Camping Le Nautic **

Le Nautic

3 reviews over Camping Le Nautic in het Nederlands

Teleurstellend en smerig

Bob, 22-8-2016

Campingplaats met privé sanitair geboekt. Plaats was smal en lang en privé sanitair was achterstallig/oud en enorm smerig.

In de wasbak lagen allemaal dode vliegjes, de wc stond praktisch in de douche en het dak werd geïsoleerd door middel van kranten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijke plek

Josine de Vrieze, 28-6-2016

We komen al een aantal jaar op Nautic en vinden het een heerlijke plek. Je kunt er ook prima staan met tent. Jammer was dat we op 23 juni (San Joan) 6 jonge mensen pal naast ons kregen die tot na 4 uur 's ochtends op normale toon met elkaar praatten; ze bedachten zelf niet om zachter te doen, maar er was ook niemand van de camping die iets kwam zeggen. Omdat ze nog 3 nachten zouden blijven, zijn wij maar weg gegaan.
Gereisd met partner in juni 2016

Hier kom je terug

kooyker, 25-1-2009

gegarandeerd voor herhaling vatbaar. Een heerlijke schone camping aan de rand van een prachtig meer. Geen georganiseerd vermaak, maar desondanks zeer geschikt voor jongeren vanaf 14 jaar. Heerlijk samen sportief bezig zijn en zonnen, gezellige bij een kampvuurtje enz..

Wij komen er zeer zeker nog terug

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Nautic in Marseillan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Nautic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Nautic scoort een 5.99 uit 10 op basis van 40 reviews.