Camping Yelloh! Village Les Mimosas ****

6,4

73 reviews over Camping Yelloh! Village Les Mimosas in het Nederlands

Nette, uitgebreide camping

Roos, 15-8-2017

Sommige stacaravans zijn zo opgesteld dat ze heel erg veel privacy hebben, geen last van voorbij gangers. Wat wel het camping gevoel vermindert doordat er ook niet even een praatje met een passant wordt gemaakt. Luide animatie in de avond maar stopt altijd om 24.00 uur. Ruim aanbod aan animatie voor verschillende leeftijden. In het zwembad wordt goed opgelet, geen shorts en geen gekke sprongen van het startblok. Helaas geen oog voor het "handoek reserveren" van de ligstoelen. De supermarkt had ruime keuze, al waren de croissants al vroeg in de morgen uitverkocht. De tennisbaan is goed, bij de receptie zijn rackets te krijgen, helaas van mindere kwaliteit. Wij hadden aangegeven dat bij aankomst een van de houten buitenstoelen stuk was, deze is nooit vervangen. De houten stoelen zitten wel lekkerder dan die plastic stoelen die normaal op de campings staan. De camping is schoon, groen en ruim opgezet, lijkt meer op een resort dan op een camping. In de omgeving is genoeg te doen aan cultuur en sport. De camping ligt wel vlakbij een spoorweg en een doorgaande weg, beide hoorbaar.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima camping

Tatum, 15-8-2017

We bezoeken vaker Yelloh campings en ik had gelezen dat deze niet Yelloh-waardig zou zijn. Ik vond het prima maar we waren hier maar 1 nacht. Het zwembad was leuk. De animatie (schuimparty) erg leuk en ook nederlandstalig. Wel jammer dat animatie en speeltuin niet echt centraal liggen. Restaurant heb ik niet geprobeerd. Plekken ruim en rustig. Ik zou echt best teruggaan voor paar dagen
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Zware tegenvaller! Niet Yellow Village-waardig!

Bjorn, 13-8-2017

Van buitenaf doet deze camping anders vermoeden en is uiteindelijk zeker niet Yellow-Village-waardig!

Bij aankomst werd ons een ruime plek beloofd, want ‘alle plekken daar waren allemaal even ruim’. Uiteindelijk bleek de caravan nog niet eens te kunnen draaien zo klein was de plek, terwijl de plekken tegenover 4x groter waren. Ook bij aankomst moet 200,- borg te worden betaald voor pasjes die je kon gebruiken ALS je iets wilde gaan huren (fiets e.d.). Heel vreemd.

Sanitair is verouderd, maar bovenal erg smerig! Animatie is erg gericht op fransen (presentatie en veel franse muziek). ’s Avonds begint animatie laat, maar gaat ook heel lang door (24.00u) waarbij de muziek enorm hard staat.

Op ons gedeelte van de camping waren de heggen tussen de plaatsen erg hoog. Lekker voor privacy maar geeft geen gezellig gevoel, maar meer een gesloten gevoel.

Zwembaden zijn prima, maar dat moet ook want het meer ernaast is niet geschikt voor zwemmen.

De camping is ook erg in niemandsland gelegen en de wegen ernaartoe zijn ook niet geschikt om lekker te fietsen en al helemaal niet voor kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Veel achterstallig onderhoud

Hagedoorn. C, 5-6-2017

keukendeurtjes hingen los, zouden iemand sturen maar niet op aankomst dag, was zondag maar niemand gezien. Aannemer scheurde om 7.30 al vol gas langs en ook de traktoren reden veel te hard. Afzuiger / koeling maakt het geluid van er straaljager. Dan maar rustig naar zwembad maar ook daar bezig met cirkelzaag, dus ook veel lawaai. Kortom achterstallig onderhoud wat in de winter had moeten gebeuren!!!!
    Gereisd met partner in mei 2017

Zeer goede camping

A.Verhoeven, 18-5-2017

Zeer goede camping met grote plaatsen netjes en verzorgd vriendelijk personeel en behulpzaam mooi zwembad kind vriendelijk zwembad en een groot zwembad een aanrader ligt 8 km van Gruissan een oud gezellig plaatsje mooi fietsgebied bied vele mogenlijkheden
    Gereisd met partner in mei 2017

Top!

Marcel Weijner, 28-12-2016

Ik schrijf nooit een mening op een website maar als It'er word ik zo moe van beoordelingen op internet: Het gaat om eenzijdige verhalen waarbij niemand weet wat werkelijk gebeurd is. niemand hoeft nog klant te zijn geweest !! en kijk naar de data van de meningen. We hebben fantastische vakantie gehad. De animatie voor de kinderen was zeer divers en professioneel. De plekken zijn erg aangenaam groot en afgebakend. De diverse spektakel waren ook nog gratis en van hoog niveau. Het min punt de zwembad is in avonduren gesloten.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Wat een teleurstelling

vdM, 26-9-2016

Alles was even negatief, vieze accommodatie, koelkast liepen wel 20 bacteriën rond, geen slippers aan in het zwembad, geen eten en drinken, geen parasol mogelijk in de brandende zon levensgevaarlijk met kleine kindjes en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Personeel totaal niet vriendelijk! Kortom wij gaan nooit meer naar Les Mimosas
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Teleurstelling

Mich, 16-8-2016

Teleurstellend ..... We gingen uit van een andere mimosa camping in Narbonne welke veel meer te bieden had.

Misleidend op internet.

Prijs is echt overdreven met wat mimosa (gruissan) te bieden had!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

prima camping, maar niet voor ons

sabine, 9-8-2016

het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het is jammer dat sommige zaken niet vermeld worden zowel op de site als op de boekings papieren.

De borg die je moet betalen voor een paar pasjes is erg hoog en je kan alleen met een creditcard betalen. Vermeld deze zaken op je factuur zodat je bij de receptie niet voor vraagtekens staat.

Je mag alleen met zwemkleding het bad in. je mag wel met een bal of luchtbedden erin.

Wij hadden een grote plaats die hadden we ook gereserveerd, dus als je aangeeft wat je wilt hebben dan wordt er wel rekening mee gehouden . Van de 3bloemen plaatsen zijn er alleen niet veel van.

wat wij echt heel vervelend vonden waren de muggen, bij ons was het echt niet te doen. Misschien de tijd van het jaar,begin juli?

Wij hebben echt veel Deet e.d gebruikt maar helaas.

sanitair was prima, speeltuin was erg nieuw, zwembad vonden wij ook prima.

Ja de animatie kon in de avond nogal luid zijn, wij zaten daar ook dicht bij,maarja als het warm weer is lig je toch niet vroeg op bed.

prima camping maar wij gaan niet terug omdat het niet ons vakantieland is.

Het restaurant was niet zo bijzonder

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Zeer mooie camping

Luc Vanhee, 2-8-2016

Mooie, grote tot zeer grote staanplaatsen met voldoende privacy. Supervriendelijk personeel. Op voorhand de negatieve reacties gelezen, daar klopt zeer weinig van hoor :) Zeer positief dat handdoeken worden weggenomen om iedereen de kans te geven van het zwembad te genieten. Hierdoor is altijd een zetel te vinden, ongeacht wanneer je wil komen zwemmen. Mooi zwembad voor de allerkleinsten, klein bad + 25 meter bad voor wie echt wil zwemmen waar je inderdaad niet kan staan....wat heel goed is, daar je anders altijd wel groepjes vind die denken dat het hun privé zwembad is !! Een 10 tal km van zee,waar je zo goed als altijd gratis kan parkeren, langs een heel speciaal landschap . Verschillende stranden in Gruissan + het mooie Narbonne plage. Weinig last gehad van de muggen, hebben slechts één week preventief gespoten met deet, de volgende 3 weken zelfs enkel sporadisch.

Animatie voor de kinderen, en om 21u30 begint een avondshow die voor lawaai kan zorgen afhankelijk van de windrichting, maar ons nooit echt gestoord heeft.

Groetjes aan Fabrice & Amelie (winkel )

Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Yelloh! Village Les Mimosas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Les Mimosas in Narbonne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Les Mimosas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village Les Mimosas scoort een 6.41 uit 10 op basis van 91 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: