Camping Les Oliviers **

8,2

7 reviews over Camping Les Oliviers in het Nederlands

Geweldig

Antoinette krom-baten, 4-5-2017

De camping is mooi gelegen en heel centraal. Wij waren hier op doorreis. Super vriendelijke uitbaters en heel behulpzaam. We hadden stukken aan onze caravan.maar de eigenaar heeft voor ons alles super geregeld

Zodat we weer verder konden

Dat zie je nog maar weinig.

Gereisd anders in februari 2017

Een fantastische plek, ééntje met een sterretje! *

Siska Degraer, 8-8-2014

Eén nacht werd uiteindelijk een verblijf van 21 onvergetelijke dagen! De sfeer is er echt aangenaam. De camping is centraal gelegen: je kan er zo naar zee rijden of de bergen intrekken. De gastvrouw geeft goeie en zeer doenbare tips waardoor we de streek ècht hebben leren kennen. Collioure, Castelnou, Perpignan, Banyuls, Céret... prachtige plekken om te ontdekken. Wekelijks zorgt de gastheer voor een sfeervolle avond. (live band) Tegen middernacht is het weer stil en rustig. Wij hebben er niet blijven eten, maar we genoten wel van iets fris in de bar of op het terras. Er is vers brood te verkrijgen en een grote supermarkt vind je in Le Boulou zelf (5 minuutjes met de auto). Het sanitair is heel proper. Zwemmen kan in een prachtig (niet al te groot) zwembad. Over de hele camping kan je afkoeling vinden onder prachtige olijfbomen. Een plek naar ons hart. De 'patrons' en het personeel zijn heel hartelijk en behulpzaam. Wij gaan er sowieso terug!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Op doorreis naar Spanje

Rob, 22-4-2013

Makkelijk te bereiken camping. Langs de snelweg (5 min.) Goede voorzieningen op de camping, rustig, aan de voet van de pyreneen.

Goed sanitair, aardig personeel.

Camping ligt aan een N-weg maar via een parallelweg goed te bereiken.

Gereisd met partner in juli 2012

leuke overnachting

mercha, 20-3-2011

Deze camping doen we nu de 4e x aan als we naar spanje reizen.

Hele fijne camping om te overnachten.

Eten niets bijzonders.schoon sanitair!!

Vriendelijk personeel, niet ver van de tolweg.

Heerlijk uitgerust andere morgen door naar de spaanse grens.

Gereisd met partner in juli 2010

Eenvoudige, nette camping

Mirjam, 6-9-2008

Eenvoudige, maar nette camping. Het sanitair is modern en wordt uitstekend onderhouden. Op onze reis naar Spanje is dit al jaren onze laatste overnachting voor de Spaanse grens.
Gereisd familie in september 2008

goede overnachtingcamping

Verbaan, 9-8-2008

Goede overnachtingscamping, uitstekend te bereiken vanaf de snelweg. Sanitair niet modern maar wel schoon en goed onderhouden. Geen restaurant en zwembad.
Gereisd familie in juli 2008

Mary Egthuysen, 3-7-2007

het is voor ons een prettige overnachtingscamping want wij trekken door naar Spanje.
Gereisd familie in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Oliviers in Le Boulou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Oliviers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Oliviers scoort een 8.17 uit 10 op basis van 11 reviews.