Camping Le Mas des Chênes **

Camping Le Mas des Chênes
Le Mas des Chênes
8,6

51 reviews over Camping Le Mas des Chênes in het Nederlands

heerlijke camping volgend jaar weer.

Edwin M, 21-8-2017

heerlijke ruim opgezette camping met schoon en netjes sanitair. Grote plaats. Lekker zwembad en heerlijk om bij de rivier in een van de ligbedden een boek te lezen en af en toe even te plonzen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Ondanks positieve aspecten matige ervaring

Mirjam, 15-8-2017

Goed onderhouden camping met ruime plaatsen. Goede uitvalsbasis voor dagjes weg. Nieuw en schoon sanitair. (Niet al te groot) schoon zwembad. Goede wasmachines en droogtrommel. Ondanks deze positieve aspecten hebben we de camping als matig ervaren. Aan 2 kanten langs de camping loopt een zowel dag als nacht druk bereden weg , waardoor je altijd auto's hoort. De rivier is geschikt voor pootjebaden, maar niet om echt te zwemmen. Er zijn vaak evenementen op de omringende campings, waardoor je tot vroeg in de ochtend muziek hoort. Meerdere avonden waren er wegwerkzaamheden in de nacht. Er mocht voor de kinderen maximaal 1 bijzettentje neergezet worden op de plaats, waarvoor apart betaald moest worden( 133 euro voor 3 weken). Er zijn nauwelijks mogelijkheden om vanaf de camping wandelingen te maken. Er is sinds dit jaar een nieuwe eigenaar die de camping prima beheert, er wordt gedaan wat er gedaan moet worden, maar men is nog niet in staat om een gemoedelijke sfeer neer te zetten.

Vakantie moet je zelf leuk maken en het is maar net wat je zoekt. We hebben kampeerders ontmoet die de camping wel erg prettig vonden en al meerdere keren terug waren gekomen.

Goed om te weten; in het zwembad wordt ,naar Franse regels, gecontroleerd op zwemshorts. Je mag daarmee niet het zwembad in.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Rustige, schone en zeer ruime eco-camping

Tjirk, 15-8-2017

Camping Le Mas de Chenes ligt vrij is zeer ruim opgezet: het terrein is groot en plaatsen zijn erg ruim. Wij verbleven er een week eind juli 2017 in een heerljke (gloednieuwe) lodgetent. Het was toen ondanks hoogseizoen rustig op de camping. Werd gaandeweg wat drukker (veel Nederlanders), maar verspreid over het terrein. Het terrein met enige begroeiing grenst aan de ondiepe rivier de Gardon, waarin gespeeld en wat gezwommen kan worden. Toegang tot het water via een wat steile kant (1m hoog), aan overzijde is wat kiezelstrand.

Leuk zwembadje met kinderbadje om af te koelen en voor kinderen om wat te spelen. Zwemshorts, luchtbedden etc niet toegestaan. Pingpong tafel, petanque banen aanwezig en speelmateriaal te leen bij het kleine barretje, waar ook vers brood ('s morgens), drankjes, ijsjes en 's avonds enkele simpele gerechten kunnen worden besteld.

Het sanitair is nieuw en wordt keurig schoon gehouden. De camping is ecologisch opgezet (oa scheiden van afval) en autovrij (auto alleen op het terrein bij uitladen/inpakken), waardoor nog meer ruimte en rust ontstaat. De eigenaars Isabelle en Christophe spreken net voldoende engels, maar zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Een luidruchtige Fransman werd direct op zijn gedrag aangesproken.

Aanraders zijn de heuvels achter Anduze (met avondmarkt en leuk meer authentiek centrumpje achter de toeristische restaurants aan de hoofdweg), met verscheidene activiteiten (musea, grotten, klim/speelparken; info op de camping), maar ook dagje Camargue en/of Middellandse Zee is goed te doen (uurtje rijden).

Enig klein minpuntje is de ligging langs de doorgaande weg, waar overdag redelijk wat verkeer rijdt. Dat hoor je op de camping dus wat, hoewel niet echt hinderlijk. 's Nachts is de weg rustig.

Al met al een heerlijke camping. We komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super fijne caming

Richard Hartman, 12-8-2017

De caming is heerlijk rustig top sanitair lekker zwembad heerlijk auto vrij zorgt voor heel natuurlijk gevoel op.de camping ruime plaatsen vriendelijke nieuwe eigenaar die ook wat voor je wil doen al met al top vakantie gehad

Heerlijke camping

Bas, 11-8-2017

Wij hebben hier een week feesten met ons gezin (3 kinderen 15 15 en 9), heerlijke camping, ruime plaatsen, prachtig nieuw sanitair, heerlijk zwembad, rivier bij de camping waar ook in gezwommen kan worden, speeltuintje, pingpong, kortom alles wat je nodig hebt.

De camping is zeer ruim van opzet, er worden ook een aantal chalets en safaritenten verhuurd. Wij komen zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke camping!

Hiddo, 3-8-2017

Heerlijke, rustige autovrije (heel fijn voor onze spelende kinderen!) camping met hele grote plaatsen onder mooie bomen, heerlijk zwembad met kinderbad en nieuw sanitair... leuke speeltuin, springkasteel voor de kleintjes, jeu de boules baan, tafeltennis etc etc.. lieve nieuwe eigenaren die er alles aan doen om iedereen het naar de zin te maken! Leuke bezienswaardigheden in de directe omgeving en lekker warm weer! 'S avonds een hapje en een drankje op het terras. Prima toeven!

Prima, volledig eens met Harry

Joop, 26-7-2017

Het natuurlijke karakter van de camping is ons heel goed bevallen. Soms enige overlast van passerend verkeer op de D-weg'. Eetgelegenheden waren nog niet open , dus niet beoordeeld
Gereisd met partner in juni 2017

fantastisch

Harry, 15-7-2017

Nieuwe heren nieuwe wetten.Het is niet toegestaan om onnodig met auto,s over de camping te rijden,dus ook niet met Campers.Hiervoor zijn nu een aantal vaste plaatsen.Prima dus.De sfeer op de camping is als vanouds.Zeer goed dus.De eigenaar heeft gevoel voor het milieu en dat is juist fijn.

Nooit meer

Barbara de Groot, 27-6-2017

Er zijn nieuwe eigenaren die ons bij aankomst niet echt dienstverlenend hebben behandeld.bij aankomst vroegen wij om onze vaste plaats aan het eind van de camping, wij komen hier al 6 jaar en dit keer zou de zevende keer zijn.

Dit was onmogelijk, de camperplekken zijn nu aan het begin van de camping. Waarom wij nu niet op onze vaste plek zouden kunnen staan werd ons niet duidelijk. De camping was nog totaal verlaten!

Onvriendelijk, niet servicegerichte benadering beloofd niet veel goeds voor de toekomst van deze camping.

Gereisd met partner in juni 2017

Rustige en ruime camping

marijn fokkens, 15-8-2016

Rustige en ruim opgezette camping op ongeveer 10 autominuten van Anduze. Goed zwembad en leuk kinderbad. Super vriendelijk personeel, die je het erg naar de zin wil maken. Sanitair is verouder en her en der gerenoveerd, maar wel super schoon. Rivier is schoon, maar niet erg gemakkelijk toegankelijk. Geen animatie, maar wel leuk speeltuintje en springkussen. Kortom prima vakantiebestemming voor mensen die heerlijk tot rust willen komen, maar toch de drukte van het toeristische Anduze willen vinden.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Mas des Chênes in Lézan (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Mas des Chênes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Mas des Chênes scoort een 8.59 uit 10 op basis van 79 reviews.