Camping Les Méditerranées - Charlemagne *****

Camping Les Méditerranées - Charlemagne
Les Méditerranées - Charlemagne
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Les Méditerranées - Charlemagne bij:

50 reviews over Camping Les Méditerranées - Charlemagne in het Nederlands

Nette camping dicht bij het strand

Ro.El, 13-8-2017

Deze camping maakt onderdeel uit van een complex dat bestaat uit drie campings. Nouvelle Floride, Beach Plage en Charlemange. (Les Méditerranées) Wij verbleven op Charlemange in een stacaravan geboekt via touroperator. Touroperator zelf is niet aanwezig op deze camping alle verhuur accemodaties zijn eigendom van de camping. Onze stacaravan was in zeer goede staat en keurig schoon bij aankomst. De camping ligt vlak bij Marseillan Plage een kleine 10 minuten wandelen en je staat in het centrum van dit toeristische plaatsje. Niet echt heel bijzonder maar leuk genoeg voor om in de avond een wandeling te maken of een hapje te gaan eten. Op de camping is een bakker en supermarkt aanwezig. Een grote supermarkt ligt op circa 10 minuten rijden. In de zwembaden is een zwembroek verplicht, shorts zijn niet toegestaan. Tevens mag je er niets eten en drinken meenemen, flesje water mag wel. Het zwembad is een prima bad met voldoende bedjes en een binnenbad met verwarmd water. je mag ook gebruik maken van de zwembaden op de andere twee campings. Wij kiezen voor die op Nouvelle fluoride vanwege het verwarmde buitenbad. Met polsbandjes mag je overal zo doorlopen. Er zijn op alle campings op meerdere locaties kleine toegangspoortjes voor voetgangers hier krijg een pincode voor zodat je deze kunt openen, reuze handig. Strand ligt op 5min wandelen. Er is animatie aanwezig in het Frans, Engels en Nederlands. De avond animatie vindt plaats op camping Nouvelle Floride. Zit daar elke avond goed vol.Verder is dit een rustige camping met voldoende mogelijkheden om uitstapjes te maken.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastisch leuke camping

Daniëlle, 10-8-2017

Wij zijn gisteren thuisgekomen van 10 prachtige dagen op Charlamagne !! Wat een mooie gezellige camping netjes onderhouden en voor groot en klein genoeg te doen, het mooie strand van Marsaillan plage loop je zo van de camping op. Wij hadden een mobile home geboekt via de camping zelf en volgens mij krijg je dan de mooiste plekjes. De hele dag vers brood te kopen aan het begin van de camping en supermarkten en heerlijke eetgelegenheden op de boulevard meteen van de camping af! Wij gaan er zeker nog een keer naar toe!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Nooit meer

Rob, 7-8-2017

Nauwelijks bedjes bij zwembad; kleine stacaravan. Weinig faciliteiten. Zeer slechte prijs/ kwaliteit.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Dit is geen 5sterren camping

Bart, 28-8-2016

Voor mensen die op zijn naar kampeer gevoel, zoek aub elders. Op Charlemagne kom je terecht op een commercieel, gemillimeeterde zandgrond waar je in het bord van de buren kijkt, passief kan meeroken of genieten van de ruzies in alle talen om je heen. Als je.niet kan slapen om 23u, word je gegarandeerd geëntertaind door de rijdende discobars vlakbij je staplaats of stacaravan. Deze rijdende decibelkanonnen proberen de hele avond lang - alle dagen - volk (?) te lokken voor nabijgelegen etablissementen. Gelukkig kan je gratis genieten van deze vorm van lawaai zodat je je nooit hoeft te vertonen in hun club, net zoals wij ons nooit meer zullen vertonen in Charlemagne.

Pluspunten: voldoende personeel, de niet gespeelde vriendelijkheid van de dame in de bakkerij, netheid sanitair en nabijheid strand.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016
Het communicatie team, Charlemagne, community manager, 14-1-2017

Beste Bart,

Alvast bedankt om uw mening te delen over onze camping. Fijn dat u het personeel waardeerde en de netheid van het sanitair.

Het spijt ons dat de kampeerplaatsen niet voldeden aan uw verwachtingen. We begrijpen uw standpunt en we hebben de directie op de hoogte gebracht zodat we de klantervaring blijvend kunnen verbeteren. Dit blijft een prioriteit voor de ganse ploeg.

Supercamping

MDC, 21-7-2016

Heel verzorgde camping. Nette caravans, zwembad zeer netjes. Wij zijn er begin juli geweest en het was aangenaam qua drukte. Steeds een plaatsje aan het zwembad. Ook een mooi strand. Personeel heel vriendelijk.

Een minpuntje voor ons is dat er geen nederlandstalige animatie voorzien was, wat wel beloofd werd door onze reisorganisatie.

En voor mensen die graag eens hun mails checken of iets willen opzoeken op internet, er is elke 6 uur 30 minuten gratis wifi op een bepaald punt op de camping.

2 Keer hebben wij gegeten in de restaurantjes op de camping zelf, keuken basic maar lekker, maar er zou wel moeten gewerkt worden aan de netheid van het bestek en de glazen! Telkens een ander glas moeten vragen.

Maar voor de rest hadden wij een superleuk verblijf!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016
Léa, service communication., community manager, 22-7-2016

Hallo MDC,

Bedankt om u mening te delen over uw vakantie. We zijn verheugd dat u een mooie tijd had op Charlemagne.

We verwelkomen u graag terug,

Voor herhaling vatbaar!

Familie Kruize, 10-7-2016

Eind juni 2015 zijn wij hier 1,5e week geweest met onze kinderen (11 maanden en 3,5 jaar) in een stacaravan voor 6 personen. De camping wordt dagelijks netjes bijgehouden, met name het sanitair gebouw en de straatjes krijgen veel aandacht. Het zwembad is geweldig en het strand op loopafstand is super! Kortom; geweldig genoten! Wij komen zeker nog eens terug.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2015
Léa, service communication., community manager, 11-7-2016

Dag Nooorii,

Alvast bedankt om uw mening te delen. We zijn erg blij dat u een heerlijke vakantie had op Charlemagne.

We kijken er naar uit u dit jaar terug te zien !

Met vriendelijke groeten,

fantastisch alweer niks op aan te merken

jan mensen, 25-6-2016

niet zeuren over het internet te duur is nu gaat het gewoon goed
Gereisd met partner in juni 2016
Léa, service communication., community manager, 1-7-2016

Dag jan mensen,

Alvast bedankt om uw mening te delen.

We zijn blij dat u een goede vakantie had bij ons.

We kijken uit naar uw volgend bezoek !

Volgebouwde camping

M. van Wezel, 18-9-2015

We zouden hier 5 dagen blijven maar zijn er na 3 vertrokken. Wat een drukte en wat ontzettend volgebouwd. De plekken zijn netjes (er wordt direct geveegd en de heg geknipt op het moment dat de gast vertrekt, maar het was voor ons veel te druk. Bij het strand zijn we niet geweest. Het zwembad ziet er mooi uit en de temperatuur van de baden was lekker. Kan me voorstellen dat het hier in het hoogseizoen snel vol is en dat er dan geen plaats is voor iedereen die wil zewmmen. Personeel was vriendelijk en de brood verkoop in de ochtend was zeer uitgebreid. Het sanitair was netjes en functioneerde prima, op het baby sanitair na, hier was alles drijfnat en was er geen stop zodat onze dochter alleen even afgespoeld kon worden en we haar op de grond moesten afdrogen en aankleden omdat alles verder nat was. Alle randvoorwaarden zijn dus ok, maar de drukte en het gevoel opgesloten te zitten als je voor je camper zit is voor ons een reden hier (zelfs in het naseizoen) niet meer terug te komen
Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Verschrikkelijk

Belinda, 22-7-2015

Echt verschrikkelijk, ik had deze camping uitgezocht vanwege het hoge cijfer maar wat niemand verteld is dat het een stacaravan park is. Er zijn maar een paar camping plekken, na lang zoeken hadden we uiteindelijk een plek gevonden waar we niet omsingeld waren door stacaravans, is het toiletgebouw dicht!!
      Gereisd met partner in juni 2015

Volgestapelde camping

Taal, 9-11-2014

Het gedeelte waar de caravans van touroperator staan is door een weggetje afgescheiden van de eigenlijke camping. Er is daar niets te doen en het staat helemaal vol met stacaravans waardoor er geen enkel ruimte meer overblijft. De auto moet op de eigen staanplaats geparkeerd worden en daarmee blijft alleen de veranda van de caravan nog vrij. Alle caravans staan op een rijtje dicht tegen elkaar aan en alle hoekjes van het terrein zijn volgezet. Je zit boven op de buren en kinderen hebben geen enkele mogelijkheid om te spelen m.u.v. de paden. Zeker niet boeken is mijn advies. Het is saai en volgebouwd, er is geen speelruimte voor de kinderen en het ontbreekt aan privacy. Het gedeelte Nouvelle Floride is beter en levendig.
      Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Méditerranées - Charlemagne in Marseillan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Méditerranées - Charlemagne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Méditerranées - Charlemagne scoort een 7.53 uit 10 op basis van 85 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: