Camping Le Floreal

Onvoldoende

6 reviews over Camping Le Floreal in het Nederlands

Nooit meer

Swaas Hilhorst, 7-10-2017

Van de 5 douches waren 3 sloten stuk. 1 met goed slot maar als je op de drukknop duwt komt daar het water uit i.p.v. Uit de douchekop. 1 met half slot waar het water direct stopt zodra je de knop loslaat. Er komt ook zowat geen water uit.

Damestoiletten zijn schoon, wel zelf toiletpapier meenemen. Bij de mannen zat de poep aan de muur.

Gereisd met partner in oktober 2017

Nooit meer!

Miranda, 4-8-2017

We zijn hier 1 nacht geweest onderweg naar Spanje. Het lijkt een Franse versie van FortOranje.... Kortom nooit weer!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geen volgende keer!

ArPa, 11-9-2016

Wij hebben deze camping gebruikt als doorreiscamping. Uit hygiene hebben wij geen gebruik gemaakt van het sanitair.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Volgende keer andere camping zoeken

Arjan, 24-8-2014

Het is een camping waar we 1 nacht hebben gestaan.

Slapen ging er maar was eenmalig. Zeer vieze plekken en erg onrustig op de camping. Ga volgende keer liever een andere camping in de plaats zoeken want deze verdienen nog geen 1 ster.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Afschuwelijke camping!

elistu, 12-8-2013

We hebben twee uur op deze camping gestaan, maar de sfeer beangstigde ons zo dat we, ondanks betaald te hebben, gevlucht zijn. Hier hadden we de nacht niet door willen brengen. Alles is verschrikkelijk oud, maar vooral de medekampeerders zagen we niet zitten. Het leek meer op de luchtplaats van een gevangenis, erg bedreigend. De staanplaatsen zijn ook helemaal niets, al met al een leerzame ervaring, ga hier nooit naartoe!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

goed om eens Montpellier te bezoeken

RR, 24-9-2011

- onverzorgde camping met welig tierend onkruid

- veel ondiepe plekken,waardoor je zowat op de weg zit

- er overnacht hier veel werkvolk: geen vakantiesfeer

- lawaai van de autoweg

+ er is een winkeltje

+ perfecte Wifi op heel het terrein!

Gereisd met partner in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Floreal in Lattes (Herault), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Floreal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Floreal scoort een 1.66 uit 10 op basis van 15 reviews.