Camping Capfun Le Boucanet ****

Camping Capfun Le Boucanet
Capfun Le Boucanet
7,3

119 reviews over Camping Capfun Le Boucanet in het Nederlands

Wat een fantastisch vakantie ....

Henry, 23-8-2017

+ Top Ligging aan het strand met zwembad , rustige accommodatie, starcaravan goed onderhouden en heel vriendelijke medewerkers

Kids voldoende vermaakt (animatie/zwembad etc) = Ouders hebben ook lekker vakantie !

- Eten kan je maar beter buiten de deur of zelfs koken !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Boek je maar niet!

Danny, 14-6-2017

Denk je netjes te hebben gereserveerd. Voor een normale plek. Kom je hier aan na een lange rit

Dan mag je maar 2dagen op een mini plek staan. En erna voor 200% Meer jaja van 15 naar 42euro een top presta plek. Dat is iets groter maar met ligbedden erbij

Hallo we reizen met caravan. Nou we gaan wel weer.

Tevens nog nooit zo'n slechte toiletgebouw meegemaakt! Slecht onderhouden en slecht schoongemaakt. Mensen doe het niet!

Gereisd met partner in juni 2017

Leuke camping direct aan het strand

Raymond en Simone Vercauteren, 21-5-2017

Sommige plaatsen zijn wat klein uitgevallen en men moet bijna een jaar op voorhand reserveren anders kom je er niet op. Wel leuke liging tussen, Grau du Roi en Grande Motte
Gereisd met partner in september 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Capfun Le Boucanet bij:

Heerlijke camping op perfecte locatie!

Sascha van der Laak, 12-10-2016

Een perfecte locatie! Kan niet anders zeggen. Wij waren met 2 kinderen (10 en 14) en zij hadden vele vriendinnen. Ook voor de wat oudere kinderen genoeg te doen. Animatie is er inderdaad elke dag wel en ook in het Frans. Voor de kids maakt dit echter helemaal niks uit. Liedjes zingen ze snel mee en de oudere kids zijn druk op de wifi in de avond. Onze mobile home stond helemaal rechts van het zwembad op de camping. Wij hebben erg weiig last gehad van de animatie. We hadden meer last van een naburig feestje (ook maar 1x) die een DJ hadden en die alleen maar schreeuwde en harde muziek draaide. En zelfs dat was snel over. Vakantie aan het strand, ja dan heb je zand! Niet raar. En als je naar de foto's kiijkt, zie je dat er geen ligstoelen zijn. Dus meenemen! Of de ligstoelen van de mobilehome gebruiken. Geen probleem dus. Het is genieten op z'n Frans. Mobilhome was echt een luxe met airco, vaatwassen er föhn! We gaan volgend jaar weer!
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

., 19-9-2016

De ligging van deze camping is perfect: direct aan het strand en in de buurt van le grau du roi, le grande motte en montpellier. Fijn zwembad en vriendelijk personeel. Mobile home was voorzien van alle gemakken, zeer netjes en niet ouder dan een jaar of twee. Wij hebben genoten van deze camping. Wat meer parasols bij het zwembad was fijn geweest omdat het erg warm was in de periode van ons verblijf.

De tafel op het terras buiten was te klein (mobile home 284).

Gereisd anders in januari 2016

Eef, 5-9-2016

Direct aan strand en zwembad

Mooie luxe stacaravans

Voldoende activiteiten in de omgeving voor jong en oud

Vriendelijk personeel

Jammer dat er alleen maar franstalige animatie is maar daar staat frankrijk bekend om

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Hel op aarde, nooit meer...

Aarninkhof, 5-9-2016

Boucanet is uniek dat t aan zee ligt maar verder hebben wij er weinig goede woorden voor over... Voornamelijk is het er druk, veel herrie, en veel entertainment tot in late uurtjes waardoor je niet rustig buiten kunt zitten, laat staan slapen.... Entertainment oke als mensen dat leuk vinden (wij niet) maar waarom elke dag van 20.00-00.00 uur?!? De verande van de mobilhome dus ook bijna niet gebruikt. Zwembad was soort hel op aarde: komt aanlopen en staan denk honderden slippers buiten het hekje, binnen hek kun je lopen over de koppen en moet je goed zoeken naar een vrije spot in t zwembad. Zee leuk, maar handeltje in zand, en paar bedjes die je kunt huren. Bij ja grande motte heb je privé stranden, daar is t beter toeven. Speeltuin lijkt leuk maar voor 2,5 jaar uiteindelijk weinig te spelen; of voor oudere kindjes, of niet op te klimmen. Na 3 avonden/nachten herrie hebben we t voor gezien gehouden! Conclusie; dit is niet ons idee van vakantie!

Kei leuke camping.

Janneman, 31-8-2016

Wij hebben ons heel goed geamuseerd. Super camping en veel animatie voor de kids.

Huisje was in perfecte staat en mooi zwembad met glijbanen.

Strand is schoon, alleen weinig te doen. Het beste kun je naar het strand gaan in de dorpjes Le Grau du Roi of Le Grand-Motte. (Beide 1,5 km van de camping)

Plus punt, Wifi bij de bar, receptie en bij het zwembad!

Camping met unieke ligging

Familie Mol, 28-8-2016

Wij zijn een gezin (2 kinderen van 7 & 9 jaar) die met de caravan op vakantie gaan. Lang gezocht naar een camping op het strand inclusief zwembad. Deze camping heeft het allebei en top qua voorziening. We hadden een goede plek, waarbij we op 25 seconden lopen op het strand stonden en op 40 seconden lopen bij het zwembad zaten.

Pluspunten van de camping

* Een mooi goed en groot strand, loopt heel langzaam af. Ideaal voor kinderen.

* Krabben vangen tussen de grote rotsblokken (pier)

* Loopafstand van Le Grande Motte

* Zwembad (in het hoogseizoen aan de drukke kant, maar niet te druk. Wij hebben geen troebel water gezien).

* Animatie is goed georganiseerd

Aandachtspunten

* De camping is zeer Frans georiënteerd, dus je ziet er weinig Nederlanders

* De chalets winnen het van de kampeerplekken, dus in 2017 zijn er nog minder kampeerplekken over

* Sanitair is verouderd en aan vervanging toe

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Mooie camping op mooie locatie

Melvin, 16-8-2016

Mooie camping, gelijk aan het strand, wij zijn met 2 kinderen van 5 en 7 geweest de animatie was actief aanwezig (wel Frans, maar dat stoorde onze kinderen niet) fijn personeel wat ons goed hielp, heerlijk zwembad met meerdere glijbanen. De stacaravan was schoon en de airco was geen overbodige luxe... S'avonds was er altijd wat georganiseerd (kinderdisco, piratenshow) gevolgd door nog wat muziek Afrikaanse avond etc... Na 23:45 was het stil op de camping... Lidl in de buurt en een aantal leuke dorpjes in de omgeving... De kans is zeer groot dat wij hier terug gaan komen
          Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Capfun Le Boucanet bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Le Boucanet in Le Grau du Roi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Le Boucanet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Le Boucanet scoort een 7.34 uit 10 op basis van 196 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: