Camping Palavas ****

8,3

43 reviews over Camping Palavas in het Nederlands

Camping Tohapi Palavas les Flots

D. Scholten, 19-7-2017

Mooie camping, mooie omgeving en genoeg te doen. Jammer alleen dat de hond pas aan het eind van de dag wordt toegestaan op het strand. Hierdoor kon onze hond overdag helaas nergens mee naar toe.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke vakantie

R. van Dijk, 10-8-2015

Na een vriendelijke ontvangst bracht een dame op de fiets ons naar de caravan. Stacaravan op de 2e rij zag er schoon en compleet uit. Tuinstoel kapot of last van takken in de heg, even melden bij receptie en binnen uur staat iemand te snoeien of met nieuwe stoel.In het restaurant kan je lekker eten en ook voor afhalen kan je hier terecht. Camping is goed te bereiken zelfs in hoogseizoen met veel strandbezoekers.

Voor kleine kinderen tot ongeveer 6 jaar is het aan te raden naar het strandje 500meter over de brug te lopen. Hier loopt het heel geleidelijk af. Voor de camping loopt het strand na 2 stappen flink af en zijn er soms best hoge golven. Zoals in eerdere beoordelingen is aangegeven is 90% van de camping Frans, wij geen problemen mee.Het is aan te bevelen om Deet en muggespray mee te nemen. Wij komen al een aantal jaren naar de Franse kust maar hebben hier best last van muggen. Het zal komen door het meer aan de voorzijde van de camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Els Dudok Reniers, 19-6-2015

er wordt hard gereden . ik mis een vloertrekker. graag willsn volgend jaar een home mobile aan zee. ons verblijf was prettig.
      Gereisd anders in juni 2015

David Sarah en Lena, 17-6-2015

Zeer leuke camping direct aan het strand. Ook een super toffe animatie. Iedereen is Echt super vriendelijk. Spijtig dat de vakantie zo snel voorbij was.
          Gereisd anders in juni 2015

Jammer, veel potentie, nog veel te verbeteren

Vl smit-preghter, 16-6-2015

mooie ligging aan strand, wel steeds verder volgebouwd met mobil-homes. Is achteruit gegaan, niet meer voor echte kampeerders. Sanitair wordt steeds slechter onderhouden (smerig). Personeel is wel vriendelijker. Pas op voor vastrijden van autos, caravans en campers in mulle zand. 'S avonds, 's nachts geen verlichting (vroeger wel). Geen idee hoe ze aan de 5 sterren komen, max 3 waard
          Gereisd met partner in juni 2015

Ik heb genoten!

Eva Martin, 16-2-2015

Groot zwembad met pierenbad indien u kinderen heeft…de faciliteiten en het sanitair zijn schoon. De service is 5 sterren waard
          Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Fantastische plek

annemarie, 23-9-2014

Fijne camping, voor kinderen echt heel leuk, zee en strand heerlijk op loopafstand. In de omgeving kan je heerlijk rondrijden, naar kasteeltje geweest met mooi park erbij. Ook veel flamingo's gezien, was echt prachtig. Personeel was vriendelijk maar konden helaas slecht Engels. Prijs kwaliteitsverhouding is prima. Caravan was echt prima. Accommodatie is kindvriendelijk, zwembaden waren schoon en water op perfecte temperatuur. Ook speeltuintje was prima voor de kinderen.
          Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Mooie camping aan zee

karine, 21-9-2014

Mooie camping aan zee met zwembad, ca 20 minuten lopen van het plaatsje, goed eten in het restaurant, wel reserveren anders is het vol, enige nadeel dat de camping voor 95 % uit Fransen bestaat
          Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Beetje dubbel

Saar, 3-8-2014

Wij hebben een prima vakantie gehad, dat ten eerste. Maar zullen nooit meer hier heen gaan. We hadden een prachtige caravan op een prima plek, maar er zijn ook genoeg plekken waar je echt niet zou moeten staan. Caravan was schoon, maar blijkt dat de caravans niet standaard worden schoongemaakt. Er wordt gewoon verwacht dat iedereen hem schoon achter laat en de volgende gasten gaan er dan zo in. Camping ligt perfect aan het strand, daar loop je zo heen. Waterschoentjes zijn wel prettig, omdat er een rand is met veel schelpen en stenen, ben je in het water dan is het klaar. Het meest vervelende was dat bij wind vanuit het noorden er een enorme putlucht hangt die komt van het stilstaande water aan de noordkant van de camping. Echt een vieze geur! Ga je op vakantie om vrienden te maken, dan moet je hier niet zijn. Het is echt een camping voor de Fransen, weinig andere nationaliteiten en alles is gericht op Fransen zoals de animatie. Er zijn ook maar weinig die Engels kunnen.
          Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Ongezellige camping met perfecte ligging

basen kids, 30-7-2014

Toen we aankwamen schrokken we van de ongezellige uitstraling van de entree wat tevens voor de hele camping gold helaas. Het leek wel of ze een stuk strand hadden afgezet en deze zo volledig wilden benutten met het vullen van caravans. Houten keten fungeerden als restaurant, receptie en winkel. Caravans waren wel goed schoon (nr 336), maar de bedden waren waardeloos. De veren boorden in je rug. Het zwembad was perfect, alleen mochten jongens er niet met shorts zwemmen, dus moesten we op de camping zwembroeken halen (redelijke prijs). Personeel was erg vriendelijk alleen niemand (m.u.v. receptie) sprak er engels of duits. Als je van strand houdt is de ligging perfect. Hou wel rekening met de zee aangezien er op korte afstand van het strand een diepe geul zit van enkele meters breed. We hebben een kind bijna zien verdrinken omdat dit niet wordt aangegeven. Ook is het een (grof) kiezelstrand en zijn er geen bedjes/parasols. Animatie was minimaal en niet te volgen voor kinderen (frans).
          Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Palavas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Palavas in Palavas-les-Flots, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Palavas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Palavas scoort een 8.33 uit 10 op basis van 513 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: