse Mobile home was goed en mooi plekje!Romy er.erg fijn!zwembad was super voor de kids,ze zijn erg streng,prima maar trek een lijn met kinderen en volwassenen!!handdoeken worden van stoelen afgehaald omdat de kids er niet op zitten?logisch als ze aan het zwemmen zijn,op de grond worden de handdoeken nat!Wifi was erg slecht vooral in deze tijd van high tech!!Restaurant was niet bijzonder,erg lang wachten op de bestelling en op terras zijn ze ook niet erg vriendelijk!Het strand was top,daar kon je met de auto op en was erg rustig!Het ligt wat afgelegen de camping maarwij hebben het erg naar ons zin gehad verder.
                Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Heerlijke vakantie gehad, ondanks enkele minpunten

Katrien D'Hondt, 3-8-2015

Leuke familie camping, niet te groot maar zeker niet te klein, rustig gelegen dicht bij het strand.

Leuk zwembad, doch wat te klein voor de hoeveelheid volk.

Speeltuin oké, maar ontbrak voor mij toch wat.

Eten prima, slechts enkele keren gebruik van gemaakt.

Winkeltje enkel gebruikt voor stokbrood en koeken, anders behoorlijk prijzig.

Restaurant, prijs van eten oké, prijs van drank best duur.

Port-la-Nouvelle strand is een absolute aanrader, gratis parking aan het strand, kun je heerlijk vertoeven.

Carcacconne, absolute aanrader, zeker het ridderspel met kinderen is een absolute must. Uurtje rijden.

Perpignan was ook leuk, doch iets minder voor de kids.

Barcelona, 2u30 rijden, maar absoluut de moeite waard. Best tijdig vertrekken zodat je een hele dag de tijd hebt.

Stacaravan voor 6-8 personen, incl vaatwas, airco en tv, absoluut niets op aan te merken, behalve dat de ramen eens een grondige poetsbeurt nodig hebben. Lakenpakketten zeker niet bijbestellen, zijn papieren prutsen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Capfun Côte Vermeille bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Côte Vermeille in Port la Nouvelle (Aude), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Côte Vermeille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Côte Vermeille scoort een 7.2 uit 10 op basis van 100 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: