Camping Le Camarguais *

5,9

1 review over Camping Le Camarguais in het Nederlands

Wat een miskleun !

Frans, 2-8-2009

We hebben via internet op deze camping een " huisje met rieten dak" geboekt voor de laatste week van juli 2009. Na aankomst aldaar ingecheckt en het restant betaald. Het huisje had echter niets van de mooie aanprijzing op de internetsite, maar bleek van binnen een oud en vervallen " krot" te zijn. Bovendien bleek de camping slechts 1* te hebben. We hebben uiteindelijk maar genoegen genomen met een veel kleinere stacaravan. Die was weliswaar redelijk nieuw maar binnen overheerste een rooklucht. Het zwembad is heel vies en de doucheruimte ruikt naar urine. We zijn uiteindelijk halverwege de week maar vertrokken en hebben alsnog een hotel geboekt. We gaan al meer dan 20 jaar naar campings in Zuid Frankrijk, maar dit is de eerste keer dat we echt ontevreden waren.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Camarguais in Lattes (Herault), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Camarguais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Camarguais scoort een 5.91 uit 10 op basis van 11 reviews.