Camping Les Plans ***

Nimes arena en tempel.

Stoom trein.

Millau brug

Patrick, 16-8-2014
Controleer eerst goed welke campingplaats je toegewezen krijgt, want een veld is geen campingplaats. Op beide velden naast de camping werden de Nederlanders gezet. Doordat het geen officiele campingplaatsen zijn kunnen ze meer geld binnen halen in het hoogseizoen. Opletten dus.
Weijde, 16-8-2014
In de grot van Trabuc kan je ook een ondergrondse safari doen, heel erg leuk, oude kleren aan doen. Je krijgt een tuig om, een helm met licht en gaat via touwen een drie uurs tocht doen, kruipen en klimmen. Ook het klimpark van Montandiers is heel leuk, ook voor kleinere kinderen. Onderweg naar het park rijdt je langs een mooie waterval, heerlijke verkoeling achteraf. Je kan ook leuk canoying doen met een gids, van de rotsen springen 7 meter, glijden, e.d. Paardrijden kan ook in de buurt.

Tine, 16-9-2013
Kerstavond (midden zomer) op de camping was echt tof. (wel verplicht te reserveren om te eten). Voor de rest zijn wij naar het bamboebos geweest en de grotten in mialet . Beiden leuk om te doen maar toch redelijk duur voor wat het was.We hebben ook een waterpark gedaan (la bouscarasse), op een uur van de camping. Echt niet aan te raden! Het is nog leuker in de rivier van de camping dan daar.Ze hebben er zelfs geen enkele glijbaan. De stoomtrein is naar het schijnt ook de moeite maar niet gedaan.
ellen, 21-7-2013
IJs halen bij de bar, dit was echt lekker ijs (2 bolletjes voor e.2,50)
J. Bergman, 20-8-2012
Neem zwemschoentjes mee voor het zwemmen in de rivier i.v.m. de keien en stenen. Zwemshorts zijn niet toegestaan in het zwembad. Schepnetje of vishengel kan mee. Let op: TomTom kan je over een erg smal bergweggetje sturen. Is géén leuke ervaring, geloof me!

rkcoa, 10-8-2012
Grottes de Trabuc (4 sterren op ca 10 km afstand), markt in st Jean du Gard op dinsdagen, stoomtrein naar Anduze 4 x per dag vanaf st Jean du Gard, eten bij restaurant du Gare vlakbij station St Jean du Gard

Onze bezoekers bekeken ook: