Camping Les Albères ****

8,3

17 reviews over Camping Les Albères in het Nederlands

Mooie heuvelachtige camping

Nemo, 21-9-2017

Heel mooie camping op de flanken van de Pyreneeën/Alberes. Heel glooiend. Heel veel groen. Geen weide vol caravans en tenten. Wij huurden een stacaravan van touroperator. Was ok. Grote campingplaatsen met heel veel privacy voor wie met de tent komt. Mooi buiten- en binnenzwembad. Waarschijnlijk wel te klein in hoogseizoen. Restaurant op camping heeft beperkt aanbod, maar wat ze hebben is ok. Doen ook thema-avonden. Laroque is leuk dorp op loopafstand van de camping (+-/ 20 min wandelen). In dorp leuk café uitgebaat door sympathiek Belgisch koppel. Uiteraard meerdere heerlijke Belgische bieren te verkrijgen. Enkele leuke restaurants waar men goed eet voor weinig geld. Uitstappen naar Argelès sur mer, Céret voor markt op zaterdag, enz allemaal binnen half uur rijden. Misschien minder leuk voor families met kinderen. Behalve zwembad niet veel voor kids.
Gereisd met partner in september 2017

Mannelijk personeel is niet leuk !!

Koffeman, 29-8-2017

Praten geen woord Engels en zijn super arrogant
Gereisd met vrienden in augustus 2017
Het management, directrice, 31-8-2017

Hallo

We lezen uw reactie. Ons team moest interveniëren voor nachtelijke geluidsoverlast voor u en de andere twee gezinnen. Er zijn regels om in een collectieve plaats als een camping te respecteren.

Bovendien heeft de manager tijdens de uitvluchtinventaris gevonden van de breuk (tv) die je moet regelen, waardoor je boos bent.

Ons team heeft zijn werk gedaan voor het welzijn van iedereen!

Met vriendelijke groeten

Fijne camping en super mooie omgeving

Familie, 19-8-2017

Mooie huisjes. Vriendelijke mensen. Jammer dat er weinig te eten was bij het restaurant en dat je Frans moet spreken. Maar de mensen zijn wel vriendelijk en erg lief voor kinderen. Een nadeel voor ons was dat de veranda erg hoog ligt en daardoor gevaarlijk was voor onze zoon die net loopt.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Hele mooie camping

F SLOT, 16-8-2017

Hele mooie camping, prachtige plekken.

Alleen jammer van de auto's s'avonds laat over de camping.

Gereisd anders in augustus 2017

o, 5-8-2017

Het is heel erg luid op de camping 's avonds. Blij dat er nog zoveel plezier is aan het zwembad en dat er muziek gespeeld wordt maar het is jammer dat de hele camping moet meeluisteren. Erg vervelend met kleine kinderen. De prijzen van de ijsjes zijn ook vreselijk duur! Wel erg vriendelijk, en net sanitair.
Gereisd anders in augustus 2017

2 heerlijke weken gehad!

Irina, 29-7-2017

Op de camping aangekomen werden we fijn ontvangen door het personeel en we mochten al om 10.00 uur onze stacaravan in. Deze zag er netjes uit, lag op een rustig gedeelte en evengoed toch dicht bij het zwembad. Er waren een paar kleine puntjes, zoals een tafel die kapot was, maar dit werd meteen verholpen door het personeel.

Het zwembad zag er mooi uit. Heerlijk om aan te liggen en de kinderen hebben genoten van de glijbaan en van het zwemmen door de tunnel en in het binnengedeelte.

Er is vanalles te beleven in de omgeving. Het strand bij Argeles met allemaal winkeltjes, Collioure, Carcasonne, Aqualand, Lunapark in de buurt van Argeles su mer, de markt in Ceret. Dit zijn allemaal aanraders!

Kortom: een heerlijke vakantie!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk rustig, proper, goede uitvalsbasis

Joke, 16-9-2016

Reisorganisatie heeft ons aangenaam verrast. Ondanks zijn 3 sterren is het een super camping. Geen nachtlawaai, alleen jonge kinderen, mooi zwembad, overal netjes. Goed ontvangst, propere caravan mét airco voor een zeer schappelijke prijs mét donsdekens!!

Heerlijk om op terug te komen na een daguitstapje naar de mooie baaien of een waterpretpark

Geweldig

Snijder, 11-9-2016

Het personeel was zeer vriendelijk, camping was zeer netjes,rustig en mooi gelegen. Onze stacaravan was ook mooi en netjes met een geweldig uitzicht op een berg. Het strand is dicht bij met een geweldige uit kijk op de bergen. Er is zoveel te doen en te zien dat je aan twee weken vakantie niet genoeg hebt. Barcelona is een aanrader. Wielrennen vond ik hier niet zo geweldig omdat de wegen slecht waren en de berg wegen vaak dood lopend of op het eind onverhard.

Animatie is alleen frans, onze kinderen hebben hier dus niet aan meegedaan.. S avonds is het rond 23.00 rustig op de camping..

Over het algemeen zijn er weinig Nederlanders op deze camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Leuke camping met vriendelijk personeel

Angela, 28-8-2016

Wat hebben wij hier 2 leuke weken gehad. Toen we aankwamen werden we door het personeel naar onze mobile home gebracht en werd de airco aangezet en ons uitgelegd hoe alles werkt. Dit heb ik in Frankrijk nog niet eerder meer gemaakt. Super!

Nieuwe mobilhome, netjes en mooi. Bedden en matrassen lagen goed.

Het zwembad is leuk aangelegd en de kinderen hebben ze zich daar goed vermaakt. In het hoogseizoen misschien iets te weinig bedden/ stoelen maar je kan je handdoek ook op het kunstgras neerleggen.

De receptie echt super behulpzaam en vriendelijk. Spreken allemaal goed Engels.

Laroque des Alberes is heerlijk rustig. Argeles sur Mer daarentegen erg druk!

Wel een hele leuke boulevard en genoeg winkeltjes om je souvenirs te kopen :). Het waait inderdaad erg hard en het loopt vrij snel af. In de ochtend/ begin van de middag is de zee nog aardig rustig en waait het niet zo heel erg hard.

Aanraders: Barcelona (2 uur rijden), Carcassonne, Collioure, canoying en de vele mooie dorpjes aan de zee.

Deze camping en omgeving is echt een aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prima camping met super zwembad

Fokky, 6-8-2016

Mooi huisje, rustig gedeelte van de camping , dit hadden wij ook gevraagd. Prachtig uitzicht op de bergen. Veel ruimte voor de kinderen. Speelden heerlijk op het grote grasveld met zandgedeelte. Zwembad is heel mooi en leuk voor iedereen. Soms een beetje erg druk, maar het strand is op klein afstandje rijden. Wel veel wind trouwens, vooral op de stranden merkbaar ( parasols vlogen soms in het rond) en de zee is heel snel diep, dat is minder voor de kleintjes, maar als je een half uurtje wil rijden naar Paradise Beach in St Cyprien heb je een fijn zandstrand, rust en kan je wel lang stuk de bodem voelen.

Vooral veel Fransen , weinig Nederlanders , maar had het idee dat ze NL een beetje in de buurt bij dezelfde huisjes plaatsten. Contact snel gemaakt.

Heerlijke omgeving, de drukte kan je opzoeken in Argeles sur Mer , is een kwartiertje rijden. heerlijke wijnen , mooie producten, leuke markten, vooral zaterdagochtend in Ceret.

Kortom, een aanrader .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Albères in Laroque-des-Albères, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Albères zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Albères scoort een 8.26 uit 10 op basis van 256 reviews.