Camping Huttopia Font Romeu

Camping Huttopia Font Romeu
Huttopia Font Romeu
7,3

7 reviews over Camping Huttopia Font Romeu in het Nederlands

Mooie camping in mooi gebied

Scot, 19-8-2016

Deze camping heeft veel blokhutten die in de winterperiode veel verhuurd worden. Overigens is dit niet storend voor de kampeerder want je kampeert niet midden tussen deze blokhutten. Wij waren met onze caravan en hadden een prima en grote plek.

Er is veel te doen op en om de camping. Iedere dag wordt er iets georganiseerd voor de kinderen door de Engels sprekende werknemers.

Het sanitair is goed en redelijk schoon en wordt tweemaal per dag ('s ochtends vroeg 6 uur en 's middags rond 15:30 uur) schoon gemaakt.

Het dorp is op loopafstand en daar kun je je boodschappen doen bij de plaatselijk Carrefour en bakker. Je kunt ook voor het gemak kiezen en brood bestellen op de camping.

We hadden prima weer; zo'n 23-26 graden met een windje. Beneden in het dal was het erg warm dus we waren blij dat we op hoogte kampeerden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Mooie natuur, minder mooie camping

Robert Gouda, 2-8-2016

Omgeving is schitterend, daar doe je het voor. Camping zelf is erg geschikt voor tenten, maar minder voor caravans en campers. Wij kwamen met de camper zelfs op een te scheve plek vast te zitten. In het hoog seizoen is het aantal toilet gebouwen niet toereikend en er wordt slechts 1 keer per dag schoon gemaakt. Dat gezien de prijs die best hoog is, is onder de maat.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Nooit meer

Margreet, 13-9-2015

Het is een prachtige plek,de omgeving is mooi.Het huisje,cabanna wat we hadden gehuurd is totaal ongeschikt voor kleine kinderen.Skibak met scherpe rand in de kamer,niet afgezet hoog terras,steile trap.veel te duur voor wat er wordt geboden.Restaurant was al gesloten.Als je in de slaapkamer was kon je door de kieren van het hout zo de wc in kijken.Te weinig ruimte,stoelen en de bedden waren keihard.Niet geschikt voor zes personen.
Gereisd met jonge kinderen in september 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Huttopia Font Romeu bij:

Prachtige camping, omgeving en veel activiteiten

Cecile Havelaar, 29-7-2015

Mooie camping - vooral de tenten en caravans hebben prachtige plekken. Cabane beviel goed. Een geschikte camping/omgeving voor liefhebbers van een actieve vakantie. Aanraders: wandeling bij Lac Des Bouillouses (ook voor trektochten door de bergen), quad bike, parc vertige en canyoning.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Schitterend kamperen in de bergen

HermanInHercules, 26-7-2012

Font Romeu is een tamelijk hoog gelegen skidorp op 1800 m, zo'n 1,5 uur rijden van Perpignan, de camping was vroeger de camping municipal van het dorp en ligt dus aan de rand van het plaatsje. Wij zaten in een luxe huurtent (Canadienne) die mooi hoog op het terrein liggen met een schitterend uitzicht over de bergen. De staplaatsen van gewone tenten en caravans zijn lager op het terrein en soms minder beschut. Het zwembad is klein, maar goed en piekfijn onderhouden, er komen voldoende Nederlanders om speelmaatjes voor kinderen te vinden en dat is goed want de officiele activiteiten zijn in het Frans, voor zover je daar behoefte aan hebt, want vanaf de camping zijn er talloze mooie wandelingen de pyreneeen in. Het personeel is relaxed en aardig maar heeft weinig affiniteit met kamperen, het sanitair is weliswaar schoon maar onhandig georganiseerd (geen trekkers, soms geen wc rol houders, echt vreemd), een grote pre is dat het dorp op loopafstand is van de camping en toch in de natuur is
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

geweldig

Lieve, 27-5-2010

wat een vakantie was dit! Super veel te doen, heerlijk. Wij waren met 3 kinderen (9,12,14) We hebben allemaal volop genoten. En onze kinderen ook! De camping ligt zeer mooi in het bos. Mooi zwembad, tenten en huisjes en een mooi meertje. we zijn ook naar camping Huttopia senonches geweest, en we vonden het allebei erg leuk, maar voor meer avontuur is Font Romeu echt een aanrader. volgend jaar weer. groetjes Lieve
Gereisd anders in mei 2010

Nog een keer waard

Sandra, 9-5-2010

Wij zijn hier in de zomer 4 dagen op doorreis geweest, maar we hadden spijt dat we die andere camping in spanje 600 km verderop hadden geboekt. Wat is het hier leuk zeg!! we hebben hier niet gegeten, dus over het eten kunnen we niets zeggen. Maar het zwembad, de tenten en huisjes, alles is mooier dan op het plaatje. Echt waar. Alles van hout, en het personeel is echt heel gezellig en aardig. Het is rustig, maar toen wij er waren hebben onze 2 kinderen volop gespeeld met andere kinderen. Het zwembad is erg mooi, niet zo heel groot, maar ook heel mooi gelegen. volgende zomer gaan we zeker nog een keer boeken.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Huttopia Font Romeu bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Huttopia Font Romeu in Font-Romeu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Huttopia Font Romeu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Huttopia Font Romeu scoort een 7.32 uit 10 op basis van 9 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: