Hotel Château Saint-Martin des Champs

8,2

5 reviews over Hotel Château Saint-Martin des Champs in het Nederlands

Wat een rust.

Kievits, 26-4-2009

Een luxe aan rust en uitzicht. Het hotel verder is oud, wat de bedoeling ook is. Het eten is erg goed. 's avonds zit men heerlijk een paar uur aan tafel. Vriendelijk personeel!

De kamers zijn erg ruim, mooie badkamer met groot ligbad. 's ochtends staat er een simpel ontbijtbuffet klaar.

In de regio is voldoende te ondernemen. Mooie steden en dorpjes maar ook het strand is op een kwartier rijden goed te doen. Carcassonne, Beziers, Sete en nog meer andere plaatsen zijn echt de moeite waard.

Ons is het hotel erg goed bevallen!

Gereisd met partner in juli 2008

Vergane glorie

Daisy, 5-10-2008

Mooi kasteel,maar een beetje onderkomen,een likje verf zou al veel doen.Wij hadden wel een leuke receptioniste die ons steeds met een glimach verder hielp.

Zeer ruime kamers,ligbad waar we met 2 inkonden,lekker eten(je bent wel bijna verplicht om in het hotel te eten,want in de buurt is niet echt iets anders).Ontbijt vrij pover en de bediening aan het ontbijt liet te wensen over. Niet erg ideaal gelegen om dingen gaan te bezoeken.

Gereisd met partner in oktober 2008

Leo & Lia van der Ven, 14-5-2008

Dit chateau zou geweldig zijn als wij niet zo'n slechte ervaring hadden gehad met de service,we kregen niet het gevoel dat we welkom waren. Bij het vertrek klopte de rekening niet en in plaats van sorry keerde ze hun rug naar ons toe en zijn we maar vertrokken. Jammer want de locatie en vooral de kamer was geweldig.

Gereisd met partner in mei 2008

de graaf, 10-12-2007

prima hoop dat ze zo door gaan!

Aanrader voor gezellige vakantie in zeer rustige mooie omgeving in het achterland van Béziers

Gereisd met vrienden in december 2007

tolentino, 10-12-2007

prima verblijf in leuk chateau op wijndomijn.

Prijs kwaliteit zeer correct.En lekker

gegeten met gelukkig (het bestaat nog)

normale prijzen voor de wijn.

Grote mooie kamers en vriendelijk plezierig personeel.

Gereisd alleenreizend in december 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Château Saint-Martin des Champs in Murviel-Les-Béziers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Château Saint-Martin des Champs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Château Saint-Martin des Champs scoort een 8.2 uit 10 op basis van 5 reviews.