Camping Municipal de l'Allier

Municipal de l'Allier

2 reviews over Camping Municipal de l'Allier in het Nederlands

Prachtige plek, redelijke camping

Antoinette, 20-8-2013

Wij hebben hier 1 nacht gestaan op doorreis. De camping is prachtig gelegen aan een heel mooi meer. Wij kregen een plek die vrij krap was ede grond was erg hard, geen gras. Het sanitair is niet fantastisch en heeft een opknapbeurt nodig. Toch kom ik hier vast nog eens terug omdat de locatie geweldig is!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Prima camping

Sonja, 18-9-2012

Mooie terrassen camping op 1000 mt. Mooi meer waar over het algemeen watersport mogelijkheden zijn. Klein strandje om te zwemmen. Zwembad op camping is schoon en heerlijk voor een frisse duik. Sanitair schoon maar wel oud. Douches kun je nauwelijks binnen komen erg krap. Verder fijne camping.
Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal de l'Allier in Langogne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal de l'Allier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal de l'Allier scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.