Beoordelingen Camping La Nautique****

La Nautique****
168 beoordelingen
Beoordelingen Camping La Nautique****
La Nautique, F-11100, Narbonne

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Nautique**** in Narbonne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Nautique**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping La Nautique scoort een 7,1 uit 10, op basis van 168 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Nautique**** in Narbonne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Nautique****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping La Nautique**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 88 vakantiefoto's van Camping La Nautique**** vinden. Je kunt 3 video's van Camping La Nautique**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Languedoc - Roussillon. Vergelijk Camping La Nautique**** met andere accommodaties in Narbonne.
Even geduld a.u.b.

7,2
7,3
8,1
8,5
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Sept. 2014
"Fantastische plek"vertalen
Theo

15-09-2014 mooie camping en plaats met eigen sanitair
maar vooral de service
onze gasfles was leeg kreeg er gratis een ter bruikleen
na 3 dagen ingeleverd met de vraag wat zijn de kosten
tot onze verbazing hoefde we niets te betalen
wat een goede service
hier gaan we zeker nog terug naar toe en aan te raden

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Prima camping in mooie omgeving"vertalen
edenilsieben
8,0

28-09-2014 begin augustus zijn we hier met onze kinderen van 11 en 14, negen dagen geweest. We waren met onze eigen caravan. We hadden een geweldige plaats met altijd wel ergens schaduw. Het privé sanitair was prima in orde. 's Avonds was er op het terras altijd wel iets te doen van line-dance t/m disco.
De omgeving is erg mooi (vinden wij tenminste) en op 20 min. rijden zit je midden aan de middellandse zee in Narbonne-plage. Al met al een geweldige tijd gehad en wie weet tot volgend jaar.

Met partner, Juli 2014
"Na 1 nacht snel vertrokken"vertalen
boy
4,0
5,0

28-07-2014 Kale, verdorde en donkere standplaats, afgezet met 1 soort conifeer. Plaats was behoorlijk vervuild. Ook op camping vuil en hondenpoep. 's Nachts om 2 uur nog voorbijkomende auto's langs standplaats. Camping en voorzieningen zijn naar onze mening sterk verouderd en niet meer van deze tijd, zeker gezien in relatie met prijs. We wilden een aantal nachten blijven maar zijn de volgende ochtend snel vertrokken.

De beste prijzen en last minutes voor Camping La Nautique**** bij:

Met partner, Mrt. 2014
"Doorgangscamping"vertalen
Co
8,0

15-05-2014 Op weg naar Spanje kun je hier, vlak bij de snelweg prima overnachten.

Met partner, Okt. 2013
"Goede camping behalve ........"vertalen
christine de rozen
7,0

01-03-2014 Gestaan op doorreis naar Spanje. Prima camping en vriendelijk en behulpzaam personeel in de receptie. 15 minuten fietsen van Narbonne, gezellige stad en wandelingen zijn vanaf de camping ook goed te maken. Een opmerking: in de berm van de hoofdweg vanaf de receptie lag het vol hondenpoep. Gemeld bij de receptie die verbaasd reageerden; er hangen immers overal poepzakjes!. Absoluut waar maar er is blijkbaar (in het donker??) niet veel animo die te gebruiken. Misschien kan daar iets beter op gelet worden? Camping is trouwens veel te groot om hondeneigenaren ver van de ingang te laten staan.

Met jonge kinderen, 2013
"Prima camping"vertalen
hsteggink
8,0

21-08-2013 wij hebben hier een nacht gestaan op doorreis naar spanje.
mooie ruime plekken konden de auto aan de caravan laten staan.
alleen s avonds veel last van muggen.
komen hier zeker weer terug om te overnachten.

Met oudere kinderen, Aug. 2013
"Gelukkig maar voor een nacht."vertalen
vera_4
4,0
3,0
5,0

01-09-2013 Op doorreis naar Spanje hier een overnachting gehad. Wat een vreselijke standplaats gekregen zeg! Ik snap dat de echt mooie plekken al bezet zijn, maar een betonnen oprit verkopen voor 53,50 euro per nacht nodigd niet echt uit om hier nog eens naar toe te gaan. Gelukkig waren wij met een caravan (die je haast de plek niet op krijgt door de vreemde vorm van de standplaats) want een tentharing krijg je hier de grond niet in.
Een wandeling over de camping gemaakt en direct lekgestoken door de muggen, zwembad ziet er op het plaatje stukken beter uit en het privesanitair is op zich lekker, maar maakt de prijs/kwaliteit verhouding niet goed.

Met jonge kinderen, Aug. 2013
"Geweldig leuke vakantie gehad!"vertalen
Familie Plantinga
7,0

18-08-2013 Via een touroperator een vakantie geboekt bij deze camping. Mooie ligging en op redelijke auto afstand van het strand. Met name het privé sanitair is een pluspunt, al is dit sanitair wel aan een opknapbeurt toe. De ontvangst (Jan en Erica), is heel prettig en ze staan altijd klaar om eventuele problemen op te lossen. De tent van de touroperator was goed ingericht en we hebben er heerlijk in geslapen. Het restaurant is voor campingbegrippen goed, al kon het organisatorisch wel wat beter. Maar voor een goedkope maaltijd en dito drankje is goed te doen. Onze kinderen zijn 13 en 10 jaar oud. Voor met name de jongste, wordt er voldoende georganiseerd, waarbij geen hinderlijke en luidruchtige luidsprekers de campingrust verstoren. Voor onze beginnende puber was natuurlijk alles saai, maar desondanks wil hij volgend jaar weer terug. Op deze site, voor vertrek, ook een aantal negatieve ervaringen gelezen, maar wij delen deze ervaringen niet. Kortom enorm genoten! Tot volgend jaar.

Met jonge kinderen, Juli 2013
"Leuke vakantie gehad op deze camping"vertalen
Jeroen1972
7,0

12-08-2013 Wij hebben met onze zoon van 8 jaar een leuke vakantie gehad. Mijn zoon had veel vriendjes om mee te spelen. Hij was gek van het zwembad, iedere dag zijn we er wel even heen geweest. Nadeel voor ouders is dat de ligbedden al bezet zijn als je iets later gaat. In 15 minuten rij je naar de prachtige stranden. Al met al een prima camping.
Wij hebben er geen voordeel van gehad dat de camping aan een meer ligt. We hebben er niet in gezwommen, heel weinig mensen doen dit. Als je een liefhebber van surfen bent dat is het perfect lijkt mij.
S'avond ontzettend last van de muggen gehad. Kinderen werden ook lek geprikt als ze met elkaar aan het voetballen of tafeltennissen waren. S'avond boekje lezen voor de tent konden wij niet doen.

Met jonge kinderen, Juli 2013
"Het kan beter"vertalen
Eric
7,0

17-08-2013 grote plekken, maar met weinig schaduw, wij hadden eind 2012 geboekt met verzoek schaduw plek, voorlopig plaatsnummer had heel veel schaduw, echter toen wij kwamen stonden anderen op die plek (die overigens veel later hadden geboekt!!!!), maar die komen er vaker en blijkbaar gaan die dan voor. Op de "hoofdstraat" op de camping zie je nog al wat zwerfafval en hondenpoep (schuld van deel vd eigenaren), dit wordt niet (snel) opgeruimd door camping, hardrijders worden niet aangepakt, ook de groepen jongeren die herrie schoppen tot laat in de nacht worden niet aangepakt. Zwembad te klein voor camping en te weinig ligbedden en plekken.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?