Vakantiepark Capfun Las Bousigues ****

nachtlawaai!

Verhaegen, 17-7-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Leuk dorpje met minstens 3x per week een grote markt. De zee is het beste bereikbaar met de auto meer heel gezellig, veel toiletten, restaurants,...

De kinderen waren zeer tevreden over de zwembaden. Het sanitair aan de staanplaatsen was vuil en werkte niet helemaal naar behoren maar een eigen toilet en douche is wel fijn.

De camping is uitsluitend gericht op Franstalige gasten, zeker niet aan te raden als je geen of weinig Frans spreekt!

De animatie is top maar ook alleen voor kinderen die Frans spreken. De shows zitten geweldig in elkaar maar voor Nederlandstalige kindjes is er echt niets aan. Hoewel dit jammer was heeft vooral het nachtlawaai ons op de camping parten gespeeld. De animatie staat tot 1 uur 's nachts HEEL luid en dit echt elke nacht. Dit lawaai heb ik op nog geen enkele camping meegemaakt, slapen was onmogelijk. Ik weet niet of het lawaai beter meevalt in de stacaravans maar alle tenten zijn voorzien vlak aan de animatie!

De camping is ook na de animatie nog zeer rumoerig door de gasten tot diep in de nacht. Misschien heel fijn met kinderen die ouder zijn, maar niet meer voor ons!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Zeer goed

., 8-8-2016

Mooie ligging, goed zwembad, mobilehomes zijn schoon.
        Gereisd anders in januari 2016

Zeer goed

., 1-8-2016

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel, Veel activiteiten, 3 zwembaden, redelijk dichtbij de stad en het strand (30 minuten lopen). Jammer, dat er geen gratis wifi beschikbaar is
              Gereisd anders in januari 2016

., 29-7-2015

Echte Franse sfeer maar genoeg Nederlandse kinderen (in het hoofdseizoen) voor onze kinderen om mee te spelen. Prima accommodatie voor een eerlijke prijs. Accommodatie met airco is aan te raden. Het kan benauwd worden binnen. Levendig en gezellig in mooie en leuke omgeving. Inchecken was lastig omdat betreffende dame nauwelijks Engels sprak. Later in de week bleek er echter iemand te zitten die zelfs Nederlands sprak. Er waren meer muggen dan verwacht dus neem een flinke klamboe mee voor over de parasol 's avonds. Geen parasols bij zwembad. Neem die dus zelf mee.
                      Gereisd anders in januari 2015

beter in naburige bergen in een schuur dan hier

adriaensens , 5-8-2014
                      • Activiteiten1
                      • Onderkomen1

Het park laat volledig de wensen over ransig smerig vuil stinken

na 18 uur rijden kregen we een "huisje" toegewezen waarvan

Na 19 keer bellen en oplopende rekening kreeg ik iemand van deze malafide organisatie aan de lijn , U moet maar een mailtje sturen , wat ik niet direct kon doen uiteraard, omdat wifi was gratis maar voor de code moest je betalen.

Het personeel spreekt geen Nederlands, Engels, Duits, Spaans of wilt niet eens de moeite doen .

In de brochure die we kregen stond in kinderanimatie tot 14 jaar in werkelijkheid is het max tot 12 jaar en wordt er geen woord Nederlands gesproken ondanks het ook in de brochure werd vermeld .

De douche en wc bij het zwembad zijn zo smerig en ransig dat je het beter niet kan gebruiken, als je niet ziek wilt zijn .

Heb zelf gezien hoe iemand niet tevreden was zijn drank dat ze het gewoon in ander glas deden , en beetje cola bij voilà nieuwe cola.

Mensen denk goed na dat je hier boekt. Denk om de gezondheid van u kinderen en uzelf

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

Goede prijs/kwalteit

andre, 3-8-2013
                      • Activiteiten8
                      • Onderkomen5

Goede kindvriendelijke camping, huisjes zijn wel wat ouder, maar netjes en schoon.

Leuke zwembaden met 3 glijbanen, speeltuin, etc, zeer kindvriendelijk.

Zeer geschikt voor gezinnen met kinderen.

Niemand van het personeel kan Engels.

Bij de receptie is wel een Nederlandse mevrouw werkzaam.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

super slechte accommodatie !!!

Rutgers, 31-7-2013
                      • Activiteiten5
                      • Onderkomen1

Een bungalow voor veel geld geboekt, bleek bij aankomst echter niet meer dan een vervallen schuur te zijn. Wel een leuk zwembad voor de kinderen met een piratenschip erin, en ook het indianen/cowboydorp vonden ze erg leuk. Prachtig strand vlakbij de camping en een leuk dorpje. Al met al een mooie vakantie gehad maar de bungalow was echt super slecht, dus denk niet dat wij hier nog eens terug komen.
                      Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Mooie plek, gedateerde resorts

Arno, 3-9-2011
                      • Activiteiten7
                      • Onderkomen5

Leuk park met twee zwembaden. Antiek en niet al te schoon huisje maar ja, je leeft toch buiten want het weer is prachtig !! Elke avond vertier voor jong en oud tot 24:00 uur en direkt daarna stil met rondlopende bewaking. Mooie zandstranden en erg mooie omgeving met voor elk wat wils. Minpuntje; we kregen onze borg van €90,- niet terug omdat het huisje niet schoon was, afzetterij want het was schoner als toen wij arriveerden.

We gaan nog een keer terug maar dan op een andere camping, al met al toch een fijne vakantie gehad.

Stierenshow is een aanrader !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

matig tevreden

mie, 30-8-2011
                      • Activiteiten6
                      • Onderkomen1

De bungalows zijn echt wel heel klein, onlogisch ingedeeld en bij aankomst was onze bungalow heel vuil. Veel te doen voor kinderen, verschillende speelpleintjes en zwembaden en het cowboydorpje was ook plezant voor ons zoontje. Mooie streek, Spanje is echt niet meer veraf. Barcares is een niet te groot, gezellig stadje met minstens 3x markt per week. Al bij al een goede vakantie gehad, mede dankzij het mooie weer waardoor we bijna altijd buiten waren, maar we gaan zeker niet meer terug.
                      Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Totaal frans concept

j, 29-8-2011
                      • Activiteiten5
                      • Onderkomen4

Camping met 95% franse gasten en na ons idee ook nog eens mensen die elk jaar daar terug komen of een seizoensplaats hebben. Veel herrie van de animatie de gehele avond, 7dgn in de week. Vooral de karaoke is echt vreselijk,begint om 21.00 en eindigt om 24.00...en als de wind dan ook nog eens verkeerd staat dan zit je midden op de camping echt niet lekker te genieten. Het zwembad is ons qua grootte echt tegen gevallen en ook niet echt schoon. De cowboy speeltuin is daaar in tegen echt heel leuk alleen zo jammer dat de pubers er weer een bende van maken, zo zonde. Slopen, plassen in de huisjes en afspreken om 20.00 uur met hun vrienden zodat het een hangplek wordt. Gelukkig wordt er daar wel wat opgelet en gecontroleerd. Staanplaatsen helaas van zand/grind bodem. Prive sanitair is echt fijn ondanks dat het wat veroudert is (en vergeet je bleek niet want word niet schoon opgeleverd) Al met al... gelukkig hebben de kinderen zich wel kunnen vermaken. Maar zeker niet voor herhaling vatbaar !
                      Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Capfun Las Bousigues bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Capfun Las Bousigues in Le Barcarès-Port Barcarès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Capfun Las Bousigues zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Capfun Las Bousigues scoort een 7.27 uit 10 op basis van 59 reviews.