8,1

112 reviews over Camping Les Amarines in het Nederlands

Terug een aangenaam verblijf

Dezitter, 20-8-2017

Terug voor de tweede keer en weer zeer goed meegevallen. Ruime plaatsen, alles goed onderhouden. Zalig voor de kids aan het riviertje. Goudargues en intermarché op loopafstand. Maar vooral een heerlijk rustige camping waar de nachtrust gerespecteerd wordt. Van kindonvriendelijk niets gemerkt? ( ik had er 4 mee) . Inderdaad niet zo veel activiteiten maar hoeft ook niet voor ons.
Gereisd familie in augustus 2017

Heerlijke vakantie met jonge kinderen!

Kelly, 18-8-2017

Ontspannen vakantie beleefd met ons gezin met drie jonge kinderen. Grote staanplaats, leuke rivier, eenvoudig zwembad waarvan de helft 60cm diep is. De kinderen hebben genoten van de Nederlandse animatie en konden lekker zelf rondlopen op de camping (4 en 7 jr.). Vriendelijk personeel. Goudargues is een gezellig klein dorp en je zit op 20 A 30 min. rijden van de drukte rondom de Ardèche. We hebben de grot in Aven l' Orgnac bezocht, chateau de Roure en de Ferme aux crocodiles. Relatief dichtbij en leuk voor jonge kinderen. .Voor pubers is de camping niet aan te bevelen. Er wordt streng op toegezien dat er rust is tussen 23.00 uur en 07.00 uur; voor tieners zijn er 's avonds geen activiteiten. Voor een gezin met kinderen tot 12 jaar is de camping een echte aanrader. Wij hebben in ieder geval genoten!!
Gereisd anders in augustus 2017

mooie camping (maar nooit meer)

Familie vd Koornakker, 17-8-2017

Erg mooie camping die op een ideale plek ligt.

stadje nabij (Goudagues) is erg leuk en gezellig met veel marktjes

echter wordt geleid door mensen die mij persoonlijk totaal ongeschikt om een camping als deze te leiden, de eigenaresse spreekt alleen Engels wanneer het haar uitkomt (om nog maar te zwijgen van de onbeschofte van het andere personeel) totaal niet klantvriendelijk, ze lopen tot diep in de nacht rondjes om mensen om onvriendelijke wijze te vertellen dat het stil moet zijn (zelfs rustig praten bij de tent om een uur of 11 in de avond is niet toegestaan. verdfer hangt er een enorm anti nederlandse sfeer en maken de Franse vaste gasten de dienst uit met hun klachten, terwijl de franse kinderen het meeste overlast veroorzaakte (spelen in het sanitair, gillen in de vroege ochtend, vuil en rotzooi in de rivier gooien waarvan de nederlandse kinderen de schuld krijgen). ik kampeer al 30 jaar met zowel mijn vrouw als mijn kinderen maar zoals het hier heb ik het nog nooit meegemaakt.

hier komen wij nooit meer terug!

Gereisd familie in juli 2017

Nooit meer, camping eigenaren niet geschikt!

Carola, 16-8-2017

Leuk gelegen camping, helaas verkeerde overspannen eigenaren!

Kleine kinderen mogen niet huilen, grotere kinderen geen plezier maken en honden mogen geen hond zijn. Vele camping gasten zijn op hun vingers getikt, hebben waarschuwingen gekregen of gewoon van de camping afgestuurd. Het gaat echt nergens over. Het werd gewoon een soort slapstick! Fransen campinggasten mogen alles, en Nederlanders zijn maar lastig!

Toilet gebouw veel te klein, gemiddeld 9 wachtenden voor je als je wilt douchen.

Douche gaat uit om 23.30 uur.

Ik kampeer mijn hele leven al, maar dit regime is ons niet goed bevallen!

Gereisd familie in juli 2017

Leuke camping in mooi gebied

Tessa, 16-8-2017

Wij zijn vanochtend vertrokken en hebben een heerlijke 9 dagen gehad op deze camping. Met name de onvriendelijke eigenaars herken ik niet. Wij hebben een dag voor aankomst geboekt en hadden alle medewerking. Toen ik een dag later om een plek vroeg voor een bevriend stel werden uitgebreid de mogelijkheden doorgenomen. Onze kinderen (9, 7 en 3 jaar) hebben een toptiijd gehad, met name in de rivier. Dammen bouwen, stroomversnellingen, kikkers en visjes vangen. Zwembad is inderdaad klein, maar niet te druk in de tijd dat wij er waren. Douchen kon tot 23:30, met topdrukte rond 19:30. Mocht wel vaker dan 1x schoongemaakt worden. Één keer per week disco, werd erg gewaardeerd door de kinderen. Ik kan me voorstellen dat je daar last van hebt als je er dichtbij staat. Wij stonden op het 'eiland', daar was het heerlijk rustig. Eten hebben we niet op de camping gedaan, maar wel erg lekker in Goudargues.
Gereisd familie in augustus 2017

Onvriendelijke eigenaren / niet kind vriendelijk

S. Moonen, 16-8-2017

Camping is netjes en grote- schaduwrijke plaatsen. Je kunt niet echt spreken van een strand bij de rivier. Onze hond heeft zich echter wel heerlijk vermaakt in de rivier. Frietjes zijn niet altijd te krijgen, want wanneer er al teveel bestellingen zijn, kun je er geen meer krijgen.

De eigenaren zijn niet bepaald vriendelijk, al lijkt dat in 1e instantie wel zo. ’s Avonds lopen ze over de camping als een soort van kampbewaarders. Wanneer mensen ’s avonds voor de tent zitten en met gepaste toon praten, worden ze gesommeerd dat ze stil moeten zijn.

De eigenaren waren sowieso niet vriendelijk naar Nederlanders. Nederlandse kinderen/pubers hadden het steeds gedaan, terwijl de Franse degene waren die “overlast” veroorzaakte. Het is een camping waar heel veel vaste gasten komen en die hebben een streepje voor.

Als deze gasten gaan klagen bij de receptie dat kleine kinderen ’s ochtends tussen 07.00 u en 08.00 u geluidjes maken (dit terwijl het er tot 07.00 u ‘s ochtends rust hoort te zijn) en kinderen om hun heen teveel geluid maken, worden deze mensen zonder pardon van de camping gegooid, en dit zonder wederhoor. Ze gaan puur af wat de vaste gasten te zeggen hebben. Ongelooflijk, dit hebben we in de 40 jaar dat we kamperen, nog nooit meegemaakt.

Niet bepaald een familiecamping!

Onvriendelijke eigenaren

Rietje, 15-8-2017

Camping met ruime plaatsen aan een rivier met kleine stroomversnellingen.

Zwembad bij drukte echt te klein.

Sanitair is verouderd en wordt te weinig schoongemaakt.

Zeer onsympathieke, norse eigenaren die het niet op Nederlanders hebben en vooral gericht zijn op hun vaste gasten.

Flexibiliteit is ver te zoeken en ze zijn niet kindvriendelijk.

Gereisd familie in juli 2017

niet kindvriendelijk door onvriendelijke eigenaren

Bags, 15-8-2017

Grote en schaduwrijke plaatsen. Zwembad erg klein, niet mogelijk om 'even lekker te zwemmen'. geen peuterbad.

Rivier is leuk. Restaurant slecht, snacks op bepaalde dagen niet te krijgen.

Nederlands animatie meisje, deed het erg leuk. Had soms (alleen!) 20 kinderen te vermaken. Dit kan eigenlijk niet. Eigenaren zijn niet vriendelijk, zijn met name onvriendelijk naar Nederlanders. Zij lopen om 23h een ronde waar met name Nederlandse gasten (die rustig voor hun tent zitten te praten) aangesproken worden met 'sssst " ipv je een prettige avond te wensen en te vragen of je rekening wil houden met de rust. Totaal niet flexibel naar kinderen. Zelfs commentaar als kinderen in een groep in het zwembad spelen. Alle geluid/ drukte van kinderen lijkt te veel.

De eigenaren luisteren vooral naar de vaste gasten die klagen. Betreffende families worden aangesproken of zelfs de camping afgestuurd zonder enige wederhoor van deze families. Als je de eigenaresse aanspreekt over dingen die jouw inziens niet kloppen, verstaat ze spontaan geen Engels meer.

Tja..

van Dijk, 14-8-2017

Wij hadden een caravanplaats gereserveerd voor 3 weken.rustige camping stond in de reviews.Dit is ook wel zo maar dan moet je niet net zoals wij een plaats toegewezen krijgen pal achter de receptie en terras en naast de slagboom. ( dit wist ik van te voren niet) 2 x per week zijn er thema avonden met snoeiharde muziek. Van ellende oordoppen ingedaan.De volgende dag een andere plaats gevraagd. De zoon van de eigenaresse reageerde heel nors dat dit niet kon.Hij keek niet eens naar de mogelijkheden. Uiteindelijk zijn we er met de eigenaresse uitgekomen en andere plaats gekregen nadat we dreigden weg te gaan.

Sanitair is verouderd en je moet wel heel vaak op de knop drukken om te kunnen douchen. Rivier stelt niet heel veel voor op de camping evenals het kleine zwembad. Maar beide goed genoeg om even af te koelen. Veel vaste gasten.De omgeving is prachtig en de grote intermarche om de hoek is fijn. Ondanks de grote plaatsen gaan wij niet meer terug naar deze camping.

Peter WOUTERS, 14-8-2017

Het was dit jaar weer een erg aangenaam verblijf. Goede ontvangst, vriendelijk personeel en er wordt voor gezorgd dat je kan genieten van de rust. Het sanitair is proper een de mensen doen hun best om het goed te onderhouden, maar de douches zijn misschien wel eens aan vernieuwing toe. Verder een tevreden klant.
    Gereisd anders in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Amarines in Goudargues (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Amarines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Amarines scoort een 8.05 uit 10 op basis van 180 reviews.