Vakantiehuis Mas Tidouls ****

Zoover award

94 reviews over Vakantiehuis Mas Tidouls in het Nederlands

Genieten

Maarten, 16-10-2017

Het was exact zoals in de omschrijving: heerlijk genieten. Wij waren er met ons zoontje van 11 weken en zijn helemaal tot rust gekomen. We konden eten bij de gastheer wanneer we dat wilden en als dat even niet uitkwam, konden we altijd zelf nog even koken. Zwembad was fijn, mooi en rustig.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een paradijsje vol rust en ruimte

Doortje, 15-10-2017

De weg was in 2017 smal maar berijdbaar met onze stationwagen Vanwege een ralley konden we de geplande route niet volgen, maar één telefoontje en Jo kwam ons halen! Voldoende parkeergelegenheid. De gîte was schoon, ruim en van alle gemakken voorzien. Zelfs airco! Het complex ademt sfeer en rust uit. Je ziet dat alles met liefde voor mens en natuur is gebouwd en verbouwd. We hebben genoten van de verse croissants die "aan huis" bezorgd werden. Ook weten Jo en Didi heerlijke maaltijden te bereiden. Hiervoor hoef je niet naar een restaurant. Het dorpje zelf ligt op ongeveer 3 kwartier lopen en heeft een klein winkeltje met basale levensmiddelen. In de omgeving is het heerlijk wandelen. Goede wegaanduidingen. Daarna zaaalig aan het zwembad of in de jacuzzi ontspannen. We gaan zéker terug.
Gereisd met partner in juni 2017

Gastvrijheid optimaforma

Wim Zonneveld, 15-10-2017

Een heerlijke vakantie gehad in Mastidouls. Midden in de natuur, fijn accomodaties, heerlijke bedden, alles erop en eraan. Bovenop dit alles weten de gastheer en gastvrouw het verblijf naar een hoger level te krijgen door hun sublieme gastvrijheid en klantgerichtheid. Heerlijk gegeten, goede wijn en fijn gezelschap. Voor zowel gezinnen als voor koppels een heerlijk plekje in een mooie omgeving. We komen graag volgend jaar weer terug!
Gereisd met partner in juli 2017

Genieten van rust!

Kristof en katleen, 10-10-2017

Genoten tot de laatste minuut! Kunnen genieten van de kookkunsten van Jo. Houd steeds rekening met de wensen van de gasten.
Gereisd met partner in april 2017

Oase van rust & heerlijk eten en drinken

Lindy, Paul & Jop, 30-9-2017

Dit plekje in Frankrijk is zo mooi, rustgevend en zalig. Midden in de bergen heb je je eigen plekje om je terug te trekken en zoek je savonds de kookkunsten op van Jo en Didi. Mis vooral de bbq avond niet! Mooie dorpjes en de stad Montpollier zorgen voor gezellige uitstapjes.
Gereisd met partner in september 2017

geweldig

Winfred, 30-9-2017

Een oase van rust in een typisch Franse omgeving. Fietsen, wandelen, kanoën of met de electrische scooter weg. Alles mag en niets moet. Joe en Didi zijn de perfecte gastheer en -vrouw en aan Joe's kookkunsten kan niemand tippen. Met streekproducten zet hij voor weinig geld een sterrenmaaltijd op tafel.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Het was super

Angelique, 30-9-2017

Echt vakantie, rust, gezelligheid, sfeer en heerlijk uitgebreid eten. Verwend worden en genieten. Niets negatiefs alleen grote pluspunten.
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk in de watten gelegd.

Lydia Snoeck, 28-9-2017

We hadden een verblijf geboekt in de Marokkaanse kamer, die met veel zorg was ingericht. Er waren nog andere gasten, maar iedereen had zijn eigen plekje. Je moest niks samen maar als je behoefte had aan contact kon je gezellig kletsen en/of een biertje drinken.

We hebben 1 middag een scootertocht gedaan met Jo en Didi, dit is echt een aanrader. Je komt op de meest bijzondere plekjes en Jo weet veel over de omgeving. En Didi over de bloemetjes en de bijtjes. We hebben een paar maal van Jo zijn kookkunsten mogen genieten en ook dat was heerlijk. We zijn ook nog heerlijk verwend door een masseuse uit de buurt en zijn opgeladen weer huiswaarts gegaan.

Als je het hier niet naar je zin hebt, heb je dat nergens.

Gereisd met partner in september 2017

Mas Tidouls? Geweldig en genieten!

Michel, 25-9-2017

In de Caribieën zegt men "Relax, don,t worry"! Nou dat geldt ook voor Mas Tidouls, alles kan en als het niet kan dan zorgen Jo en Didi wel dat het kan. Wat een geweldige mensen zijn zij en met Mas Tidouls als logement is deze combi voor mij een 10!

Dit was voor ons de 2e keer dat wij hier konden verblijven en weer zijn wij meer dan tevreden. Jo en Didi bedankt voor jullie gastvrijheid en jullie warmte enne............Tot september want dan komen we weer.

Groet en een dikke knuffel van ons,

Michel,Katinka en Wyipie

Gereisd met partner in mei 2017

Genoten van begin tot het einde!

Stephanie Vroonen, 11-9-2017

We zijn net terug van een heerlijke vakantie.

Mas tidouls ligt afgelegen maar dat wisten we op voorhand omdat we echt op zoek waren naar rust! Dit vindt je hier zeker en vast terug. Jo en Didi zijn schatten van mensen en laten je echt thuis voelen. Ons zoontje van 5 voelde zich dadelijk op zijn gemak bij hun. Zij maken het plaatje compleet. We lagen in de Marrakech gits die zeer ruim, proper, gezellig was en dadelijk uitgaf op het zwembad!! Jo kookt zeer lekker en wat zo leuk is aan deze gite is dat je zowel ontbijt, middag als ' s avonds kunt eten, ofwel samen met de gasten ofwel in de gite apart. We zijn een dag een scootertocht gaan doen met Jo op electrische scooters door de bergen! Dit is een aanrader! We hebben zo genoten van deze uitstap. Jo stopt ook regelmatig bij plekjes om wat meer uitleg te geven over de omgeving. Als gezin zijn wij echt tot rust gekomen hier. Met veel hartpijn terug naar België vertrokken maar we komen zeker nog terug! Doe zo verder Jo en Didi!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mas Tidouls in Notre-Dame-de-la-Rouvière, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mas Tidouls zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Mas Tidouls scoort een 9.84 uit 10 op basis van 104 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: