Hotel Le Relais du Val d Orbieu

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Relais du Val d Orbieu bij:

1 review over Hotel Le Relais du Val d Orbieu in het Nederlands

Annemieke, 23-1-2008

op het eerste gezicht leek dit een mooi hotel. De kamers zijn bereikbaar via een binnenplaats. De tuin en zwembad zien er prima uit. De bedden zijn erg slecht en de badkamer is nogal gedateerd. Na aankomst heerlijk gezwommen, blijkbaar moet je dan 's avonds wel dineren in het hotel!!!Aangezien wij op familiebezoek waren, aten wij daar niet. Dat werd ons niet in dank afgenomen!!!We werden door de eigenaar zo'n beetje uitgescholden...daarna kwam er nog de opmerking dat hij normaal geen Nederlanders in het hotel boekte....heel naar. En dat allemaal na de simpele vraag waar het ontbijt geserveerd werd en of dat bij de kamerprijs inbegrepen was...dus wij komen hier zeker nooit weer!
Gereisd met partner in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Relais du Val d Orbieu in Ornaisons (Aude), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Relais du Val d Orbieu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Relais du Val d Orbieu scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: