Camping L' Oasis ****

L' Oasis
7,6

29 reviews over Camping L' Oasis in het Nederlands

Jeroen VAN DEN DUNGEN, 16-8-2017

Zeer fijne vakantie gehad weer komen volgend jaar zeker terug hopelijk kunnen we dan weer in het zelfde huisje als de afgelopen twee jaar geven we weer door bij de recervering,iedereen hartelijk bedankt tot volgend jaar
Gereisd anders in augustus 2017

Camping l'oasis is in het algemeen fijne camping.

Gaston, 26-7-2017

Het sanitair is schoon. 1x per dag wordt het per deel afgesloten en krijgt het een grondige beurt. Hierdoor ziet het er allemaal netjes uit.

Het heeft een mooi ruim zwembad met veel bedjes. In tegenstelling tot veel campings worden hier de bedjes niet bezet gehouden middels de handdoek methode. Dus als je tussen 12 en 14 uur gaat ( zijn alle Fransen aan het lunchen) is een bedje gegarandeerd. Er word toezicht gehouden.

Het strand ligt op ongeveer 2 km afstand. Er ligt een grote parkeerplaats bij.

Nadeel voor ons was dat het straatje waar onze plaats in lag te krappe bochten had. Hierdoor moest ik al eerder afkoppelen en middels mankracht mijn caravan er heen duwen. Gelukkig hoefde we niet te levelen.

Er zijn in het algemeen wel weinig Nederlanders. 99% is Frans. Dus voor de kinderen was er wel een taal barrière. Maar voor ons niet een heel groot probleem. De receptie is de enige plaats waar ook Engels gesproken wordt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Erg leuke camping op een goede locatie

Wendy, 23-7-2017

Wij hadden een 4 pers stacaravan met bbq en tv. De caravan was erg mooi en netjes alleen de bedden waren erg hard. De caravans waren prachtig in een soort klein dorpje neergezet met genoeg privacy en dichtbij het zwemdad.

De camping is mooi en overzichtelijk en de ligging is prachtig, we zijn nu een aantal keer in de omgeving geweest en er is nog genoeg te ontdekken!

Jammer dat alles Franstalig is, animatie en campinggasten. Elke avond is er iets leuks te zien of te doen op de camping, erg gezellig. Gelukkig een paar vriendjes die Nederlands spreken kunnen vinden.

We gaan zeker nog eens terug naar deze camping.

Tip: klimpark aventura in Leucate en castelnou

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldige camping !

Casper, 12-8-2016

Lóasis is een geweldige camping voor gezinnen met kleine kinderen. Wij hadden een splinternieuwe Mobil Home met airco en op een schitterende plek waardoor we geen gebruik van het toiletgebouw hoefde te maken. die zagen er wel wat verouderd (maar netjes) uit.

Het voordeel van deze camping is dat het een heel leuk en ruim opgezet zwembad heeft. voor kleine kinderen een groot kinderbad en voor de grotere ook een ruim zwembad met veel ruimte en ligbedden om het zwembad.

De camping is niet zo groot waardoor alles overzichtelijk is en dicht bij elkaar zit. Met kinderen is dit ook erg handig zodat ze zelfstandig dingen kunnen doen zonder te verdwalen. De Camping heeft een klein winkeltje voor de broodjes maar de grote supermarkten zitten binnen een straal van 1KM.

Het restaurant op de camping is prima in orde (geen grote kaart maar wel thema avonden) en altijd handig als je geen zin hebt om te koken of om er op uit te gaan.Er zijn anders genoeg leuke badplaatsen in de buurt om uit eten te gaan zoals Barcares, Canet en Port leucate.

Een klein nadeel is dat de camping niet bekend is bij Nederlandse reisorganisaties waardoor vriendjes vinden voor kinderen wat lastig is. Onze kinderen spelen goed met elkaar en hebben ook veel met Franse kinderen gespeeld.

Ook lekker is het strand in de buurt (1KM) waardoor je ook daar lekker kunt uitwaaien.

Een goede camping voor een leuke vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Matig

Miepjevh , 3-8-2015

Net terug van 2 weken kamperen op camping 'l Oasis.

Voor ons niet nog eens...

Maar twee toiletgebouwen op onhandige plekken tussen de stacaravans. Dus ver lopen om te kunnen douchen/plassen. Bij grote toiletgebouw geen zelf in te stellen temperatuurknop (warm!). Gebouw achterin wel koud te douchen maar die douches gaan om +- 21.00 dicht (vrouwentoilet wel open) toiletten wel schoon (geen toiletbrillen of wc-papier)

Geen waterpunten bij kampeerplekken. Bij G-pad inderdaad om 5.30 lawaai van vuilcontainers maar toch ook lawaai van best hard rijdende auto's naar camping catalane (ligt ernaast). Andere deel van de camping (rechts naast 1e toiletgebouw) rustiger. Daar wel tot laat kans op lawaai van lunapark iets verderop (ligt aan hoe de wind staat)

Weinig plekken met veel schaduw. Afstand naar dorpje/strand +- 4 km

Tip: strandbarretje playa sidja, Perpignan; leuke stad, betere eettentjes aan de boulevard argeles sur mer.

Gereisd met partner in juli 2015

mooie camping met teveel fransen

Saskia, 1-8-2014

mooie, schone camping met uitzonderlijk schoon sanitair, veel fransen waardoor er minder aansluiting is voor nederlandse kinderen
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Gemiddelde camping

Angela Verweij, 4-9-2012

Een echte franse camping met 2/3 stacaravans in rijen opgesteld. 1/3 staanplaatsen die tot 1 augustus voor de helft leeg staan. Dan stromen de fransen massaal toe en is de camping vol. De staanplaatsen zijn niet groot, net niet te klein. Het personeel is vriendelijk. Het campingwinkeltje bakt iedere dag vers brood. De is security lui, hangt 's avonds bij de avondanimatie rond ipv over de camping te surveilleren, met als gevolg dat het achterste sanitairblok al om uiterlijk 22.00u wordt afgesloten om hangjongeren we weren. In pad "G" wordt je iedere ochtend om 5.30u gewekt door de gemeentereiniging die de vuilcontainers in de aangrenzende weg met veel kabaal komen legen. Wel is daar een van de weinig extra kraantjes, buiten de 2 sanitairblokken. De avondanimatie is oubollig: bingo, franse cabaret of karaoke, niet internationaal iig. Het sanitair wordt een paar x per dag goed schoongemaakt. Voor ons eens maar nooit meer, omdat het geen gezellige camping is.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Simpele camping

Kenny, 28-8-2012

L'oasis is een kalme camping gelegen naast allerlei 4-sterren campings. De camping is vrij sober en er is niet veel te doen. Zwembad is klein, koud en je mag er met niets van waterspeelgoed in. Ook qua eetgelegenheden niets! Sanitair is wel in propere en goede staat.
Gereisd met vrienden in juli 2012

Groene camping, vlakbij het strand

a.brigande, 7-6-2012

Prima camping met zowel kampeerplaatsen als stacaravans. Zo te zien zijn ze van alles en nogwat aan het verbeteren. In het voorseizoen niet zo veel te doen, in het hoogseizoen prima. Wel alle animatie in het Frans, maar we zijn dan ook in Frankrijk. Gewoon een goede, gemoedelijke plek met een internationaal gezelschap. Lekker zwembad, vlak bij de zee.
Gereisd alleenreizend in mei 2012

Onverwacht een zeer mooi einde van de vakantie!

katrien, 29-12-2011

Naar aanleiding van zeer slechte weersomstandigheden alles ingepakt en van atlantische oceaan verhuisd naar cote d'azur op zoek naar betere temperaturen in de hoop in een niet te drukke camping terecht te komen. Daar aangekomen super vriendelijk onthaal met rondleiding en ruime keuze voor staplaats (rekening houdend met 1e en 2e week van juli -> Vakantie voor Fransen). Staplaatsen met gras ondergrond, zeer proper onderhouden en mogelijkheid tot grote plaatsen. Enige minpunt: sanitair en waterkraantjes schaars en soms ver stappen.. Zwembad wat klein, maar proper. Goede sfeer en -niet te voorspellen- prachtig weer.. Keren we zeker naar terug. Strand gemakkelijk bereikbaar met auto, soms wat last van mistral, maar zandstrand met propere zee.. Zeer goede commentaar!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor L' Oasis bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L' Oasis in Le Barcarès-Port Barcarès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L' Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L' Oasis scoort een 7.61 uit 10 op basis van 491 reviews.