Beoordelingen Camping Les Oliviers**

Les Oliviers**
8 beoordelingen
Beoordelingen Camping Les Oliviers**
Route d’Argelès, F-66160, Le Boulou

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Oliviers** in Le Boulou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Oliviers** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Les Oliviers scoort een 8,1 uit 10, op basis van 8 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Oliviers** in Le Boulou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Oliviers**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Les Oliviers** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 10 vakantiefoto's van Camping Les Oliviers** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Languedoc - Roussillon. Vergelijk Camping Les Oliviers** met andere accommodaties in Le Boulou.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

6 beoordelingen over Les Oliviers**

8 beoordelingen
7,9
7,3
6,1
8,2
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, Juli 2014
"Een fantastische plek, ééntje met een sterretje! *"vertalen
Siska Degraer
9,0

08-08-2014 Eén nacht werd uiteindelijk een verblijf van 21 onvergetelijke dagen! De sfeer is er echt aangenaam. De camping is centraal gelegen: je kan er zo naar zee rijden of de bergen intrekken. De gastvrouw geeft goeie en zeer doenbare tips waardoor we de streek ècht hebben leren kennen. Collioure, Castelnou, Perpignan, Banyuls, Céret... prachtige plekken om te ontdekken. Wekelijks zorgt de gastheer voor een sfeervolle avond. (live band) Tegen middernacht is het weer stil en rustig. Wij hebben er niet blijven eten, maar we genoten wel van iets fris in de bar of op het terras. Er is vers brood te verkrijgen en een grote supermarkt vind je in Le Boulou zelf (5 minuutjes met de auto). Het sanitair is heel proper. Zwemmen kan in een prachtig (niet al te groot) zwembad. Over de hele camping kan je afkoeling vinden onder prachtige olijfbomen. Een plek naar ons hart. De 'patrons' en het personeel zijn heel hartelijk en behulpzaam. Wij gaan er sowieso terug!

Met partner, Juli 2012
"Op doorreis naar Spanje"vertalen
Rob
8,0

22-04-2013 Makkelijk te bereiken camping. Langs de snelweg (5 min.) Goede voorzieningen op de camping, rustig, aan de voet van de pyreneen.
Goed sanitair, aardig personeel.
Camping ligt aan een N-weg maar via een parallelweg goed te bereiken.

Met partner, Juli 2010
"Leuke overnachting"vertalen
mercha
8,0

20-03-2011 Deze camping doen we nu de 4e x aan als we naar spanje reizen.
Hele fijne camping om te overnachten.
Eten niets bijzonders.schoon sanitair!!
Vriendelijk personeel, niet ver van de tolweg.
Heerlijk uitgerust andere morgen door naar de spaanse grens.

Familie
"Eenvoudige, nette camping"vertalen
Mirjam
9,0

06-09-2008 Eenvoudige, maar nette camping. Het sanitair is modern en wordt uitstekend onderhouden. Op onze reis naar Spanje is dit al jaren onze laatste overnachting voor de Spaanse grens.

Familie, Juli 2008
"Goede overnachtingcamping"vertalen
Verbaan
3,0
6,0

09-08-2008 Goede overnachtingscamping, uitstekend te bereiken vanaf de snelweg. Sanitair niet modern maar wel schoon en goed onderhouden. Geen restaurant en zwembad.

Familie, Juli 2006
Mary Egthuysen
5,0
5,0
6,0

03-07-2007 het is voor ons een prettige overnachtingscamping want wij trekken door naar Spanje.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?