Vakantiehuis Le Mas Blanc (+app.) ****

Vakantiehuis Le Mas Blanc (+app.)
Le Mas Blanc (+app.)
9,3

268 reviews over Vakantiehuis Le Mas Blanc (+app.) in het Nederlands

Heerlijke plek!

Charles en Steffi, 19-9-2017

Wij vinden de Mas een heerlijke plek en voelen ons na een week als herboren. Elk jaar komen we hier weer terug en zijn er zelfs getrouwd. De locatie op een berg met fantastisch uitzicht is werkelijk prachtig. Kom hier vooral heen als je rust zoekt, lekker wilt bijkomen, lekker en gezellig wilt tafelen met andere gasten. En soms maak je een magische avond mee met Bono en andere gasten bij het haardvuur met mooie muziek. Wil je toch iets doen, dan kun je in de omgeving wandelen, naar Franse markten, de Gorges du Ardeche of pont du Gard of naar leuke steden als Uzes, Avignon en Nimes.

Als enige verbeterpunten zou ik kunnen benoemen dat het zwembad wat warmer zou mogen zijn en een comfortabele zitbank in het appartement zou fijn zijn naast de stoelen voor als het minder mooi weer is. Nu was het ook prima, maar dat zou de ervaring nog fijner maken :-)

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk rustgevend verblijf midden in de natuur.

Willem, 16-9-2017

Mooie kamers, zalig eten en een gezellige sfeer. Als je van natuur, rust, lezen, zwemmen, eten houdt kom naar de Mas Blanc.

Formidable

Leny en Koos, 14-9-2017

Wat een heerlijke rust en relaxte sfeer op Le Mas Blanc. We hebben zeer genoten van de gastvrijheid van Jan, Jolanda, Tein, Bono en Reinoud , En de Tables d'Hotes is natuurlijk een formidabel concept: de ontmoeting met de andere gasten , de gesprekken aan tafel tijdens de gezamenlijke maaltijd onder de kastanjeboom en onder de Franse sterrenhemel, vonden wij het hoogtepunt van de dag. Reinoud, onze topkok, toverde iedere keer weer een heerlijke maaltijd op tafel. En wij hadden het genoegen om twee kookworkshops te mogen volgen bij deze topkok, we hebben heel, veel geleerd en genoten. Zeker voor herhaling vatbaar
Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtige ligging maar nooit weer.

Mevr. N. C. S, 14-9-2017

Prachtig als je een appartementje boekt, maar niet voor een 1 pers kamer met gedeelde zeer verouderde, vervuilde wasgelegenheid in een donkere en tochtige kelder, waar op de tast de lichtknop gevonden moest worden. De 1 pers kamer was eigenlijk de niet gebruikte kamer van een ander appartement. Die bewoners hadden dus ook niet de privacy die ze verwachtten. De beloofde mooie kamer met balkon was prima, maar niet in deze formule. Ik hoopte als 71 jarige dame op een bijzondere plek te komen, maar voelde me een padvinder.

Omgeving, de mensen die je er ontmoet , de creatieve ervaring met fantastische artistieke leiding, het eten...., allemaal subliem, maar ik hoop dat de catacomben met wasgelegenheid als eerste aan de beurt zijn voor reorganisatie i.p.v. nieuw aangekochtte projecten die genoemd werden. Helaas ben ik ziek thuisgekomen en ondanks de prachtige ligging en andere goede ervaringen, ga ik er nooit meer heen.

tein Waas Manager, eigenaar, 15-9-2017

Dank u wel Nancy Corts voor de beoordeling,

Natuurlijk schrikken wij als een gast niet 100% tevreden is. Nu uw oordeel nogal schril afsteekt bij de 190 anderen is er wellicht meer aan de hand. U verbleef, zoals u zelf schrijft in een prachtige ruime kamer met groot eigen buiten terras. U betaalde daar nog geen 47 euro per dag voor. Dit mede omdat u de badkamer met anderen wenste te delen. U koos daar uitdrukkelijk zelf voor. Het schoonhouden van een badkamer is ook de zorg van de gebruikers. Overigens klaagden andere gebruikers niet. Uw beschrijving van de badkamer zal zeker overeenkomen met uw gevoel en ervaring. Dat telt terecht voor u.

Daarom voel ik mij als manager er verantwoordelijk voor, dat ik uw gevoel niet tijdig onderkende. Wel is het zo dat de eigenaar namens mij zijn spijt naar u heeft uitgesproken.

Mooi zou zijn geweest als dat uw teleurstelling getemperd zou hebben en u de mooie kanten van uw verblijf zou herinneren

Te grote verwachtingen.

T.B., 13-9-2017

De verwachtingen die de site oproept, worden niet waargemaakt.

In het Zonnehuis komt bijna geen zon en het mooie uitzicht is maar vanaf een plekje te zien, door de begroeiing die hoog opgeschoten is. De inrichting is sober.

De bijzondere tafeldecoraties die Tijn maakt, worden tenietgedaan door de grote plastic flessen water die tijdens het diner voor 2 euro besteld kunnen worden.

Ik heb meer zakelijkheid dan gastvrijheid ervaren.

Tein Waas manager, eigenaar, 15-9-2017

Dank u wel Truss Bongers voor deze beoordeling,

U was bij ons tegelijk met Nancy Corts die tot onze spijt geen goed gevoel over hield aan haar vakantie bij ons. Gelukkig is uw oordeel iets milder. Graag leren we van uw bemerkingen. Zo zullen we de struiken die elk jaar wat groeien straks stevig terug snoeien. Het uitzicht waarover wij op de onze site schrijven handelt trouwens over de ligging van ons complex in haar geheel en daar geeft zelfs Nancy een 9 aan.

Om iets te kunnen leren van uw oordeel dat de werkelijkheid niet voldoet aan de verwachtingen die de site oproept stellen we het op prijs indien u ons in een mail dat toelicht. Nu kan ik er weinig mee. Als verantwoordelijke manager van de Mas is mij daar veel aan gelegen. Zoals u zelf ziet geven 99% van onze gasten nauwelijks kritiek. Daarom is uw mening extra belangrijk.

Ik kijk naar uw mailtje uit.

Tein Waas

The garden of eden

Jack en Anja Schalken, 12-9-2017

Als je zoekt naar een echte rustige omgeving, met de beste gastheren/dames, geur van de cevennen, en de mogelijkheid om met een uurtje rijden, op oprecht prachtige steden te komen...the mas is our place

Als Mas pioniers 1991... tot nu.....2017....en onze kinderen nu 25 en 28...we gaan weer in 2018

Een voorrecht om in de mas blanc te logeren!!

Gereisd met partner in september 2017

onze grote liefde

huyghe peter, 5-9-2017

voor mensen die rust zoeken ,en aangename avonden met leuke mensen en lekker eten voor zijn prijs
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtige plek, aardige mensen, heerlijk eten.

Leo en Regina van Rikxoort, 5-9-2017

Over een bochtige weg rijd je naar Le Mas Blanc. Waar kom je terecht? In een paradijsje. Toen we familie een fotootje stuurden van ons tijdelijke onderkomen, kwam als reactie terug: ''t Lijkt wel een ansichtkaart'. Zoals je 't in een boekje of folder wel ziet. Mooi is dat je zo'n vijf keer per week samen eet. De kok was geweldig en de bediening van Bona en Tein was perfect. En Jan vermaakte zich met de aanwezige kinderen (of andersom). Leuk waren de ontmoetingen en gesprekken aan tafel. Echt een plek om nog eens naar terug te keren. We hebben geweldig genoten van een weekje Le Mas Blanc.
Gereisd met partner in augustus 2017

Echt vakantie!

Annemieke, 27-8-2017

Net weer terug van een heerlijke week. Echt ontspannen, 's ochtends vers brood op bestelling en iedere avond een heerlijk diner. Onze kinderen troffen het enorm met een leuke groep leeftijdsgenoten. Leuke plaatsjes bezocht in de omgeving. Hele gastvrije, vriendelijke mensen!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijk ontspannen

Henri, 26-8-2017

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de andere recensies hier: mooie, schone en originele locaties; geweldig eten, en geweldige gastheren en -vrouwen. Een prachtige locatie om geheel tot rust te komen.
Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Mas Blanc (+app.) in Molières-sur-Cèze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Mas Blanc (+app.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Le Mas Blanc (+app.) scoort een 9.31 uit 10 op basis van 294 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: