Camping Le Mas des Chênes **

Le Mas des Chênes
8,6

10 tips over Le Mas des Chênes

D Wijnnobel, 10-11-2014
heerlijke vakantie gehad.En lekker gefietst naar Sauve
Dirk Provoost & Jacqueline Onderdonck, 7-9-2014

We sleuren onze caravan niet meer terug naar Belgie, maar stallen die voor 150 € op de beveiligde terreinen van "Cevennes Caravanes" in de onmiddelijke omgeving van de camping.

Zij halen/brengen de caravan van/naar de camping voor 40€ (2x), en desgewenst kun je bij hen ook de caravan laten wassen voor 30€.

Bij aankomst op de camping stond de caravan netjes op zijn plaats, en correct georienteerd zoals gevraagd.

Pure luxe!

fam rootlieb, 1-9-2014
Pont du gard. Erg mooi en maar drie kwartier rijden.

R van Ballegooy, 20-8-2014
Leuke uitvalsbasis om zowel naar de middellandse zee te gaan als de vele vignerons te bezoeken.
Daniel, 6-7-2014
Heb je kleine kinderen, dan is het stoomtreinreisje vanaf Anduze een aanrader.
Anja, 1-9-2013
een bezoek aan de stad Sommieres, met de stoomtrein van Anduze naar St. Jean de Gard, een bezoek aan het bamboebos

Fam. Pijpstra, 1-9-2013
Aanraders zijn de rivier (grenzend aan de camping) (hier zwemmen met name barbeel en goudkarpers!!! van ongeveer 60cm. Ook hebben wij er bevers gespot. Anduze met haar di. avond markt is super gezellig met veel ambachten. De oude stoom en diesel trein voor een 45 minuten rit vanuit Anduze, echt geweldig. Wandelen langs / door wijngaarden of de rivier. De Haribo fabriek (lekker voor de kids), de krokodillen farm, de arena in Nimes, een rit naar het strand (1 uur) zijn ook erg leuk.
klaartje waeyen, 6-8-2013

Ga zeker eens op citytrip naar Nîmes (op 30km van Lézan, zeer mooie stad).

Wij zijn ook het avonturenparcours gaan doen, ook een aanrader!

In Anduze kan je de stoomtrein naar het bamboebos nemen: ook een leuk uitstapje voor klein en groot.

Bij minder goed weer is de grot van Trabuc ook nog een leuk alternatief.

Wendy Willems, 30-7-2012
Hou je van rust en ruimte, dan is dit de ideale camping! Vooral als je vroeg in juli vertrekt, is het lekker rustig op deze mooie camping.
martin, 26-4-2012

met de stoom locomotief van Anduze naar st Jean du gard

Bamboebos : Anduze

weekmarkt Anduze ,mooi park in Anduze ( centrum ) grote supermarkten