Beoordelingen Camping La Nautique****

La Nautique****
162 beoordelingen
Beoordelingen Camping La Nautique****
La Nautique, F-11100, Narbonne

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Nautique**** in Narbonne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Nautique**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping La Nautique scoort een 7,1 uit 10, op basis van 162 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Nautique**** in Narbonne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Nautique****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping La Nautique**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 79 vakantiefoto's van Camping La Nautique**** vinden. Je kunt 3 video's van Camping La Nautique**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Languedoc - Roussillon. Vergelijk Camping La Nautique**** met andere accommodaties in Narbonne.
Even geduld a.u.b.

7,3
8,1
6,9
7,1
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Mrt. 2014
"Doorgangscamping"vertalen
Co
8,0

15-05-2014 Op weg naar Spanje kun je hier, vlak bij de snelweg prima overnachten.

met partner, Okt. 2013
"Goede camping behalve ........"vertalen
christine de rozen
7,0

01-03-2014 Gestaan op doorreis naar Spanje. Prima camping en vriendelijk en behulpzaam personeel in de receptie. 15 minuten fietsen van Narbonne, gezellige stad en wandelingen zijn vanaf de camping ook goed te maken. Een opmerking: in de berm van de hoofdweg vanaf de receptie lag het vol hondenpoep. Gemeld bij de receptie die verbaasd reageerden; er hangen immers overal poepzakjes!. Absoluut waar maar er is blijkbaar (in het donker??) niet veel animo die te gebruiken. Misschien kan daar iets beter op gelet worden? Camping is trouwens veel te groot om hondeneigenaren ver van de ingang te laten staan.

met jonge kinderen, 2013
"Prima camping"vertalen
hsteggink
9,0
8,0

21-08-2013 wij hebben hier een nacht gestaan op doorreis naar spanje.
mooie ruime plekken konden de auto aan de caravan laten staan.
alleen s avonds veel last van muggen.
komen hier zeker weer terug om te overnachten.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Gelukkig maar voor een nacht."vertalen
vera_4
5,0

01-09-2013 Op doorreis naar Spanje hier een overnachting gehad. Wat een vreselijke standplaats gekregen zeg! Ik snap dat de echt mooie plekken al bezet zijn, maar een betonnen oprit verkopen voor 53,50 euro per nacht nodigd niet echt uit om hier nog eens naar toe te gaan. Gelukkig waren wij met een caravan (die je haast de plek niet op krijgt door de vreemde vorm van de standplaats) want een tentharing krijg je hier de grond niet in.
Een wandeling over de camping gemaakt en direct lekgestoken door de muggen, zwembad ziet er op het plaatje stukken beter uit en het privesanitair is op zich lekker, maar maakt de prijs/kwaliteit verhouding niet goed.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Geweldig leuke vakantie gehad!"vertalen
Familie Plantinga
7,0

18-08-2013 Via een touroperator een vakantie geboekt bij deze camping. Mooie ligging en op redelijke auto afstand van het strand. Met name het privé sanitair is een pluspunt, al is dit sanitair wel aan een opknapbeurt toe. De ontvangst (Jan en Erica), is heel prettig en ze staan altijd klaar om eventuele problemen op te lossen. De tent van de touroperator was goed ingericht en we hebben er heerlijk in geslapen. Het restaurant is voor campingbegrippen goed, al kon het organisatorisch wel wat beter. Maar voor een goedkope maaltijd en dito drankje is goed te doen. Onze kinderen zijn 13 en 10 jaar oud. Voor met name de jongste, wordt er voldoende georganiseerd, waarbij geen hinderlijke en luidruchtige luidsprekers de campingrust verstoren. Voor onze beginnende puber was natuurlijk alles saai, maar desondanks wil hij volgend jaar weer terug. Op deze site, voor vertrek, ook een aantal negatieve ervaringen gelezen, maar wij delen deze ervaringen niet. Kortom enorm genoten! Tot volgend jaar.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Leuke vakantie gehad op deze camping"vertalen
Jeroen1972
9,0
7,0

12-08-2013 Wij hebben met onze zoon van 8 jaar een leuke vakantie gehad. Mijn zoon had veel vriendjes om mee te spelen. Hij was gek van het zwembad, iedere dag zijn we er wel even heen geweest. Nadeel voor ouders is dat de ligbedden al bezet zijn als je iets later gaat. In 15 minuten rij je naar de prachtige stranden. Al met al een prima camping.
Wij hebben er geen voordeel van gehad dat de camping aan een meer ligt. We hebben er niet in gezwommen, heel weinig mensen doen dit. Als je een liefhebber van surfen bent dat is het perfect lijkt mij.
S'avond ontzettend last van de muggen gehad. Kinderen werden ook lek geprikt als ze met elkaar aan het voetballen of tafeltennissen waren. S'avond boekje lezen voor de tent konden wij niet doen.

"Het kan beter"vertalen
Eric
7,0

17-08-2013 grote plekken, maar met weinig schaduw, wij hadden eind 2012 geboekt met verzoek schaduw plek, voorlopig plaatsnummer had heel veel schaduw, echter toen wij kwamen stonden anderen op die plek (die overigens veel later hadden geboekt!!!!), maar die komen er vaker en blijkbaar gaan die dan voor. Op de "hoofdstraat" op de camping zie je nog al wat zwerfafval en hondenpoep (schuld van deel vd eigenaren), dit wordt niet (snel) opgeruimd door camping, hardrijders worden niet aangepakt, ook de groepen jongeren die herrie schoppen tot laat in de nacht worden niet aangepakt. Zwembad te klein voor camping en te weinig ligbedden en plekken.

"Na 8 jaar...."vertalen
Peter Gelhard
3,0

19-08-2013 Voor het 8'ste naar de camping vertrokken, reden voor deze camping was de windzekerheid(windsurfen). Echter afgelopen 3 jaar werd dit ook minder...
Voor ons is dit de laatste keer, we hebben de camping zien afglijden naar een niveau die niet meer past bij deze tijd, en zeker niet meer bij de prijs...

Prijs is continue verhoogd, geen verbeteringen.
Sanitair sterk verouderd
Muggenplaag, onderhoud antimug palen op camping niet gedaan
Racebaan op de camping, gaat nog een keer mis..
Electriciteit valt geregeld uit.
WIFI alleen bij receptie beschikbaar en erg prijzig
Entertainment minder en minder
Zwembad sterk verouderd en hygiene slecht
Restaurant en prijs gemiddeld(bediening laat te wensen over)
Midgetgolfbaan uitermate slecht.
Bij windstilte is de smog van de aangrenzende snelweg merkbaar
Grote plekken, schaduw beperkt.
Tennisbaan slecht, zeker na de schuimparty
Gehandicaptenlift stuk
Zwembadbedjes/stoelen altijd bezet

"Gedateerde Camping dicht bij zee"vertalen
martimee
4,0

16-08-2013 Camping is goed gesitueerd op 15 minuten rijden van goede stranden. Veel van de plekken met enige schaduw zijn zeer smal en diep waar je soms niet met goed fatsoen je caravan en voortent kan plaatsen.Eigen sanitair klinkt leuk, maar is erg klein en er is geen goede water voorziening om fatsoenlijk te douchen tevens wordt het niet schoon gemaakt gedurende verblijf. Zwembad is aan de kleine kant en er is wat vertier voor de kinderen in de vorm van een glijbaan(tje). Er zijn niet genoeg stoelen en plaatsen om te liggen voor de grootte van de camping. Ons oordeel is dat je (te) veel betaald voor wat de camping te bieden heeft ondanks de 4 sterren. Alles komt een beetje gedateerd over.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Grote camping geschikt voor jonge gezinnen."vertalen
Hofste
5,0

15-08-2013 De kampeerplaatsen: langwerpig( en lang!) en niet zo breed; meeste plaatsen hebben weinig tot geen gras, dus je staat op zand, t kan er nog weleens waaien dus 't zand waait ook mee. De begroeiing: veel plekken niet hoog dus weinig schaduw. De camping is vrij groot en hiermee is in verhouding t zwembad echt te klein. Het meer is prachtig; ligt naast de camping; hier kun je goed surfen en dobberen op je luchtbed. Maar de poort naar te meer is s'avonds na 18.00 uur dicht waardoor een wandelingetje langs t meer niet kan, dus: de auto pakken. Receptie is behulpzaam maar je krijgt geen informatie op papier: Restaurant is redelijk; geen echte zelfgemaakte pizza's maar fabrieks- -bodems met een sausje; bediening is ok. Privétoilet is gedateerd en erg klein. Animatie: leuk.; voor kinderen tussen 4-12 jaar. Pubers zullen zich, mits ze zelf een leuk groepje hebben gevonden, snel vervelen. En er zijn veel muggen en( een bepaald soort) krekels maken behoorlijk veel geluid.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?