Vakantiepark La Pinède ****

Aanrader

Jet, 3-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Mooi luxe appartement van alle gemakken voorzien. Alles was schoon en verzorgd. Supermarkt en mooi zandstrand op loopafstand, mooie omgeving. Kortom aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijke vakantie locatie

Mario, 8-1-2017
  • Onderkomen8

Het is een mooi onderhouden park. Heerlijk prive met een gezamelijk zwembad. Hartje zomer kan het er aardig heet worden. Gelukkig zijn er bij het zwembad schaduw doeken opgehangen waardoor het goed vertoeven is.

Het strand is op loopafstand en is schoon en breed, met verschillende strandtenten. Onze voorkeur ging uit naar Le blue mouton. Goed eten en gezellige bediening.

Op woensdag en zaterdag is er een lokale markt in het oude stadshart van Le Barcares. Met lekkere eetkraampjes en gezellig restaurants.

De appartementen zijn goed onderhouden en via een lift toegankelijk. De service op het park was erg goed.

Nadeel van Barcares vonden wij dat het er af en toe aardig kan waaien.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Wel oke

Marc W, 5-8-2016
  • Onderkomen6

Voordelen

De ligging is positief, wat achteraan het dorp maar toch alles op loopafstand: strand, boulevard, supermarkt. Ook het zwembad is lekker om even af te koelen. Ook de airco is zeer welkom na een warme dag om het binnen lekker af te koelen. Nederlandstalig ontvangst is ook prettig. Ruime villa woning, inrichting ook wel oke maar het is het toch net niet terwijl het wel heel leuk te maken is.

Nadelen

Wifi zou aanwezig zijn. Helaas alleen in zeer beperkte mate als je inderdaad buiten bent. Binnen totaal niet, snelheid liet ook zeer te wensen over. Gezien het feit dat je hier 20 euro voor moet betalen (wat al niet meer van deze tijd is) is het onacceptabel. De zogenaamde garage is leuk maar niet handig voor de auto in te plaatsen, onze auto is in ieder geval te groot. Wel handig voor het droogrek. De tuin is ook wat aan de kleine kant en erg verdroogd maar het terrasje is handig. Bij het zwembad is een blokkade met een nummerslot welke zeer lastig bleek te hanteren voor de kinderen. Ook waren er heel wat ligstoelen defect en ook de zonneschermen (mede door de harde wind). Bij ons was ook een parasolvoet defect in de tuin gegaan waardoor we niet meer de parasol konden neerzetten, daardoor was zitten in de tuin overdags onmogelijk geworden. Deze is, ondanks de melding, ook niet vervangen tijdens ons bezoek.

Ook in het huisje waren er wel wat mankementen, paar lampjes defect, slang afzuigkap zat los, (nep)lederen stoelen versleten, doucheslang lekte, deurtje vriezer kapot.

Voor kinderen is er behalve de tuin ook weinig te beleven en voor het huisje op straat rijden auto's.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor La Pinède bij:

Heerlijk ruim complex met goede ligging

Annette, 26-7-2016
    • Onderkomen8

Complex is goed gelegen en straalt luxe uit.

Er is wat achterstallig onderhoud, maar nieuwe beheerders doen hun best. Er was geen wasmachine, maar op zondag een spiksplinter nieuwe bezorgd en geinstaleerd.

Ook ontbrekende lampen werden gelijk bezorgd.

Keukenspullen waren karig, maar ook dat zouden ze verbeteren

Ligbedden bij zwmbad zijn doorgezakt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Leuke vakantie bestemming

B Hoekstra, 18-6-2015
    • Onderkomen9

Appartementen netjes,ruim en schoon.

Lift aanwezig in de 3 hoge gebouwen waar de appartementen in zitten.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Geweldige plek

Gert Assink, 15-2-2015
    • Onderkomen10

Park Recidence la Pinede,is een geweldige plek,gaan dit jaar dan ook voor de derde keer 3 weken daar naartoe,rust,schoon,pracht omgeving,mooie wijnen,en heerlijk eten.

Wij hoeven niets meer.

Gert en Petra.

Gereisd anders in januari 2015

Genoeg te beleven ! Strand,cultuur en betaalbaar.

helene, 29-8-2014
    • Activiteiten7
    • Onderkomen8

Een heerlijke plek in een rustige omgeving met uitzicht op de bergen en het zwembad.Ruime appartementen mét arco en alles erop en eraan. Een kleedje onder de tafel in de woonkamer zou iets meer schwung geven . Dichtbij het stadje en vlak bij de Supermarkt. We hebben heerlijk aan het strand gezeten met bedje en Parasol bij de Cactus (t.o. Office de Tourisme) en zeer betaalbaar. Een fles Rosé voor 8 € en een heerlijke salade voor dezelfde prijs direct op het trand. :-) Zijn nog met een "Cabrio" treintje in de pyreneen geweest (super leuk met name ook voor kinderen ) en een dagje in Figueres (Spanje) Museum van Salvador Dali en heerlijk Tapas gegeten. Een weekje was eigenlijk tekort en we komen zeker terug hier.Een paar extra ligbedden aan het zwembad kunnen geen kwaad als het druk is.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Zeer comfortabele appartementen

NicoleSluijs, 5-8-2014
    • Onderkomen10

Wij verbleven voor de 3e keer bij la Pinede. Wederom een zeer gastvrije ontvangst door Nathalie. Tevens een fles Rosé ontvangen als welkom. Zeer attent. Het appartement is erg comfortabel, wasmachine, droger, airco, strijkplank- en ijzer, vaatwasser, magnetron en oven en alles zeer goed schoongemaakt. Het complex ligt rustig, als je van drukte houdt dan moet je hier niet heengaan. Er zijn geen activiteiten op het park. Zwembad is prima maar niet groot. Enige minpunt is Wifi, deze is weliswaar gratis maar alleen bij de receptie en wifi doet het regelmatig niet. Maar verder is dit absolute aanrader. Barcares village op loopafstand met een aantal leuke restaurantjes.
    Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Heerlijke plaats om te "ont-moeten"

Copal, 3-8-2014
    • Onderkomen9

Fijn appartement, binnen een kleinschalig complex, met alles erop en aan (airco, wasmachine, vaatwasser, etc.). Klein koffertje mee en de spullen kastgereed weer terug! Helaas functioneerde onze vaatwasser niet naar behoren, wat ook gedurende ons verblijf niet kon worden opgelost, dit heeft de pret uiteraard echter niet doen drukken. De residence is een afgesloten terrein (toegang via een slagboom) met voldoende parkeergelegenheid. Je zit vlak bij het dorp, waar veel te doen is en 500m van het strand. Langs de kust heb je diverse leuke plaatsen, Perpignan op 25 km afstand en Barcelona op 200. Ons appartement was zeer schoon toen we het betrokken (en uiteraard ook achterlieten, haha). De receptioniste is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is groot genoeg en er zijn voldoende ligstoelen aanwezig. Een supermarkt ligt op circa 250 meter en voor een barbeque op het balkon zijn er electrische leenbarbeques beschikbaar bij de receptie. Voor een relaxte vakantie: een aanrader!
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

hadden beter verwacht

kristel, 21-7-2014
    • Activiteiten5
    • Onderkomen7

we hadden 2 huizen langs elkaar geboekt in januari maar bij aankomst kregen we 2 huizen die een stuk uit elkaar lagen, nadat de receptioniste wat had rond gebeld kregen we 2 huizen langs elkaar, maar dat 2de huis bleek niet gepoetst te zijn, je betaalt wel 100 euro voor de poets!we hebben dan toch maar gekozen voor dechuizen van elkaar af. de tuin trekt inderdaad op niks. met een beetje moeite kan je er wat van maken.de airco is fijn. we hadden een huis voor 8 pers met 1 wc. niet zo handig als je veel mannen in je gezelschap hebt.

hou er rekening mee dat je waarborg een week geblokkeerd blijft.we hebben een goede vakantie gehad maar het was leuker geweest dat we langs elkaar hadden gekegen met een mooie tuin.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor La Pinède bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark La Pinède in Le Barcarès-Port Barcarès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark La Pinède zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark La Pinède scoort een 7.94 uit 10 op basis van 58 reviews.