Beoordelingen Vakantiepark Franceloc Las Bousigues / La Salanque***

Franceloc Las Bousigues / La Salanque***
48 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Franceloc Las Bousigues / La Salanque***
Chemin de l'Hourtou, F-66420, Le Barcarès-Port Barcarès

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Franceloc Las Bousigues / La Salanque*** in Le Barcarès-Port Barcarès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Franceloc Las Bousigues / La Salanque*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Franceloc Las Bousigues / La Salanque scoort een 6,3 uit 10, op basis van 48 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Franceloc Las Bousigues / La Salanque*** in Le Barcarès-Port Barcarès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Franceloc Las Bousigues / La Salanque***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Franceloc Las Bousigues / La Salanque*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 26 vakantiefoto's van Vakantiepark Franceloc Las Bousigues / La Salanque*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Languedoc - Roussillon. Vergelijk Vakantiepark Franceloc Las Bousigues / La Salanque*** met andere accommodaties in Le Barcarès-Port Barcarès.
Even geduld a.u.b.

7,9
6,7
5,1
6,6
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Juli 2013
"Goede prijs/kwalteit"vertalen
andre
6,0

03-08-2013 Goede kindvriendelijke camping, huisjes zijn wel wat ouder, maar netjes en schoon.
Leuke zwembaden met 3 glijbanen, speeltuin, etc, zeer kindvriendelijk.
Zeer geschikt voor gezinnen met kinderen.
Niemand van het personeel kan Engels.
Bij de receptie is wel een Nederlandse mevrouw werkzaam.

Met jonge kinderen, Juli 2013
"Super slechte accommodatie !!!"vertalen
Rutgers
5,0

31-07-2013 Een bungalow voor veel geld geboekt, bleek bij aankomst echter niet meer dan een vervallen schuur te zijn. Wel een leuk zwembad voor de kinderen met een piratenschip erin, en ook het indianen/cowboydorp vonden ze erg leuk. Prachtig strand vlakbij de camping en een leuk dorpje. Al met al een mooie vakantie gehad maar de bungalow was echt super slecht, dus denk niet dat wij hier nog eens terug komen.

Met jonge kinderen, Aug. 2011
"Matig tevreden"vertalen
mie
1,0

30-08-2011 De bungalows zijn echt wel heel klein, onlogisch ingedeeld en bij aankomst was onze bungalow heel vuil. Veel te doen voor kinderen, verschillende speelpleintjes en zwembaden en het cowboydorpje was ook plezant voor ons zoontje. Mooie streek, Spanje is echt niet meer veraf. Barcares is een niet te groot, gezellig stadje met minstens 3x markt per week. Al bij al een goede vakantie gehad, mede dankzij het mooie weer waardoor we bijna altijd buiten waren, maar we gaan zeker niet meer terug.

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Franceloc Las Bousi...

Met jonge kinderen, Aug. 2011
"Totaal frans concept"vertalen
j
4,0
4,0
6,0

29-08-2011 Camping met 95% franse gasten en na ons idee ook nog eens mensen die elk jaar daar terug komen of een seizoensplaats hebben. Veel herrie van de animatie de gehele avond, 7dgn in de week. Vooral de karaoke is echt vreselijk,begint om 21.00 en eindigt om 24.00...en als de wind dan ook nog eens verkeerd staat dan zit je midden op de camping echt niet lekker te genieten. Het zwembad is ons qua grootte echt tegen gevallen en ook niet echt schoon. De cowboy speeltuin is daaar in tegen echt heel leuk alleen zo jammer dat de pubers er weer een bende van maken, zo zonde. Slopen, plassen in de huisjes en afspreken om 20.00 uur met hun vrienden zodat het een hangplek wordt. Gelukkig wordt er daar wel wat opgelet en gecontroleerd. Staanplaatsen helaas van zand/grind bodem. Prive sanitair is echt fijn ondanks dat het wat veroudert is (en vergeet je bleek niet want word niet schoon opgeleverd) Al met al... gelukkig hebben de kinderen zich wel kunnen vermaken. Maar zeker niet voor herhaling vatbaar !

Met een groep, Juli 2011
"Never Again!!!"vertalen
Fam Meulendijks
3,0
3,0
1,0

07-08-2011 Wat een tegenvaller om na een lange reis met veel in je vakantie aan te komen in zo'n klein en onlogisch hok, sorry meer kan ik het niet noemen:de vloer zo krom als de nacht,kraakt van alle kanten. 2 badkamertjes waarvan de douches lekten. Wel een nieuwe magnetron en een vaatwasser maar toch, de muffe lucht overheerst en bedrukt meteen je vakantiegevoel. Je hebt buiten wat stoelen maar je kan niet lekker liggen, want de droge grond waarop amper gras staat ligt echt te hard en een ligbedje is er niet bij! In het zwembad mag je alleen met een strakke zwembroek als man zijnde wat vooraf niet duidelijk was voor ons. De animatie begon vaak later op de avond rond half tien en ging laat door. Blij dat ik niet dichter bij de receptie zat met me kleine kinderen, want daar vond de animatie plaats.Wel compliment voor Anneroos , mijn zoontje was gevallen ze ging meteen mee naar het ziekenhuis met alle medewerking van haar baas. Dat vond ik wel echt SUPERfijn!!! Maar blij dat ik thuis was!

Met oudere kinderen, Juli 2011
"Fantastische plek om te ontspannen"vertalen
bert linda
10,0
7,0

07-08-2011 het vakantie park is op zich zelf leuk om te vertoeven alleen de oude huisjes
van La Salanque zijn dringend aan vervanging toe.
de sfeer is er goed en de zee dichtbij.Vriendelijke animatie en zeker een goede kinderopvang .

Met jonge kinderen, Juli 2011
"Mooie camping, klein schalig, wel echt Frans"vertalen
fam. met 2 jonge ki...
7,0

07-08-2011 Mooie camping, genoeg te doen voor de kinderen. Mooi schoon zwembad.
Caravan via touroperator, niet zoals we gewend zijn van hun, maar was prima.
Met de auto of fiets naar het strand, lopen is niet te doen. Leuke plaats waar genoeg te doen is. Spanje is echt maar half uur rijden. Ook leuk.
Eten in dorpje is niet duur en lekker. Animatie is idd in Frans, maar ja wat wil je.. je bent dan ook in Frankrijk. Is echt veel te doen en goed te volgen vonden wij. Al met al goede vakantie gehad.

"Super camping"vertalen
Anne
9,0

10-08-2011 Wij gezin met 2 kinderen van 6 en 9 hadden hier een mobil home gehuurd.
Bij aankomst nederlandstalige dame bij de receptie aanwezig wat dus al een pluspunt was.
Mobilhome was netjes en schoon dus zo in te richten.
Camping faciliteiten zijn fantastisch,2 zwembaden met leuke glijbanen.
3x per dag werden er activiteiten gehouden voor de gasten wel Franstalig maar onze kinderen redden zich er wel door.
Vliegtuigjes zoals eerder beschreven is hooguit 2x per dag dus echt niet storend.
Het is geen senioren camping maar echt een gezinscamping.
Stranden genoeg in de omgeving.Barcares echt een badplaats met leuke winkeltjes en diverse grote dag en nachtmarkten.
Wij vonden het super hier.Na een tochtje over de camping moet ik wel toegeven dat de zogenaamde western huisjes gedateerd zijn en dus niet aan te raden,daarin tegen zijn de mobilhomes perfect.
Al met al een fantastiche tijd op een goed georganiseerde camping gehad.

"Fantastische gezins camping"vertalen
anna
7,0

07-08-2011 gewoonweg goed voor elkaar,vliegtuigjes geven geen overlast max.3 per dag met reclame.voor de rust hoef je hier niet te komen bv.zoals senioren die voor de rust hier zijn is het minder want er zijn 3x per dag activiteiten.mobil home was netjes en schoon.receptie is 1 persoon nl.talig. 2 stuks keurig onderhouden zwembaden en een nette plaza.Barcares is super met al zijn grote dag en nacht markten.Barcelona is 2 uur rijden en ook aan te bevelen.al met al een goede camping die overzichtelijk en leuk is voor gezinnen met kids.

"Mooie plek, gedateerde resorts"vertalen
Arno
7,0

03-09-2011 Leuk park met twee zwembaden. Antiek en niet al te schoon huisje maar ja, je leeft toch buiten want het weer is prachtig !! Elke avond vertier voor jong en oud tot 24:00 uur en direkt daarna stil met rondlopende bewaking. Mooie zandstranden en erg mooie omgeving met voor elk wat wils. Minpuntje; we kregen onze borg van €90,- niet terug omdat het huisje niet schoon was, afzetterij want het was schoner als toen wij arriveerden.
We gaan nog een keer terug maar dan op een andere camping, al met al toch een fijne vakantie gehad.

Stierenshow is een aanrader !

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?