7,8

8 reviews over Camping Loisirs Vacances Languedoc Les Ayguades in het Nederlands

fantastische camping

Ludwig Karin, 24-7-2017

een camping waar alles goed geregeld is; heel vriendelijk personeel, proper sanitair, goede animatie, fantastisch restauant. Beter kan je je niet wensen.We kwamen hier toevallig terrecht maar hebben na 5 dagen direct geboekt voor 3 weken voor volgend jaar.
Gereisd met partner in juli 2017

eenvoudige toch aangename camping

Saskia, 23-9-2014

Wij hadden een stacaravan gehuurd, type luxe en deze was zeer ruim en vrij recent, een airco had wel welkom geweest en ook niet bij alle kon de wagen vlakbij worden geparkeerd. Het restaurant van de camping was goedkoop maar goed. Het winkeltje stelt echter niets voor maar de Intermarché is vlakbij.
Gereisd met partner in september 2014

Fantastische plek aan zee!

bhandel, 17-8-2013

Camping LvL Les Ayguades is een mooie camping gelegen aan zee.

Kindvriendelijk en veel te doen.

Als je met kinderen naar deze camping gaat is er een hele grote MAAR!

Er zijn nauwelijks Nederlanders dus voor de kinderen is het lastig om vriendjes te maken en begrijpen!

Gereisd familie in juli 2013

Leuke camping 5 meter van t strand

Nannings, 4-9-2012

Super camping jammer van het harde wind (kracht6) met je caravan makkelijk te bereiken en altijd genoeg plaats. Als je eenmaal staat trap je je bal vanaf de camping zo de zee in.mooi zwembad 1 nadeel is als je achter in staat vlak bij de zee, liggen er erg veel losse stenen op je staan plaats.( niet handig met kleine kinderen en dieren. Verder leuke om te blijven.

Handig: de supermarkt is vlakbij erg groot.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

direct aan zee!

fam de lang, 28-7-2011

Voor deze camping moet je tegen zand en wind kunnen. De wind kan aflanding maar ook van zee komen en kan hard zijn! Als je gaat, boek een plaats direct met uitzicht aan zee want die wind is er toch wel, waar dan ook. Een tip: check je bankrekening of je aanbetaling gedaan is. Wij kregen nl. een wel bevestiging van onze week vakantie, maar het bleek dat onze aanbetaling niet was aangekomen. Wel goed opgelost door camping, maar niet zoals we hadden gehoopt. Engels spreekt alleen Christine, personeel amper. Sanitair is volgens Franse begrippen redelijk, natuurlijk veel zand, maar er hadden iets meer douches en toiletten gemogen.
Gereisd familie in juli 2011

Mooie camping op super plekje

Tanja, 26-6-2011

Direct aan het strand, twee opgangen vanaf de camping. Een daarvan met een speciale 'mat' tot aan het water. Ideaal met de buggy. Mooi rustig strand. Leuke speeltuin voor de kids. Zwembad prima voor mijn kleintjes. Misschien niet voor wat oudere kids, geen glijbaan ofzo. Wij haden een mooie nog nieuwe sta caravan. Gratis baby bedje en kinderstoel erbij. Alles netjes in orde. Gruissan is een leuk plaatsje.
Gereisd familie in juni 2011

fantastische camping direct aan geweldig strand

frank, 30-8-2010

Zeer, zeer mooie camping direct aan mooi strand.

Huur mobilhomes waren helemaal nieuw (door ons gehuurde zelfs met 2 badkamers)

Deze mobilhomes liggen op een vrij nieuw terrein dus nog maar minimale beschutting van bomen etc.

Camping is zeer frans georienteerd, animatie ook alleen in franse taal.

Zeer mooi weer gehad alleen veel te veel wind (altijd zo???). Zijn van de 10 dagen maar 3 dagen

naar het strand kunnen gaan, ander dagen werd je op het strand gezandstraald.

Wel mooi zandstrand, kon vrij ver de zee inlopen!

Gereisd familie in juli 2010

Fantastische camping

Eltika, 27-5-2009

's Morgens tent openritsen en dan de Middellandse Zee zien?! Dan moet je naar deze camping. Hij ligt op een prachtige plek. Het personeel is vriendelijk, de faciliteiten schoon en verzorgd, er wordt 's avonds van alles georganiseerd en voordat je het weet, ben je door een groepje Fransen uitgenodigd om een potje petanque te spelen. Super camping!
Gereisd met partner in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Loisirs Vacances Languedoc Les Ayguades in Gruissan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Loisirs Vacances Languedoc Les Ayguades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Loisirs Vacances Languedoc Les Ayguades scoort een 7.81 uit 10 op basis van 178 reviews.