Camping Robinson

Camping Robinson
8,1

20 reviews over Camping Robinson in het Nederlands

Mooi aan strand gelegen camping

P.F. van Gelder, 4-8-2017

Verblijf in juni 2017 op camping Robinson is ons (senioren stel) goed bevallen, mooi strand direct aan de camping. Prachtig nieuw zwembad met gezellige bar. Wij hadden een stacaravan nabij de receptie, dit verstoorde wel de rust door draaiende motoren . Je kunt beter achteraan de camping een plaats vragen. Echt minpunt is dat men van je verwacht om een afspraak te maken voor eindcontrole en men dan niet op komt dagen, en dan bij navraag zegt "ze zijn zo bij U" . Na een kwartier gewacht te hebben de sleutel ingeleverd en vermeld dat afspraak twee dagen van tevoren niet voor niets is gemaakt. Dit is toch wel jammer.
Gereisd met partner in juni 2017

Hutje mutje op elkaar.

Melle, 1-7-2017

Chalets staan heel dicht op elkaar. Geen ruimte, niet leuk buiten zitten. Irritante 'securite'.
Gereisd met partner in juni 2017
Patrice Pichery,

Hello,

We don't understand your feedback. Because you're unknown.

But if you are two people, why did you let a feedback for the kids ? Let us know :)

Regards.

The reception.

Het was geweldig!

J vd Riet, 22-9-2016

Wij hebben op camping Robinson een geweldige vakantie gehad!!!

Het strand lag lekker dichtbij en dit was ideaal voor de kids,

Het personeel was zeer vriendelijk en we werden zeer warm ontvangen. De prijs was ook aan de goede kant we hadden verwacht toeristen belasting en borg te moeten betalen maar deze zaten al bij de prijs inbegrepen.

van he restaurant op de camping hebben wij geen gebruik gemaakt we zijn elke avond of in het dorp of in een dorp in de omgeving wezen eten.

De accommodatie was zeer netjes en verzorgt en ook schoon.

wij zaten in een stacaravan en die was mooi modern en fris van kleur.

Gereisd familie in augustus 2016

Prima

Nia, 17-9-2016

Met de caravan alle plaatsen prima te bereiken. Met mobiel home is het wat ingewikkelder daar de paden soms wat smal zijn. Erg dicht aan het strand. Prima WiFi
Gereisd met partner in september 2016

Prima verblijf op Camping Robinson

JP de Groot, 31-7-2016

Kleinschalige rustige camping met ruime schaduwrijke plekken. Direct aan het strand gelegen. Groot sanitairblok met voldoende wasgelegenheden. Winkel heeft een beperkt assortiment, maar in de omgeving is voldoende aanbod van winkels. Prima verblijf gehad. We komen zeker nog een keer terug!
Gereisd met partner in juli 2016

Bekende plek; zeer tevreden

J. Holsbeeke, 8-7-2016

Het is voor ons een uitstekende vervanging voor de camping Le Castelet tussen Marseillan Plage en Sète, diewij elk jaar aandeden.

Robinson huden we er in!

Gereisd met partner in juni 2016

Voor strandliefhebbers.

Margaretha, 18-6-2016

Aardige camping met plannen voor een zwemparadijs. Ik zou echter liever zien dat het sanitair verbeterd wordt. Er was niet altijd warm water.
Gereisd met partner in mei 2016

Fijne camping

Fam de Klerk, 25-5-2016

Prima Camping smalle paden voor een Camper maar met een beetje stuurkunst lukt het wel.🤗
Gereisd met partner in mei 2016

Leuke camping voor een prima prijs

Anne, 3-9-2015

Camping bestaat voornamelijk uit fransen, is simpel maar daardoor ook fijn. Prijs kwaliteit is bijzonder goed, voor een eenvoudige camping hebben ze namelijk goede faciliteiten en een perfecte ligging (aan het strand). Omgeving is wel iets saaier, echt op loopafstand is niet heel veel te beleven. Met auto en fiets (te huur bij zeer vriendelijke en klantgerichte receptie) is wel veel te doen.
Gereisd met partner in augustus 2015

Genieten van een weekje strand

Echte franse camping, 2-8-2015

Wij stonden met onze tent een week op deze echte Franse camping. Er staan heel veel vriendelijke Fransen op deze camping met bijna alleen campers en caravans. We hadden een prachtig plekje in het zandduin, volledig in de zon. Dit was voor de heetste week van zomer wel wat heftig. We hebben genoten van de schuimparty en goochelshow. Het was wel elke avond tot 00.00 feest/muziek, dit vinden wij niet echt nodig. De zumba werd erg leuk gegeven en ook de animatie voor de kinderen (pijl en boog schieten, basketbal en voetbalwedstrijdjes) was leuk! Hier heb je nog een stokbrood vor 0,85 ct. Wil je je kin(eren) een echte Frankrijk belevenis geven dan moet je zeker naar deze camping toe gaan! Al is het alleen maar voor het heerlijke strand.
Gereisd familie in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Robinson in Marseillan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Robinson zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Robinson scoort een 8.14 uit 10 op basis van 45 reviews.