Appartement Résidences Les Marines Et Le Bord De Mer

Appartement Résidences Les Marines Et Le Bord De Mer
Résidences Les Marines Et Le Bord De Mer

2 reviews over Appartement Résidences Les Marines Et Le Bord De Mer in het Nederlands

gemiddeld

stefaan, 21-7-2009

zijn net terug van onze vakantie daar , het afgesloten domein opzich valt heel goed mee

+: klein maar leuk zwembad waar altijd plaats was - vlak aan zee - s'avonds redelijk rustig - al het noodzakelijke vind je op wandel afstand

-: in frontignan plage valt niet veel te beleven - sommige huisjes zijn mooier aangelegt dan andere - keuken was bij ons echt te klein

de oppervlakte van ons huisje was binnen normaal gezien voor 6 pers , wij vonden het al krap met 2 kids & 2 volwassenen , tuinje was dan weer wel ruim maar met keien aangelegd dus niet zo konfortabel

toch hebben we er een fijne vakantie gehad

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

echt,een super plek

lucia, 24-8-2008

goed verzorgd appartement,met alles wat je nodig hebt. bijv.extra magnetron,oven,strijkijzer,enz. gelegen aan het strand, met een eigen zwembad. echt een top locatie. weinig nederlanders, maar wel zo prettig. zeker voor ons voor herhaling vatbaar.
Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidences Les Marines Et Le Bord De Mer in Frontignan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidences Les Marines Et Le Bord De Mer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Résidences Les Marines Et Le Bord De Mer scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: