8,7

Uitstekend

39 reviews over Camping Municipal Al Comu in het Nederlands

Gewoon oke

Danielle, 8-8-2017

Ontvangst is prettig na een lange reis. Uitzicht is mooi. Kampeerplaatsen prima maar wel veel steentjes wat lastig kan zijn voor je luchtbed. Wel een oud luchtbed gekregen van gijs om onder die van ons te leggen. Sanitair vond ik persoonlijk niet voldoende in het drukke hoogseizoen. 1x per dag word er schoongemaakt met niet reguliere producten die beter zijn voor het millieu. Nou is hier opzich niks op tegen maar bij sanitair wat zo veel gebruikt word zou chloor een welkome aanpassing zijn.

Eigenaren zijn erg vriendelijk.

Gereisd met partner in januari 2017

Super plek, mooie camping

Arend Boode, 19-7-2017

Deze camping is zo mooi, ruim en rustig dat je dit echt moet delen en niet voor jezelf moet houden. De beheerders verwelkomen je met een gevoel alsof je hier al jaren komt. Wij werden nadat wij uitgestapt waren aangesproken met onze naam en waar wij vandaan kwamen. Waar maak je dat nog mee. Daarna een rondleiding over de camping en werd je plaats aangewezen, die zeer ruim was, ik denk ongeveer 200 vierkante meter met uitzicht over het dal zoals afgesproken. Daarna kregen wij een biertje of wijn aangeboden en kwamen ook de olijven op tafel. Dus een uitstekende start.

Camping is echt rustig zoals beloofd en zeer goede sanitaire voorzieningen op 2 plekken op de camping. Heel veel mooie plaatsen om te bezoeken en vlak bij Spanje (Dali museum een aanrader). Het strand was super rustig en heerlijk zand en geen kiezels. Goed met de auto te bereiken en parkeerplaatsen in overvloed en allemaal zonder betaling. Zeer betrokken campinghouders (Gijs en Muriel) en zei verkopen heerlijke wijn en vers biologisch brood elke ochtend. Leuke dorpjes en stadjes in de directe omgeving en markten in overvloed. Wandelmogelijkheden zijn goed. Bedankt voor een onvergetelijke kampeervakantie.

Arend en Greet

Purmerend

Gereisd met partner in juni 2017

hele fijne vakantie!

fam wieland, 21-9-2016

Ook dit jaar, voor het derde jaar op rij, weer enorm genoten van ons plekje op camping Al Comu. Zeer gastvrije Muriel en Gijs en een prachtig plekje op deze camping waar onze dochter van bijna 15 het ook erg leuk vindt, maken dat we ook in 2017 weer terugkomen! De gemoedelijke sfeer van de camping, het bijzonder mooie uitzicht vanaf onze plek, de rust en alle mogelijkheden om uitstapjes te maken, zo vind je het nergens!
Gereisd familie in augustus 2016

Zoals je hoopt...

Joep Mutsaers, 11-9-2016

We hadden een erg aangenaam verblijf. Werkelijk een camping om vaak terug te komen. Muriël en Gijs jullie zijn gastvrij en werken vanuit jullie hart...een verademing in deze commerciële jungle.

Het uitzicht is, nét als de streek, fascinerend.

Een regelrechte aanrader dus!!!

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldig

Louis en Diana Wagenaar, 23-8-2016

Wat hebben wij genoten op deze camping met prachtig uitzicht. Muriël en Gijs zijn warme open mensen en altijd in voor een praatje. De wijn was heerlijk, maar zo ook de olijven en de chips.
Gereisd met partner in augustus 2016

Twee weken niks.

alaren, 14-7-2016

"Hier gebeurt niets" was èèn van de eerste dingen die Gijs tegen ons zei nadat hij ons welkom had geheten.

En inderdaad, er gebeurt niks.

Geweldig genoten van de rust en heerlijk druk kunnen maken over totaal onbelangrijke dingen.

Heerlijk gewandeld in een prachtige omgeving.

De auto nauwelijks gebruikt.

Gereisd met partner in mei 2016

Heerlijke camping!

Caroline, 6-7-2016

Een fijne camping op een heuvel in de natuur met mooi uitzicht op de omgeving voor mensen die van rust houden. Wijn en brood is te koop/te bestellen bij de receptie. Eenvoudig en schoon sanitair. Terrassen, grote kampeerplaatsen, voldoende bomen en struiken voor schaduw. Alles is prima!
Gereisd met partner in juni 2016

Zorgeloos genieten, een droomplek in de natuur!

Tony van Velthooven / Adri Arends, 24-1-2016

Wij kamperen al vele jaren, wisselend in het voor- en naseisoen, een deel van onze vakantie op Al Comu en zijn door de unieke ligging van de camping aan die plek verslingerd geraakt.

Een belangrijke factor voor de beeldbepaling van deze mooie, natuurrijke camping zijn Muriël en Gijs, die op authentieke wijze hun gasten ontvangen.

Zij beiden weten op ontspannen wijze het "joie de vivre" uit te stralen en op hun gasten over te brengen.

Genietend van de stilte, een goed glas lokale wijn gebotteld op het campingdomein met een sneetje van het ANR-brood, kan voor ons de dag niet meer stuk.

Tip voor liefhebbers van middeleeuwse kerkelijke kunst : in een eenvoudige kapel St-Martin-de-Fenollar in het plaatsje Maureillas-las-Illas zijn een groot aantal bijzondere fresco's uit de 12de eeuw te zien, die qua expressie en tint het oeuvre van Braque en Picasso hebben beïnvloed.

Ook in de Prieuré Santa Maria del Vilar in Villelongue-dels-Monts resteren een aantal

fresco's uit de 11de en 12de eeuw.

Gereisd met partner in september 2015

Aanrader

Fam. Ollefers, 14-1-2016

Trefwoorden: rust, ruimte, ontspanning, gastheerschap.
Gereisd met partner in juni 2015

We zullen hier zeker vaker komen.

JerKo, 11-1-2016

Voor ons was het een camping om vaker te komen , wel wat van de doorgaande route maar dat was het wel waard.

Heerlijke warme ontvangst , wij stonden achter een rij dennen bomen die ons beschutte van de {toen waaiende} harde wind.

We hebben in de omgeving veel kunnen bekijken.

Op de terugweg hebben we deze camping opnieuw aangedaan en hadden een plekje aan de andere kant met zicht op de middellandse zee.

Op naar 2016..

Gereisd met partner in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Al Comu in Llauro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Al Comu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal Al Comu scoort een 8.71 uit 10 op basis van 43 reviews.