Beoordelingen Camping Yelloh! Village Le Pré Catalan****

Yelloh! Village Le Pré Catalan****
144 beoordelingen
Beoordelingen Camping Yelloh! Village Le Pré Catalan****
Route de St.Laurent de la Salanque, F-66420, Le Barcarès-Port Barcarès

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Le Pré Catalan**** in Le Barcarès-Port Barcarès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Le Pré Catalan**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Yelloh! Village Le Pré Catalan scoort een 7,7 uit 10, op basis van 144 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Le Pré Catalan**** in Le Barcarès-Port Barcarès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Le Pré Catalan****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Yelloh! Village Le Pré Catalan**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 100 vakantiefoto's van Camping Yelloh! Village Le Pré Catalan**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Languedoc - Roussillon. Vergelijk Camping Yelloh! Village Le Pré Catalan**** met andere accommodaties in Le Barcarès-Port Barcarès.
Even geduld a.u.b.

7,4
8,4
6,4
8,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Rustige, schone en leuke familie camping."vertalen
Peter
9,0

22-08-2014 Wij zijn 2,5 week te gast geweest op deze camping en hebben gebruik gemaakt van een kampeerplaats. De kampeerplaatsen zijn over het algemeen bovengemiddeld ruim. Het sanitair wordt goed schoongehouden door het personeel. Ik heb het idee dat er niet op bepaalde tijden wordt schoongemaakt, maar dat er regelmatig wordt nagekeken of schoonmaken nodig is en dat dit direct wordt uitgevoerd! Zeer positief!
Het zwembad is niet heel groot, maar ruim voldoende voor de doelgroep. Daarnaast is er een leuke water speelplaats voor (kleine) kinderen bij het zwembad.
Animatie team is duidelijk en positief aanwezig.
Klein winkeltje aanwezig, niet noemenswaardig.
Al met al zeer positief over deze camping!

"Twitter beoordelingen"
22-07-2013 @laura_visser97 alweer 3 dagen thuis van een super geweldige vakantie op camping Le Pré Catalan in Le Barcarès. :( #leprecatalan #lebarcares #missit --- Bron: https://twitter.com/laura_visser97/status/359265521713152000
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Geweldige Camping!"vertalen
Jolanda
8,0

18-08-2014 Wij hebben 2 weken op deze camping gezeten in een stacaravan van TO. De caravan was netjes schoon niets mis mee. Het zwembad is lekker verwarmd dus dat vonden onze kinderen van 5 en 7 erg fijn. De animatie is top onze kinderen gingen er elke dag naar toe. Die meiden waren echt super! Het strand vonden wij ook te ver lopen dus gingen we meestal naar Cannet of bij de boot Lydia. Supermarkten en de mac donalds zitten om de hoek. Wij komen hier zeker nog eens terug!!

Juli 2014
"Geen pubercamping!!"vertalen
Sander
4,0

21-08-2014 We hebben een maand op deze camping gestaan
Het kan hier behoorlijk veel en hard waaien. Er zijn geen afvoersystemen hier, dus bij flinke regenbuien blijft alles staan. Verder is het sanitair tiptop in orde! Er is een restaurant op de camping, maar heeft lange wachttijden en een beperkt menu. Het animatieprogramma voor kinderen tot 12 jaar is geweldig en top! Animatieprogramma boven 12 jaar is een drama. Franse animators die enkel frans spreken en weigeren engels te spreken. Not done voor onze pubers en de volwassene. Stellen rare regels tijdens spelletjes op, laten dingen escaleren, hebben geen aandacht/oprechte interesse in de kinderen en willen zo snel mogelijk klaar zijn en weer weg. De hoofdanimator verstaat duidelijk zijn vak niet en is enkel bezig met zijn cd's te verkopen. Waarvan 99% nog eens vals is gezongen.. Strand is niet op 10min lopen,maar 1500m lopen over een zandpaadje. En het geluid van de omliggende campings en het lunapark draagt vaak tot na middeacht op de camping.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Yelloh! Village Le Pré Ca...

met partner, Juni 2014
"Fantasiche camping"vertalen
schrumpf
5,0
9,0

01-07-2014 geweldige schone camping. We kregen een caravan en daar stond een stapelbed in. We kregen 3 dagen later mensen erbij, een oudere en die kan niet in een stapelbed. Dus er werd een nadere caravan gezocht. En die was geweldig. Wat een schone caravan. Wat we altijd zien in de douche is schimmel. Hier niets van schimmel gezien. Top Top

met jonge kinderen, Juli 2013
"Leuke camping voor kleine kinderen"vertalen
Fam. Willemsen
3,0
7,0

05-08-2013 Strand is lopend wel te doen maar je kan overal je auto kwijt aan het strand
Zelf reden wij voorbij casino boot Lydia, daar kunnen kleine kinderen wel 30 meter de zee in lopen overal gratis parkeren
Op de camping zelf was voor onze zoon van 7 genoeg te doen maar onze dochter van 13 kon zich s'avonds minder goed vermaken
De camping zelf is rustig en je hoort het Luna park wel in de verte maar absoluut geen overlast gehad ook niet van de omliggende campings Tuurlijk hoor je altijd iets maar wij sliepen er wel om

"Hartstikke leuke vakantie"vertalen
Petra
9,0

20-08-2013 Dit was het 2e jaar dat we hier met een huurtent via VS hebben gestaan. Prima camping, zeer schoon, in de omgeving van het sanitair wel iets meer geluidsoverlast van vroege vogels of late douche acties. Vanaf augustus goed te merken dat de Fransen er ook zijn, toch iets meer rumoer. Het animatie team was dit jaar redelijk. Vorig jaar werd er met meer enthousiasme gewerkt. Hartstikke leuk voor kinderen! Onze kinderen (bijna 4 en bijna 7) hebben zich uitstekend vermaakt.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Middelgrote camping op wandelafstand van de zee"vertalen
Wilfred
8,0

14-08-2013 Deze camping ligt wat verscholen achter andere campings, en is bereikbaar via een lange smalle toegangsweg.
De camping zelf is prima. De twee zwembaden zijn goed op temperatuur en je kunt er heerlijk zwemmen. ( geen glijbanen)
Via de achterzijde loopt een wandelpad naar het lunapark en de zee.
Personeel is aardig en hulpvaardig

met jonge kinderen, Juli 2013
"Schone en leuk ingedeelde camping!"vertalen
Jeanette
8,0

05-08-2013 Camping ziet er schoon uit, wordt door personeel (en zeker tuinman) goed verzorgt. Zwembad is schoon en kids vonden het gewelding. Mooie palmbomen en leuk en speel ingericht. Jammer dat het bedje reserveren met handdoek ook hier van toepassing is. Animatie is niet van hoog niveau, maar onze kids hebben zich goed vermaakt. Strand bij camping (900 mtr lopen over zandpad) vonden wij niet zo geschikt. Werd snel diep. We gingen vaak naar strand Cannet, geleidelijk werd het dieper en schoon strand. Cannet is makkelijk te doen met auto.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Dit jaar weer!"vertalen
fam. van der Snoek
5,0
7,0

08-01-2014 Heerlijke vakantie gehad met kinderen van 17, 14 en 10. Plaats dicht bij kermis/achter uitgang. Geen minuut wakker gelegen vanwege herrie. Horen en last van hebben is niet hetzelfde. Leuk allerlei verschillende plaatsen en bijbehorende groottes, geeft een speels aanzicht. Sanitair schoon, winkels volop dichtbij, McDonalds voor de Wifi ;) strand aan te lopen, hoewel erg warm. Met auto goed te doen, voldoende parkeerplaatsen en gratis. Op herhaling zomer 2014

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Prima camping"vertalen
Esther
8,0

19-08-2012 Camping is netjes verzorgd. Wordt goed onderhouden. Grote, schaduwrijke plekken. Prima voor gezinnen met heel jonge kinderen, maar ook teenagers (tot 15/16 jaar) kunnen zich hier prima vermaken.
Nederlands personeel aanwezig.
Zwembad is goed.
Klein winkeltje met basis behoeften + elke dag vers stokbrood
Overige broodsmaken op bestelling voor volgende dag. Werkt prima.
Niet lawaaierig, disco is afgelopen om 01:00 uur.
Voor ons net te ver van het strand.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?