Appartement Resideal La Grande-Motte-Bernard de Ventadour **

Appartement Resideal La Grande-Motte-Bernard de Ventadour
Resideal La Grande-Motte-Bernard de Ventadour
6,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Resideal La Grande-Motte-Bernard de Ventadour bij:

30 reviews over Appartement Resideal La Grande-Motte-Bernard de Ventadour in het Nederlands

Prima strandvakantie met uitstapmogelijkheden

Willy, 25-8-2017

Strand op 150 m, Centrum op 500 m via uitstekende wandelwegen, zowel langs het strand als door het groen te bereiken. Bus stopt op 100 m met prima verbindingen naar Montpellier of Aigues Mortes en Nimes.

Veel kleine kinderen die op een aantal speeltuigen terecht kunnen. Voor de sportievelingen een aantal verschillende fitnes toestellen.

Zwembad is soms druk, zeker rond 17 u.

Op het gelijkvloers heb je veel extra ruimte door fijn grasperk. De kamers zijn klein en functioneel (koelkast met vriesvak, microgolfoven).

De Petanque banen konden beter zijn.

Beperkte mogelijkheid om Pizza of frieten af te halen.

Zelf een woordje Frans praten is zeker een pluspunt. Het redelijk vriendelijk personeel probeert zijn best te doen in het Engels.

Gereisd met partner in juli 2017

Topvakantie

vdB, 8-8-2017

App. klein maar compleet, prima bedden, schoon.

Prijzen in winkeltje voor het brood te hoog.

Heerlijk strand op 200m. Levendige boulevard op 500m.

Niet te veel Nederlanders.

Meeste personeel kan Engels of proberen het in elk geval.

Prima uitvalbasis voor trips naar andere steden, zoals Montpellier of Marseille.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Voor herhaling vatbaar.

dames, 9-7-2014

Het complex ligt geweldig. Lekker dicht bij strand en bij uitvalswegen naar "cultuursteden" Personeel is wat afstandelijk. Met 5 mensen is een 2 kamerappartement wel klein, dat zou ik niemand aanraden. Verder hebben wij een geweldige vakantie gehad.
Gereisd met partner in juni 2014

Mooie ligging nabij zandstrand

Familie Mertens, 31-8-2013

Eenvoudig, maar schoon appartement. We hadden een studio, uiteraard klein, maar wel een mooi balkon. Op 200 m een mooi zandstrand, de zee loopt heel langzaam af en dus fijn voor kinderen. De entree doet eenvoudig en ongezellig aan. Het personeel spreekt matig engels maar is wel vriendelijk. Zwembad is klein en doet ongezellig aan met het hekwerk. Het park/ligweide is mooi verzorgd en prima te gebruiken als ligweide.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Rampzalig

Marco, 27-8-2012

Het appartement, oftewel Bunker meer passend naar onze mening, ziet er van buiten mooi uit. Van binnen kleine ruimte's, met alles wat er in staat is ook klein. Verder linnenpakket, oa bestaand uit 1 handdoek voor een hele week, hygienisch...Onvriendelijk personeel wat weigerde om Engels te spreken, geen info over bezienswaardigheden in de omgeving, zoek het maar uit! De receptie was maar een paar uur per dag open, het personeel had weinig zin om gasten te woord te staan, het straalde geen interesse uit om vrlendelijk te zijn of mee te denken. Verder keken ze ons verbaasd aan op onze vraag of er airco's aanwezig waren, of te huur. Airco, wat dat was, tja. Het zwembad werd bezet gehouden door kinderen, die geen rekening hielden met de overige gasten, als we er wat van zeiden kreeg je een grote mond of ze lachten je uit. Conclusie;zonde van de centen!
Gereisd met partner in augustus 2012

Super

Annemieke, 8-8-2012

Schijnbaar gerenoveerd, idd klein, maar goed te doen. Netjes onderhouden en schoon. Prima zwembad op complex, strand op 200m, centrum op loopafstand. Erg kindvriendelijk, complex omheind door hek met toegangscode, apart kinderbad, zwembad ook omheind. Personeel beheerst matig Engels, wel heel vriendelijk. Mini supermarkt en snackbar op complex, Lidl en Super U in dorp aanwezig. Omgeving is mooi, Montpellier aanrader! Kortom, voor het betaalde geld een zeer goede vakantie. In juli/augustus veel te doen in dorp; vuurwerkshow en stuntvliegtuigen gezien.
Gereisd met vrienden in augustus 2012

mooie appartementen

k dennies, 5-8-2012

voldoende ruimte in de app. en heel kindvriendelijk zwembad
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

De appartementen zijn qua ligging ideaal!

riek.langerak, 30-9-2011

De appartementen zijn volgens mij pas rerenoveerd! Ze zagen er heel goed uit. De meubels, bedden en het overige inventaris was als nieuw! Het was ook allemaal heel schoon. Wij hadden een 2 kamer appartement, er was ruimte genoeg. Ook de afstand naar de stad, en het strand was ideaal. 5 minuten lopen. We hebben er 2 heel mooie weken gehad, en gaan er zeker nog eens terug!
Gereisd met partner in september 2011

leuk appartementje met goede ligging in Camargue

Raf, 14-8-2011

Waren met kids van 5 en 8 jaar op een 4-persoons studio. Eenvoudig en praktische studio met uitklap dubbel bed en 2 1-pers. bedjes. Keuken met 2 kookplaten, frigo met diepvries en micro-golf, voor eenvoudig koken geschikt en eettafel met 4 stoelen.

Apparte badkamer met bad en douchegordijn, lavabo en WC. Terras met tafel en 4 stoelen.

Wij vonden het een prima studio voor ons 4, zonder overbodige luxe. Hebben elke dag op terras kunnen eten.

Er was een goed onderhouden zwembad en een kinderbadje voor de allerkleinsten. Het personeel was vriendelijk. 's Morgens kon je vers brood krijgen in het min-winkeltje. Er was een snackbar en speelzaal voor de kids, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt.

Het complex lag aan de rand van La Grande Motte, op 200 meter van het strand. Ideaal om de Camargue te verkennen.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en zouden zeker terug komen naar dit complex als we nog eens naar La Grande Motte zouden komen.

Prima priis/kwaliteit verhouding.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

mooie ligging

rob, 31-7-2011

appartementencomplex is duidelijk aan wat renovatie toe, maar is wel netjes. klein keukentje, duidelijk niet geschikt om zelf te koken (wat we toch niet van plan waren) maar wel inclusief vaatwasser en magnetron wat altijd makkelijk is. Op loopafstand van strand en boulevard. Mooi strand, levendige boulevard. Perfecte verblijfplaats voor vakantie met kinderen (leuke dingen in de buurt te doen). Minpunten: op avond aankomt aangegeven dat er geen plaats op parking was. De tweede dag zagen we auto's met speciale vergunningen. Toen ik daarna vroeg waren ze "op". let hier dus op (niet altijd leuk om 2x per dag parkeermeter bij te vullen). zwembad ook niet echt perfect, maar meestal toch op strand te vinden als we water wilden.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Resideal La Grande-Motte-Bernard de Ventadour in La Grande-Motte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Resideal La Grande-Motte-Bernard de Ventadour zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Resideal La Grande-Motte-Bernard de Ventadour scoort een 6.7 uit 10 op basis van 36 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: