7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Les Méditerranées - Beach Garden***** bij :

272 reviews over Camping Les Méditerranées - Beach Garden in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Jessie, 17-8-2017

De bedden zijn te klein en zakken door. Het zwembad is heel erg klein en het is niet verwarmd, het binnenbad is een klein beetje verwarmd.

De prijs voor het eten in de kampwinkel is heel erg duur en de drankjes bij een restaurant op het park is ook erg duur.

Het personeel is erg aardig en de ligging is prachtig.

Ondanks de vele bevolking is het na 23:00 stil en heb je geen overlast.

Het was een leuke vakantie ondanks deze minpunten.

Gereisd met partner in augustus 2017

Slechte start, mooie camping

Wal, 9-8-2017

Net als onderstaande review kwamen we aan en werden we geplaatst op 755, een zandvlakte inclusief distels. Binnen 2 minuten stonden we met de auto vastgereden. Bij receptie werd hier laconiek op gereageerd; ze waren volgeboekt, dus helaas.... Hier zijn we niet mee akkoord gegaan en na 2 uur gedoe eindelijk een andere plek gekregen. We moesten dan wel halverwege verhuizen. Deze plek was groot, schaduwrijk en helemaal prima. Overigens hebben we bijzonder veel Nederlanders gesproken die hetzelfde overkomen is qua staanplaats. Dit is zeker een verbeterpunt. Deze plaatsten mogen geen staanplaats genoemd worden.

Uiteindelijk een prima vakantie gehad, ligging is geweldig, veel zwemplezier en s avonds leuke shows. Brood van de bakker is voortreffelijk! Er wordt hard gewerkt door personeel om alles netjes te houden.

Door slechte start en manier van communiceren zou ik deze camping niet per direct aanraden, maar ons uiteindelijke verblijf was prima.

Gereisd familie in juli 2017

zeker voor herhaling vatbaar!

joncheere, 3-8-2017

grote camping maar wie een stacaravan huurt bij een touroperator ligt in het rustige gedeelte; de afstand waar sommige mensen over klagen is zeker te doen en de wegen ernaar toe (strand) is in beton dus goed bereikbaar te voet of met de fiets; klein winkeltje erbij met alles wat je te kort zou hebben en ook het bakkerijtje is top;

je kunt gewoon te voet gaan naar het stadje waar er ook restaurantjes zijn en winkeltjes! de woensdag is er een super grote markt!!!

Pauwen zitten vast en ook het sanitair vond ik proper; helaas was het gedeelte bij de stacaravans gesloten! een extra douche met 6 zou wel gemakkelijk geweest zijn; de caravan zelf was ook proper; misschien mag er hier op dit 5* camping de wifi wel gratis zijn; de zee was prachtig maar toch gevaarlijk de laatste dagen steeds rode vlag (wat uitzonderlijk is hier) ; beveiliging is top , je moet inderdaad wel codes intikken homeruit te gaan of erin maar met de tijd van tegenwoordig is dat niet teveel; gewoon gaan zou ik zeggen!!!

problemen worden niet opgelost

Plek no739, 1-8-2017

Helaas het pech gehad een erg slechte plek te hebben gekregen, (aankomst 9juli), zie eerder geschreven review, zandvlakte met prikkels in de grond, niet kampeerplek waardig. Huilende kinderen, ook met prikkels door de slippers heen!

Helaas waren wij de eerste Nederlanders hier en heb er meerdere malen op aangedrongen dat het zo absoluut niet kan om op deze manier duren plekken te verhuren, werden we in ons gelijk gesteld dat de camping verantwoordelijk was voor gemaakte schade aan onze nieuwe aangeschafte tent ( tientallen gaten in onderzeil). Camping zou alles oplossen en daar moet je het meedoen, (dit heeft een week dagelijks meermalen heen en weer receptie gekost) laatste avond geïnformeerd wat de stand van zaken was maar betreffende persoon was niet aanwezig, we zouden volgende dag op terugreis gebeld worden en deze meldde dat alles in gang was gezet.

Eenmaal in NL geïnformeerd bij onze verzekering, er is hier niks bekend, en na telefonisch contact word er beweerd dat wij geen bescherming voor ons grondzeil geplaatst is terwijl er door betreffende partij niet eens naar gekeken/geïnformeerd was, we zijn echter in het bezit van foto's waar dit duidelijk op te zien is maar wat eerder vermeld staat, door 3 grondzeilen gaan ze ook gewoon heen (onderzeil, grondzeil en binnentapijt)

We zitten momenteel 01-08, te wachten op een antwoord van Philippe, de persoon welke beweerde geen voorzorgsmaatregelen genomen te hebben onze tent te beschermen, wordt vervolgd!

Al met al slechte service maar gelukkig hebben we vanaf het begin de bemoedigende woorden meegekregen: alles komt goed, maakt u maar geen zorgen!

zoals ik eerder vermeld zou ik mijn verhaal hier af maken over onze kapotte tent door de prikkel/stekels

vanochtend 13-08 teruggebeld vanuit frankrijk en is mij meegedeeld dat hoofd technische dienst niet terugkomt op zijn uitspraak omdat hij dan een valse verklaring heeft afgelegd hierover. dit wil dus zeggen dat de klant kan barsten met z'n tent waar hij hard voor heeft moeten werken en dit ondanks er vanaf dag 1 verteld wordt dat alles in orde komt.

nogmaals vakantie had veel beter kunnen zijn als de gemaakte fout netjes opgelost zou worden.

Matig

Dijkstra, 30-7-2017

Drukke camping. De hele dag vliegen de golfkarretje voor je tent langs. Kampeerplaatsen dicht op elkaar. Avond animatie matig, veel Frans gezongen of gesproken. Camping niet echt internationaal. Geen strandtenten of mogelijkheid om een strandendbedje te huren. Geen activiteiten voorop het water. Ook voor de jeugd(16 jaar) is er geen hangplek savonds, zitten grote groepen gezellig bij elkaar op het plein worden ze vanaf 23 uur verzocht stil te zijn terwijl de kleine kinderen op de camping tot 24 uur rond gillen en brullen. Sanitair is aan verfrissing toe. Grote ergenis is het afwassen of de was doen. Geen warm water maar ook geen druk op de leiding. Omgeving erg toeristische en zeer druk, waardoor parkeren van je auto alleen te doen is smorgens vroeg. Dit is dan ook aan te raden voor bezoekje markt of cultureel uitje. Camping scoort zeker geen 5 sterren. Wij hebben genoten van het weer maar deze camping doen we niet nog een keer.

slechtste kampeerplek ever

schellens, 28-7-2017

Stonden op een Open plek zonder schaduw. Plaats was van los zand met allemaal kleine prikkels. Drie zeilen hielpen niet. Zonder slippers niet te doen. Sanitair oud en erg vies. Lauw water bij de afwas. Strand, zwembad en bakker waren goed. Mensen op camping erg vriendelijk. Maar camping is zeker geen 5 sterren camping. Gaan nooit meer terug.

Voor herhaling vatbaar

Jeebee, 25-7-2017

Juist terug van deze camping, we hadden een mobilhome van touroperator op het tweededeel van de camping. We hebben een heel goede vakantiegehad en kunnen niet meespreken over de negatieve zaken die eerder besproken zijn. Het is natuurlijke een grote camping, en Marseillan-plage is erg toeristisch, dus je weet waar je je kan aan verwachten. Je kan de zwembaden van de twee ander campings ook gebruiken, om wat af te wisselen. Fietsen zijn wel handig, want het is toch een stukje stappen tot de winkels edg, en anders moet je steeds je auto nemen.

Het strand was heel proper, we hadden geen klagen. We hebben geen pauw gezien, en ja je moest steeds je code ingeven bij in en uitgaan met auto of naar het strand, maar ja dan is er toch een beetje controle op wie er in en uit gaat he. Voor ons was het goed, en zeker voor herhaling vatbaar.

Top

Ramon Freddy, 14-7-2017

Mooi en goed gelegen alle comfort prima organisatie

Leuke vakantie maar ?

Alie, 27-6-2017

Mooie camping maar 5 sterren? Wij zaten in een huisje van touroperator, aan de doorgaande straat, het minpunt is dat de werkplaats van deze camping die uit drie campings bestaat midden op deze camping staat, dat je dus vanaf s'morgens plm. half 7 het personeel hier de privé auto parkeerd, s'morgens om deze tijd hun collega's luidruchtig begroet, daarna de golfkarretjes en de rest van al hun auto's af en aan rijd, dus voor de gasten die hier voor hun vakantie komen op tijd worden gewekt. Daarbij rijd het personeel veel te hard over de camping, ook met de golfkarretjes. Nee, dit midden op de camping te plaatsen is echt niet goed over na gedacht. Dan de pauwen het zijn prachtige beesten, maar om deze beesten nu los te laten lopen over de hele camping en dan vooral s'nachts het geluid van de pauwen is niet echt fijn voor je nachtrust. Ook was de toegang naar het strand een vervelend iets, 1 uit en ingang met codebediening, daarna een toch wel gevaarlijke trap, waar je met al je hebben en houwen van af moest en ook weer op, de laatste week van onze vakantie was de nieuwe toegang klaar een loopbruggetje naar het strand, waardoor het voor de buggy's en karretjes gemakkelijker werd. Maar zoiets moet je klaar hebben voor het seizoen begint. Ja het was deze periode erg druk, omdat verschillende delen in Duitsland met de pinksteren, 2 weken vakantie hebben, dus komen dan genieten van deze mooie stranden.
Gereisd met partner in juni 2017

Mooie camping, in een leuk plaatsje

Franc, 26-6-2017

in voorseizoen in juni geweest in een huuraccommodatie. Veel gezinnen met kleine kunderen < 5 jaar en ouderen (Nederlanders, Belgen, Duitsers, Britten). Heerlijk rustig, prachtig zwembad met genoeg bedjes en liggend aan een mooi strand. Zelfs binnenzwembad, maar met goed weer niet nodig. Animatie van camping wat minder, maar kinderen vonden animatie van touroperator op huurgedeelte geweldig (Nederlands en Engels). We hadden de fiets bij ons en dit was met de kinderen erg praktisch want van onze accommodatie tot zwembad, strand en bakker was +/- 500 meter lopen.
Gereisd familie in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Méditerranées - Beach Garden in Marseillan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Méditerranées - Beach Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Méditerranées - Beach Garden scoort een 7.56 uit 10 op basis van 378 reviews.