Accommodaties Palavas-les-Flots

19° / 27°

31 augustus 2015

Palavas-les-Flots
88 beoordelingen
Wordt Palavas-les-Flots je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Palavas-les-Flots.
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Palavas-les-Flots bij:

9 Accommodaties Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Palavas-les-Flots

Alleen accommodaties in Palavas-les-Flots worden getoond
Je hebt gekozen Land
Frankrijk
Regio
Languedoc - Roussillon
Bestemming
Palavas-les-Flots
Straal:
Type accommodatie
Appartementen in Palavas-les-Flots (2)
Campings in Palavas-les-Flots (3)
Hotels in Palavas-les-Flots (4)
Scoort goed op
Aantal aanbieders
Minimaal 1 (7)

72 beoordelingen
2,6 km tot centrum
Smerig schaduwloosGoede ligging, weinig en vies sanitait
4,5
53 beoordelingen
1,3 km tot centrum
Camping aan zee en daarmee is het gezegd.Wij zijn gevlucht!

Palavas-les-Flots scoort een 7,5 uit 10, op basis van 88 beoordelingen
Wordt Palavas-les-Flots je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Palavas-les-Flots. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Palavas-les-Flots. Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Palavas-les-Flots. Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 2 Appartementen, 3 Campings en 4 Hotels in Palavas-les-Flots. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 24 vakantiefoto's van Palavas-les-Flots. Lees de 88 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Palavas-les-Flots. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Palavas-les-Flots. Bekijk ook andere accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Languedoc - Roussillon.