9,4

Uitstekend

11 reviews over Vakantiehuis Mas du Temple in het Nederlands

Schitterend

Marieke, 4-6-2017

Het is een heel prachtig huis voorzien van alle gemakken. Heerlijk 2 weken verbleven met man en kinderen (van 6 en 8). Je voelt je bij aankomst al welkom, de wijn staat al klaar. Mooie streek met veel te doen. Aanrader is de markt in het vlakbij gelegen Uzes maar ook Nimes en Avignon zijn zeer de moeite waard. Al met al een heerlijke (mei)vakantie gehad.
Gereisd familie in april 2017
Hilde Verduyn,

Beste Marieke, dank voor deze mooie review en om zoveel zorg te dragen voor onze villa.

We doen inderdaad ons best om alle gasten een fantastische vakantie te bezorgen.

Jullie zijn steeds welkom !

Geweldig! Wij boeken het nogmaals..

Salih & Laurie, 3-6-2017

Alles in de villa en de service/communicatie van de eigenaar was van a tot z topkwaliteit!

Grote slaapkamers met Top bedden. ( boxsprings)

Het zwembad en de tuin was fantastisch voor de kids en de volwassenen.

Samengevat: voor herhaling vatbaar!!

Gereisd familie in mei 2017
Hilde Verduyn,

Wij danken jullie om zoveel zorg te dragen voor onze villa.

Jullie waren fantastische gasten en steeds welkom !!

prachtige villa als ideale uitvalsbasis

pol en vrienden, 6-10-2016

Heel ruime kamers met bad of douche, verwarmd zwembad, ruime living en keuken en dit alles in de meest duurzame materialen.

Heel leuk was ook de terras-eethoek en de buitendouche.

De villa is ideaal gelegen om, op korte afstand, al de mooie locaties van de Provence te bezoeken.

Zeker een aanrader !!

Gereisd met vrienden in september 2016
Hilde Verduyn,

Dank je wel voor deze lovende woorden, Pol.

We hopen jullie bij een volgende gelegenheid opnieuw te mogen verwelkomen.

Het was een fantastische vakantie.

Kurt Schmidt, 4-10-2016

De villa was fantastisch , heel gezellig ingericht. Een mooi zwembad met een prachtig uitzicht op wijngaarden. De ligging van het huis is 8 km van Uzes , een heel gezellge stad met leuke winkels, cafés en restaurants. De villa is een echte aanrader voor een fijne rustige vakantie.
Gereisd met partner in september 2016
Hilde Verduyn,

Dank je wel, Kurt, voor deze mooie review.

Johan en ik zijn blij dat jullie ervan genoten hebben en hopen jullie bij een volgende vakantie opnieuw te mogen begroeten én verwelkomen met n mooi gevulde ijskast :-).

fantastische-luxueuze-sfeervolle villa met zwembad

leona, 2-8-2016

Wat een luxueuze villa!!! op een rustige plaats met een prachtig uitzicht!

we hebben echt genoten van de goede bedden in de grote kamers met airco.

alles was er aanwezig om er een deugddoende vakantie te beleven.

wij waren daar met 2 kleine kindjes:kinderbedden, stoelen, box, speelgoed, fiets met kinderstoel, verzorgingskussen, buggy ....alles was aanwezig.

een echte aanrader voor iedereen!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Schitterend!

rita, 12-7-2016

Alles ok. Geen opmerkingen.Prachtig overloopzwembad.
Gereisd met vrienden in juni 2016

Zeer mooie villa met zwembad. Een aanrader !

Chris Geentjens, 2-7-2016

We hebben enorm genoten van deze prachtige luxueuze villa met heel mooi zwembad. We hadden heel mooi weer en hebben altijd buiten kunnen eten. Het is heel rustig gelegen en heeft een mooi uitzicht. Er valt niets op aan te merken. Alles was tot in de puntjes verzorgd. We hadden onmiddellijk een thuis gevoel.

Het stadje Uzès was ook heel gezellig.

Zeker voor herhaling vatbaar !

Gereisd familie in juni 2016

Topbestemming

Fam. Honoré, 30-6-2016

Met de ganse familie 14 dagen genoten van deze mooie vakantiewoning. Vlotte communicatie met de eigenaars. De Mas is tot in de puntjes verzorgd. Goede uitvalsbasis om de streek te verkennen (Nîmes, Pont du Gard, ...). Een echte aanrader.
Gereisd familie in maart 2016

Op en top locatie, warm aan te bevelen.

Martine en Dirk, 21-10-2015

In deze gezellige villa is er een mooie keuken en een sfeervol ingerichte zitkamer. Wij genoten op zonnige dagen van de tuin met zijn gezellige terrasjes en het zwembad. Van het overdekte terras met zijn kookgelegenheid profiteerden wij optimaal tot in de late uurtjes .
Gereisd familie in september 2015

Woning met een echt "thuis" gevoel. Een aanrader !

Heidi, 7-8-2015

Een woning smaakvol en praktisch ingericht. Je hebt er echt alles. Mooi uitzicht, uitstekende ligging. Rustige buurt. Zeer netjes.

Ruime kamers met uitstekende bedden. Groot tv scherm met audio, enz.... De airco is heel eenvoudig te bedienen.

Bij aankomst was er zelfs een leuk welkomsgeschenk voor iedereen. Zelfs voor de kindjes, wat een aangename verrassing was. Ook het contact om te huren is zeer aangenaam verlopen.

Wij hebben echt genoten van onze vakantie en hadden direct een thuis gevoel. Wij komen zeker nog eens terug !

Gereisd met vrienden in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mas du Temple in Garrigues, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mas du Temple zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Mas du Temple scoort een 9.42 uit 10 op basis van 12 reviews.