Camping Les Prades ****

Camping Les Prades ****

13 reviews over Camping Les Prades in het Nederlands

Veel te doen in geweldige omgeving, rustige plek

Familie met 2 tieners, 8-8-2017

Restaurant is van t opschieten, dan kan de volgende klant komen eten. Serveersters rennen en zijn soms kortaf.

Eten is er niet duur. Camping is rustig gelegen, aan de receptie Wil men graag helpen, maar ze zijn ook druk. Wassen kan met een muntje, welke aan de receptie moet worden gekocht. In de rivier langs de camping dobberen, of van de rotsen springen, zwembad is lekker, met toezicht, welke ook nederlands spreekt en de tieners relaxed benadert.Een balletje mag, opblaasband niet, logisch.Twee speelveldjes en trampolines. Winkeltje heeft klein maar meest noodzakelijke assortiment, rest in Millau gehaald of le Rozier, waar ook leuk terras. Veel te doen in omgeving, zoals canyoning, kanoën, via ferrata, parapenten, quad rijden, wandelen in oa Montpellier le Vieux, maison de Vautours is interessant, mooie routes om te rijden met prachtige uitzichten, grotten te bezoeken, enz enz.

Gereisd familie in juli 2017

Heerlijke weken gehad!

Ingrid, 13-8-2016

Fijne camping. Kinderen in alle leeftijdsgroepen. Mooi en schoon sanitiar, wordt meerdere keren per dag gecontroleerd. Heel vriendelijk personeel. Eigenaresse lacht de hele dag vriendelijk, is de hele dag vrolijk.

Weinig activiteiten en animatie maar dat was voor ons prima.

Restaurantje kun je goed eten en pizza 's zijn ook lekker. Brood uit de campingwinkel is wat taai. Wij gingen regelmatig naar het dorpje Le Rozier voor brood, waar je overigens ook prima boodschappen kunt doen.

Riviertje is leuk, redelijk sterke stroming en erg koud water.

Wij zaten naast het sanitair gebouw waar wifi beschikbaar was. Dit leidde regelmatig tot overlast maar dit is goed opgepakt door het personeel.

Wat ons betreft een aanrader !

Gereisd familie in augustus 2016

Super!

Jeroen & Daniëlle, 11-8-2016

Wat een fijne camping. Kinderen van elke leeftijdsgroep. Geen/weinig georganiseerde animatie wat ons prima bevalt. Eigenaresse van de camping spreekt Engels en is zeer behulpzaam. Lekker zwembad met leuke glijbaan en fantastisch riviertje waarin je kan zwemmen (ook diep in het midden), je met je band/luchtbed kan laten meestromen en vissen. Mooie omgeving.
Gereisd familie in juli 2016

mooi en verzorgd

Greetje, 6-9-2015

Leuke camping voor gezinnen met oudere kinderen. Voor kleine kinderen is de rivier minder geschikt. Jongeren kunnen samen in groepen op het strand van de rivier chillen zonder dat je daar op de camping iets van hoort. Er is leuke en positief toezicht, zodat het gemoedelijk blijft. Vraag om een plekje aan de rivier, mooi uitzicht. Sanitair is geweldig. Je kunt in de omgeving prachtig wandelen en fietsen en Le Rozier is een gezellig dorpje waar je ook de dagelijkse boodschappen kunt doen. Ga vooral kanoën op de Tarn!
Gereisd familie in juli 2015

Prima camping

Ommeren, 27-8-2013

Goede sfeer, rustige camping. Er wordt aandacht aan besteed dat het om 23.00 stil is en dat is prettig. Er wordt weinig georganiseerd voor jeugd, maar dat vonden we geen gemis. De rivier is super, diep genoeg om echt te zwemmen, stroming, rotsen om vanaf te springen. Zwembad wat je mag verwachten van niet te grote camping. Prachtige omgeving. Ong 20 min. naar Millau voor winkels of terrasje. Klein winkeltje met het hoognodige en wel lekker brood s morgens. Niets gemerkt van onaardig campingpersoneel.
Gereisd familie in juli 2013

Deze camping nooit meer! Heel erg onvriendelijk.

wwikkoo, 29-7-2013

6 jaar geleden zijn we ook op deze camping geweest. Dit jaar in 2013 besloten we terug te gaan. Blijkbaar nieuwe uitbaters. Heel erg onvriendelijk, ze snauwen je om het minste af. Deze camping kom ik dus nooit meer.

We hadden een huisje geboekt voor 2 weken. Na een 7 tal dagen kregen we telefoon dat mijn oma overleden was dus moesten we naar huis. We legde dit uit aan de eigenaar van de camping maar kregen toch ons geld niet terug. Volgens hem was dit geen goede reden. Ik vraag me af wat dan wel een goede reden is.

Op de camping stonden ook maar 5 mensen, niet moeilijk als je u gasten afsnauwt dat je camping geen volk trekt.

Gereisd met partner in juni 2013

Heerlijke vakantie gehad!

Jolanda, 27-7-2013

Mooie, verzorgde 4*camping. Wij zaten in een mobil home. Verder prima accommodatie, je kon wel alle veren in het matras duidelijk voelen.

- Mooie ligging aan de rivier de Tarn. Ruim kiezelstrand (waterschoentjes!)

- Nieuw zwembad met glijbaan. Heel netjes, maar wel strikt met vele regels. Een zwemshort en speelobjecten (balletje, opblaasdingen, opduikdingen) zijn verboden.

- er is wel een kleine kinderclub, maar verder weinig activiteiten voor de jeugd. Uiteindelijk weet de jeugd elkaar wel te vinden, vooral bij de rivier, waar het springen van de rots een populaire activiteit is. Ook het dammetjes bouwen in de rivier is leuk. Er staat een flinke stroming in de rivier, voor jongere kinderen is dit minder geschikt. We hebben de kanotocht gemaakt vanaf de camping. Met een busje stroomopwaarts gebracht en daarna 16 km terugvaren naar de camping. Er zaten wel een paar flinke stroomversnellingen tussen. Tocht was prachtig maar gevaarlijker dan gedacht (dochter met hoofd op rots).

Gereisd familie in juli 2013

Leuke camping maar te streng voor de jeugd.

Jolanda de Ruiter, 17-9-2012

In Juli 2012 zijn wij 2 weken op camping Les Prades geweest.

Prima camping met ruime plaatsen.Mooie ligging aan de rivier met een kiezelstrandje erbij.Prachtig gebied om te wandelen !

s'Avonds was er helaas niets te beleven.Geen barretje of iets van animatie.

Onze kinderen,van 15 en 17 jaar,gingen s'avonds met een grote groep volleyballen of voetballen en daarna met z'n allen naar het strandje aan de rivier.Dat was de enige plek waar ze mochten zijn.Verder werden ze overal weg gestuurd.Bij slecht weer was er dus een probleem.....Ze zijn ERG streng voor de jeugd ! Je hebt zo een waarschuwing als de kids maar iets te luidruchtig zijn ! Ook de dame in het restaurant was niet al te vriendelijk.

Jammer want het is op zich wel een leuke camping.

Gereisd familie in januari 2012

ideaal voor jeugd en voor ouders

frits, 31-7-2012

veel jongeren 13-18 jaar, goed restaurant, aardige campingeigenaar en personeel. s'avonds bewaking, mooie omgeving.

aanbevolen: wandeling naar capluc, canoying, viaduct millau en kanotocht vanuit de camping(18km). veel wind en koude nachten(juli 2012)

Gereisd familie in juli 2012
?

prima camping

----, 27-8-2011

Hallo,in aug. 2011 bezocht met gezinnen met kinderen in de leeftijd 10 tot 16.

Een simpele camping met weinig animatie.

mooi zwembad en rivier.

,s avonds misten wij de gezelligheid van een centraal punt op de camping,ook de jeugd had geen echte (hangplek).

Voor de rest mooie plekken en mooie omgeving.

Gereisd familie in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Prades in Le Rozier (Lozere), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Prades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Prades scoort een 7.98 uit 10 op basis van 13 reviews.