2 reviews over Vakantiepark Village De Vacances Saint Roman De Tousque in het Nederlands

• Ligging7
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit7
  • Kindvriendelijk7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Leuk eenvoudig vakantiepark met zeer vriendelijke eigenaar. De huisjes zijn eenvoudig maar wel erg sfeervol met oven, vaatwasser en magnetron. Het zwembad is leuk maar voor kinderen is er verder weinig te doen. Als je van rust houdt zit je hier zeker goed. In de omgeving kun je mooi wandelen en zwemmen in riviertjes. Het dorpje Anduze is leuk om te bezoeken met de ouderwetse stoomtrein die vertrekt van st Jean d Gard.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014
8

leuke huisjes, rustig vakantieparkje

c_branje, 25-4-2011
  • Ligging7
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Activiteiten6
  • Eetgelegenheden6
  • Onderkomen8

Het vakantieparkje ligt aan de weg die vanaf St. Roman de Tousque naar St. Croix Vallee Francaise leidt en is heel rustig. Leuke huisjes van natuursteen met grote open haard en luiken voor ramen en deur. Losstaande huisjes of 2 aan elkaar. Terrasje met tuintafeltje en kuipstoeltjes en 2 ligstoelen. 4 pits gasfornuis met oven. Vreemd: open voorraadkast op het toilet, kun je als je daarop zit meteen zien of je nog boodschappen nodig hebt. St. Roman heeft ca 500 inwoners, er is niet eens een winkel. Daarvoor moet je naar St. Jean du Gard. Best een eind rijden over slingerweg, dus schiet niet op. Idem als je uit eten wilt. Als je van rust houdt, is dit kleinschalige vakantieparkje perfect. Hond toegestaan.
Gereisd met partner in mei 1990

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Village De Vacances Saint Roman De Tousque in Moissac Vallee Francaise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Village De Vacances Saint Roman De Tousque zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Village De Vacances Saint Roman De Tousque scoort een 8.83 uit 10 op basis van 3 reviews.

Lees meer

Onze bezoekers bekeken ook: