Beoordelingen Camping Franceloc Le Boucanet****

Franceloc Le Boucanet****
158 beoordelingen
Beoordelingen Camping Franceloc Le Boucanet****
Route de Carnon BP 206, F-30240, Le Grau du Roi

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Franceloc Le Boucanet**** in Le Grau du Roi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Franceloc Le Boucanet**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Franceloc Le Boucanet scoort een 7,5 uit 10, op basis van 158 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Franceloc Le Boucanet**** in Le Grau du Roi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Franceloc Le Boucanet****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Franceloc Le Boucanet**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 141 vakantiefoto's van Camping Franceloc Le Boucanet**** vinden. Je kunt 1 video van Camping Franceloc Le Boucanet**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Languedoc - Roussillon. Vergelijk Camping Franceloc Le Boucanet**** met andere accommodaties in Le Grau du Roi.
Even geduld a.u.b.

8,8
7,4
6,7
6,5
Toon score en beoordelingen van:
"Helemaal top!!!"vertalen
7,0

14-09-2013 Wij zijn net terug van een fantastische vakantie op camping Le Boucanet. Wij hadden een Habana top presta customise voor 4 personen. Het huisje is aan de kleine kant maar alles is aanwezig, we hebben ons zelfs verbaasd over de complete inhoud qua kookgerei e.d. Ons huisje (nr96) had helaas een wat mindere ligging doordat het terras aan de achtkant volledig in de schaduw lag. In het naseizoen is het 's ochtends en 's avonds nog wat koeler en wat zin op het terras was lekker geweest. Ligging aan strand is top! Vanaf ons huisje misschien 30 meter, super! Het strand is schoon en de zee loopt heel langzaam af, ideaal met kleine kinderen. Het zwembad is niet groot groot maar prima voor een ochtends, de glijbanen zijn erg leuk. Wat ons vooral opviel was de vriendelijkheid van het personeel. Heel hulpvaardig, bij ons was een keer het gas op en er was een laatje kapot in de koelkast, beiden waren binnen een kwartier opgelost. De camping is netjes en heel schoon met mooie huisjes.

"Levendige camping"vertalen
Fam V.
7,0

28-08-2013 Dit jaar voor de 2de keer naar deze camping wat voor ons niet de gewoonte is echter door de ligging, de prijs kwaliteit verhouding en de Bourgondische sfeer op deze camping even de principes opzij geschoven. Geen spijt van gehad. Prima stacaravan met niet al te veel maar voldoende inhoud. De veranda is ideaal en een verlengstuk van de mobilhome. Het is een echte Franse camping en dat merk je aan de Bourgondise sfeer geuren en kleuren. Leuk. Overigens is de animatie top en niet alleen voor kinderen. Volgend jaar weer?? Aan de camping ligt het zeker niet maar er zijn ook vele andere mooie campings in Frankrijk.

"Dass war einmal: Vergane glorie!"vertalen
ronald_gilden
5,0

09-08-2013 Vooropgesteld: Wij kwamen hier jaren achter elkaar! Ooit was dit één van de mooiste campings aan de Franse Zuidkust. Met name de ligging is perfect. Het had charme, direct aan het strand en tussen 2 leuke dorpjes gelegen. De eigenaar was behulpzaam en het was een gezellige camping waar ook veel Nederlanders kwamen.
Tegenwoordig zijn er veel minpunten op te noemen waardoor er steeds meer Nederlanders wegblijven. Het sanitair is enorm gedateerd, het zwembad is te klein, er is veel criminaliteit en echte kampeerders zijn verbannen door huisjes van minimaal € 1000 per week. Zo zie je maar dat een keten niet altijd positief uitwerkt (behalve voor de winst van de eigenaar)!
Wij gaan niet meer naar Le Boucanet: het personeel is onbehulpzaam, boeken gaat volstrekt willekeurig en wij hebben ontdekt dat deze camping is ingehaald door nieuwe standaarden waarbij deze camping (ondanks de geweldige ligging) niet langer op ons lijstje van favoriete campings staat.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Elk jaar weer terug"vertalen
Irene
5,0

30-10-2013 Wij komen al jaren hier. Perfect voor ouders met kinderen. Zwembad, zon en zee wat wil je nog meer.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Ideale ligging aan strand en kinderrijke camping"vertalen
merel73
9,0

10-09-2013 We hadden in het hoogseizoen laatste havana + huisje nr 402 (zie foto's), die lag naast de vuilnis-plek maar gelukkig weinig last van gehad. Niet al te massale camping. Heerlijk dat je zo naar zwembad en strand kan lopen, prima eten bij pizzeria of snackbar. Wij vonden het alleen jammer dat er overdag (bij zwembad) en savonds (bij podium/speeltuin) elke dag weer veel animatie is, met luide muziek die over hele camping te horen is.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Let op auto inbraak!"vertalen
D.K.
4,0

02-08-2013 Locatie t.o.v. Strand is ideaal.
MAAR.... Laat je auto geen moment onbeheerd buiten de camping staan.
Wij waren iets te vroeg voor inchecken, dus moesten een half uurtje wachten. De auto stond tegen de camping met al onze bagage uit het zicht. Toen is ons achterraam ingeslagen en al onze bagage gestolen. Security had niets gezien (??)
Geen fijn begin van onze vakantie en niemand van de camping die iets weet of helpt.

met oudere kinderen, Juni 2013
"Fantastische camping"vertalen
Chanti0102
7,0

14-07-2013 Net terug van een verblijf van 2 weken in mobilhome 319 met airco en vaatwasser.Het zwembad is te klein voor de camping en dan heb je natuurlijk weer die vreselijke mensen die om 09.30 uur een handdoek neerleggen en er vervolgens maar een paar uurtjes zijn. Het strand daarentegen maakt alles goed, lekker rustig, schone aflopende zee, we hebben ervan genoten! Animatie alleen in het Frans zou wellicht een idee zijn om dit tevens in het Engels of Duits te doen. Personeel erg behulpzaam, lost alles snel op. Leuke dorpjes in omgeving, Le Grau du Roi, Aigues Mortes en La grande Motte. Wij hebben verder niet veel ondernomen maar genoten van het heerlijke weer en lekker gerelaxed. Kinderen hebben snel contact en vermaken zich prima, de schuimparty op de laatste avond was super!

met jonge kinderen, Juni 2013
"Prachtig plekje"vertalen
ilona
8,0

03-07-2013 Wij zijn hier in juni 1 week geweest met onze dochter van 2,5 jaar. We hebben een 4 persoonshuisje besteld direct aan het strand.
Voordelen:
* De ligging van het huisje direct aan het strand was perfect. Wij hadden huisje 258, voor het huisje hadden we nog een tuintje/privé strandje. Prachtig uitzicht vanaf de verranda.
* Het huisje was modern/fris ingericht.
* Zeer complete keukeninventaris.
* Mooi zwembad met glijbanen.
* Mooi strand met fijn zandstrand en geleidelijk aflopend in zee.
* Mooie speeltuin (wel voor wat grotere kinderen, maar onze dochter van 2,5 jaar speelde aan het eind van de week ook lekker alleen in het klimkasteel).
Nadelen:
* De andere stacaravans hadden m.i. wat weinig privacy (wij hadden nog een week vakantie, maar omdat we het strandhuisje niet bij konden boeken, hebben we toch op een andere camping de vakantie voortgezet).
* KLEIN (rond het bed zo'n 20 cm ruimte, maar op zo'n locatie ben je toch overwegend buiten).
* Door de ligging direct aan zee veel wind.

met partner, Sept. 2012
"Mooie camping"vertalen
An Vroom
5,0

22-09-2012 Wij hadden een prima mobile home vaatwasser, de ligging was geweldig.
Het weer was ook prima. Inderdaad de bar dienst had er niet zo heel veel trek meer in. Terwijl wij wijn zaten te drinken werden kussens van de stoelen op geruimd. Wij hebben leuke uitstapjes kunnen maken naar Avingon, Mime, ook in de buurt is grau du Roi leuk en nog andere vestigingsstadjes, zee heel dicht bij.
Sorry wij hadden pizza besteld, dit waas even een tegenvallertje boven verbrand onderkant niet gaar. Kan gebeuren, vandaar die 5.
Friet was toen wij daar aten ook veel te vet.

met partner, Sept. 2012
"Standaard Vakantie Dorp aan Zee"vertalen
hoinjsz
6,0

18-09-2012 Typisch vakantie dorp. Wij betaalde € 24,- (2de week sept.) is mijn inziens te veel, sanitair kan beter is oke maar kan beter schoon worden gehouden, zeker voor de prijs. Personeel was duidelijk moe aan het einde van het seizoen.
Zwembad was ruim voldoende. Wifi gratis. Eten in het restaurant was oke, bediening matig.
De eerdere tip voor houten haringen was een goede, zekere voor wanneer het even stevig waait.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?