9,5

Uitstekend

34 reviews over Vakantiehuis Bastide de Lussan (vh. Mas Les Espalisses) in het Nederlands

Zalig plekje in la douce France!

Sabine @ Bert, 18-8-2017

La Bastide de Lussan is een heerlijke plek om tot rust te komen en met enkele gezinnen een fijne vakantie te hebben. De gîtes zijn ruim en luxueus ingericht. Zachte badlakens en zwembadhanddoeken en een uitgeruste keuken en badkamer. Les Hiboux was heerlijk om te verblijven, één en al rust! Het zwembad was niet groot maar voor kleine kinderen voldoende. Leuke plek met een sportief aanbod, VTT was een aanrader met Kevin! Bedankt Fréderique en Dénis voor de hartelijke ontvangst en het lekkere welkomstdiner. Mooie steden in de omtrek (Uzes, Avignon,..) Een aanrader!
Gereisd familie in augustus 2017

Schitterend mooie locatie,vriendelijke eigenaren.

Frank en Heleen, 2-8-2017

De Loft is geweldig mooi. Fijn prive terras.

Goeie prijs/kwaliteit verhouding.

Zeer mooi en rustig gelegen vlakbij Lussan ,op loopafstand.

Vriendelijke ontvangst door Frederique,Denis en Kevin.

Omgeving rustig en veel te zien.

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig genoten

Yvonne & Eddy, 20-9-2016

Heerlijke plek om tot rust te komen en van de mooie omgeving te genieten. Karin en René zijn bijzonder gastvrij en onze gite was gezellig en zeer compleet ingericht, met een leuk terras met het uitzonderlijke uitzicht op Lussan.

Karin en René bedankt voor een fantastische week.

Tip: Ga een dagje toeren met de Mehari, dit moet je een keer ervaren.

Gereisd met partner in augustus 2016

Prachtige Mas, heel mooi gelegen!

Alice en Titus, 11-7-2016

Wij verbleven begin mei een week met onze labrador Max in Le Coquelicot. Erg mooi ingericht, heerlijke douche. De Mas is prachtig en Karin en Rene zijn zeer gastvrij. De broodservice is heel fijn! Gezellige pizza avond met alle gasten. Prachtige omgeving om te wandelen, mooie dorpjes, Uzes is ontzettend leuk! We komen zeker terug!
Gereisd met partner in mei 2016

Onvergetelijke plek!

Stefanie & Folkert, 6-7-2016

Met veel plezier kijken wij terug op ons verblijf op de Mas. Wat een mooie plek. Prachtig uitzicht, schone en tot in perfectie smaakvol ingerichte gites, gastvrije en zeer meedenkende eigenaren. Heerlijke table d'hotes.

We verbleven er drie weken met onze zoon van 2 jaar en nog hebben wij in de omgeving niet alles kunnen doen/zien wat we voor ogen hadden.

Wat hebben we genoten van de leuke winkels en restaurants in Uzes!

Zeker een verblijf om naar terug te keren.

Gereisd familie in juni 2016

Heerlijke plek

Willemijn, 18-6-2016

De Mas van Karin en René is een heerlijke plek om tot rust te komen. Bijzonder gastvrij en onze gite was met smaak ingericht, ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Het terrein is heel geschikt voor kleine kindjes om lekker te spelen. We komen zeker nog eens terug! O ja, en wat een geweldig uitzicht!
Gereisd familie in juni 2016

Super

Chris, 31-8-2015

Goed onderhouden huis met alle benodigde faciliteiten. Wij zijn hier als gezin geweest, zeer kindvriendelijk en zeer gastvrij!! Naast de vele mogelijkheden om rond te rijden en te reizen kom je ook lekker tot rust. mehari, pizza avond en de woensdagavond (vooral zelf ervaren) zijn een aantal steekwoorden voor een fantastische ervaring!
Gereisd familie in augustus 2015

Fantastisch, volgend jaar weer !

Toplocatie !, 27-8-2015

Wij kunnen ons aansluiten bij de uitsluitend positieve berichten die te vinden zijn over deze mooie 'Mas'. De omgeving en de aankomst op het terrein doen denken aan een Italiaanse agriturismo, en ook de gezelligheid van eigenaren Karin en Rene, en de overheerlijke pizza's (handgemaakt uit de houtgestookte oven) passen hier helemaal bij. Wij verbleven met z'n drieën in 'De Loft' (met onze zoon van 7 jaar). De accomodatie is heel sfeervol en erg mooi ingericht. Rene en Karin zijn erg gastvrij, geïnteresseerd en behulpzaam. De locatie is geweldig, je loopt zo naar Luassan waar zich een drietal restaurants bevinden. De 'table d'hote' is genieten en erg gezellig. In de omgeving is erg veel te zien en te doen (Uzes, Pont du Gard, teveel om op te noemen.

Absolute aanrader is een rit met de 'mehari' die je bij Rene en Karin kunt huren. Met deze open auto kun je een mooie tocht door de omgeving maken, wijntjes kopen, etc. Zeker doen!

Gereisd familie in augustus 2015

Geweldig .... We love the loft!

Henriette, 9-8-2015

Net een dagje terug uit Lussan, wil ik graag ons enthousiasme omzetten in een mooi verhaal op Zoover. Maar wat kan ik nog toevoegen aan al die andere lovende reacties? Ons verblijf op 'de mas' bij Karin en Rene was voor ons perfect, omdat ..... Accomodatie heel sfeervol en helemaal af is (mooie inrichting, fijne badkamer, heerlijke ligbedjes bij het zwembad, overal op het terrein zitjes om te relaxen, de Loft was voor ons met zoon van 5 jaar zeer geschikt). ..... De gastvrijheid van Rene en Karin top is (niets is te veel, goede tips, interesse in de gasten maar ook ruimte voor privacy) ......De table d'hote heerlijk en gezellig is (smikkelen en mooie gelegenheid om de andere gasten te leren kennen).... de ligging erg goed is (rustig gelegen maar je loopt ook in circa 10 minuten naar Lussan om te gaan eten in een van de restaurants daar) ........ Er in de omgeving ook veel te doen is (mooie afwisseling tussen 'er op uit' en ontspannen op de mas). Kortom, een 10 en top!!
Gereisd familie in augustus 2015

Sfeervolle mas met erg vriendelijke NL eigenaren.

Willeke van Spil, 20-7-2015

De eigenaren Rene en Karin doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Wij verbleven in Les Hiboux, een prachtig ingericht en schoon 6-persoons verblijf in de boerderij en een terras met zon én schaduw (erg welkom met een baby) door een oude moerbeiboom. Zaterdagavond aten we met de overige gasten pizza uit de houtgestookte oven op de binnenplaats. Een gezellig kleinschalig geheel in het zuiden van Frankrijk. Complimenten!
Gereisd familie in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bastide de Lussan (vh. Mas Les Espalisses) in Lussan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bastide de Lussan (vh. Mas Les Espalisses) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Bastide de Lussan (vh. Mas Les Espalisses) scoort een 9.45 uit 10 op basis van 34 reviews.