Camping L'Assaladou

Camping L'Assaladou
L'Assaladou
9,6

9 reviews over Camping L'Assaladou in het Nederlands

Een heerlijke vakantie op een buitengewone plek!

Nele, Steven & the girls, 14-8-2017

L'Assaladou is niet zomaar een camping. Het is een buitengewone plek te midden van het prachtig berglandschap van Katharenland. Een ideale uitvalsbasis om het gezin pittoreske dorpjes te bezoeken en Katharenburchten te veroveren :) Nadien kun je uitblazen bij het zwembad en tot rust komen in de prachtige natuur op het domein. Je wordt er zeer hartelijk onthaald door Kim en Kathrin, warme mensen die altijd klaarstaan bij vragen en ervoor zorgen dat het een vakantie wordt om nooit meer te vergeten.

Wij verbleven in een van de retro-stacaravans, heerlijk rustig onder de bomen met ook veel privacy.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch!

Dick, 6-8-2017

Ik ben net terug van vier weken (als vrijwilliger) op Assaladou. Wat heb ik een fijne tijd bij jullie gehad, Katrin en Kim. Zelden heb ik mij zo welkom gevoeld op een camping. Veel te snel was het alweer voorbij. Ik heb zoveel lieve mensen leren kennen op jullie camping, mede door de Reiki die ik heb mogen geven. Beslist kom ik terug naar Assaladou 😊👍!
Gereisd alleenreizend in augustus 2017

de meest rustige camping op aarde:):)

isabelle, 14-7-2017

Als je houdt van stilte en rust moet je zeker hier zijn, dit is een camping die rust uitstraalt, je mag dit echt letterlijk nemen.

Hier hoeft niks en kan je echt op jezelf komen ver weg van de hectische wereld, deze camping is echt top!!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch!

Pulmans, 6-7-2017

Zeer vriendelijke uitbaters, heerlijk verblijf, en prachtige natuur. Super!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Geweldig!! Een aanrader!!

Danny, 1-10-2016

Ik heb een fantastische week achter de rug. Vriendelijke vrijwilligers en uitbaters. Heel lekker biologisch eten. Top, doe zo verder!
Gereisd met vrienden in september 2016

Prachtige, stille plek in de natuur

Vondeling-Schuurman, 20-9-2016

Bijzonder hartelijk beheerdersechtpaar die je verblijf zo aangenaam mogelijk maken. We kampeerden op een enorm grote, schaduwrijke plek, volop privacy, uitzicht op de Pyreneeën. Het is er echt stil, geen verkeersgeluiden, alleen het geluid van o.a. uilen en raaf. De camping ligt gunstig als uitvalsbasis naar diverse bezienswaardigheden en leuke stadjes/markten.

Ik ben grotendeels rolstoelafhankelijk; het sanitair is (nog) niet aangepast maar het lukte allemaal bijzonder goed door het meedenken en creëren van oplossingen door de medewerkers. Ik heb van tevoren telefonisch overleg gehad en kon zodoende een goede inschatting maken. Op de camping is ook een therapeutisch centrum aanwezig, het meedoen aan de diverse activiteiten is geheel vrij.

De sfeer op de camping is prettig; men is respectvol naar mens en omgeving, er wordt veel gelachen, er is aandacht. In onderling overleg kunnen gasten als ze dat willen gezamenlijk de maaltijd bereiden. Mogelijkheid voor BBQ en kampvuur (in overleg). Van harte aanbevolen!

Gereisd met partner in augustus 2016

Fijne plek

Poleij, 16-8-2016

We hebben genoten van het huisje. De douche was heerlijk na een warme dag. Wel wat weinig schaduw als je opneemt terras zit
Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Gewoon zeer goed, rustig.lekker eten.

eric en maria vlemmix, 16-7-2016

Zeer vriendelijk en behulpzame uitbaters, en dit geld ook voor alle medewerkers. Zeer gevarieerde keuken. Je hoort er de vogels fluiten. rondom pittoreske dorpjes. leuke wandel en fietsroutes. Zuivere berglucht. Mooi panorama. Het enige wat ik nog mis is de zee.
Gereisd met partner in juli 2016

Super rustige Belgische camping !

Van Den Bremt Arti, 2-9-2015

Hier kom je tot rust ! Uitgebaat door een prachtig Belgisch koppel die super vriendelijk zijn! Je kan er tenten , caravan, stacaravan huren. Gelegenheid om op ontdekking te gaan naar jezelf, te genieten van heerlijke massages, heerlijk zwembad om af te koelen, super net sanitair ( geen drukknoppen, je kan je temperatuur zelf regelen alsook de straalkracht) , zeer kindvriendelijk (schommel,wip, fietsen aanwezig).Je kan er gebruik maken van de gastenkeuken, gastenfrigo, het salon (bij regenweer handig om op te warmen).

Broodjesdienst aanwezig.

Wie zin heeft kan ook meewerken als vrijwilliger en zijn diensten ter beschikking stellen. Nog geen table d'hotes aanwezig maar wel Heerlijk Afgaans restaurantje in de buurt ... In Puivert "Pamir".

Kortom deze camping is volop GENIETEN !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Assaladou in Nébias, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Assaladou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Assaladou scoort een 9.57 uit 10 op basis van 11 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: