Hotel Des Tuileries

Des Tuileries

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Des Tuileries bij:

1 review over Hotel Des Tuileries in het Nederlands

Verouderd hotel

Carin, 9-9-2013

We zijn hier één nachtje geweest om Nimes te ontdekken. Het hotel ligt midden in het centrum, wat een groot voordeel is. Ook heeft de Engelse eigenaar een garage in de straat van het hotel, waar je auto veilig kan staan.

Met ons gezin hebben we van 2 kamers gebruik gemaakt. De kamers waren redelijk schoon, de badkamers klein en erg verouderd. De minibar was leeg en stond niet aan.

De receptie en ontbijtruimte was ongezellig en niet uitnodigend. Wat ons het tevens tegenviel was het ontbijt, voor +/- € 16 p.p. (niet bij de kamerprijs inbegrepen) zat je aan een ongezellig tafeltje, wat brood, fruit en yoghurt (uit de supermarkt) weg te werken. Tip: aan het begin van de straat (50 meter) is een bakker! Daar kan je voor € 16 met heel het gezin heerlijk van eten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Tuileries in Nimes (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Tuileries zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Des Tuileries scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: