8,5

Uitstekend

10 reviews over Camping Le Fun in het Nederlands

Super vakantie

Fam Willems, 11-8-2017

Super windsurfvakantie gehad, van de 14 dagen, 12 dagen kunnen varen waarvan 3 dagen tramontane wind (luifeltje indraaien dan)

Leuke gemoedelijk sfeer, kleinschalige camping waar je tot rust komt, ondanks de spoorweg die de eerste dag hinderlijk overkomt.

Fijn zwembad om af te koelen, proper sanitair.

Waren met een camper, dus alles met de fiets te doen, als je van fietsen houd, zoals wij, is dit geen last (supermarkt 7km, supperette 3km), voor herhaling vatbaar.

Gereisd familie in juli 2017

aangename camping

Famille Moorlag, 28-7-2017

Mooie nette camping, hele vriendelijke mensen. Perfect voor surfers omdat je opération kan lopen. Water is wel een stukje lopen.
      Gereisd anders in juli 2017

Harrie, 2-6-2016

Zeer mooie en comfortable camping. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Vanuit deze camping het katarenland perfect te verkennen.
          Gereisd anders in juni 2016

Formidable!

Mieke Hulsman, 19-8-2015

Met onze 2 kinderen/jongeren van 16 en 18 jaar hebben we hier voor de 7 e x weer een heerlijke vakantie doorgebracht. Sportieve kampeerders waar ook jongeren komen die elkaar bij de bar treffen en er lekker hangen op het terras of in de ruime 'cave', tafelvoetballen, tafeltennissen, zwemmen. Internationaal gezelschap zonder entertainment, behalve de wekelijkse 'soirée' met eten en muziek. Omgeving biedt veel mogelijkheden voor allerlei uitstapjes, zowel Pyreneeen als Haute Corbière als kust of dagje Spanje. Zalige ruime stranden. Aardige eigenaren.

Tip: Neem een stevige tent mee en een goeie hamer voor de haringen. Wij hadden fietsen mee wat echt heerlijk was!

Gereisd familie in augustus 2015

Kiters NL, 13-7-2015

Erg mooie plaatsen, zeer behulpzame receptie. Wij zouden 2 nachten blijven maar het werden er 9.

Merci beaucoup!

Gereisd anders in juli 2015

Fiona, 3-7-2015

Heerlijke, gezellige camping met vriendelijke en gezellige mensen!
                  Gereisd anders in juli 2015

Een relaxte camping voor sportieve mensen

rob_faasen, 6-8-2012

Camping Le Fun ligt aan de doorgaande D weg van Narbonne naar Perpignan. De eigenaren en het personeel zijn zeer vriendelijk. Men spreekt Frans en Engels. Op de camping is een eenvoudige kampwinkel annex bar en snackbar. Eenmaal per week heeft men een thema avond, waar de eigenaresse heerlijk Catalaans/Frans eten serveert. Het zwembad is zeer schoon en open van 10 tot 20 uur. Jongeren van allerlei nationaliteiten en leeftijden gaan makkelijk met elkaar om. De camping werd in de tijd dat wij er waren door merendeel Fransen bevolkt en een aantal Nederlanders, enkele Britten en Duitsers. Veel van de jongere mensen komen naar Le Fun vanwege de uitstekende Kite en Windsurf mogelijkheden in de omgeving. Er kan dus veel wind zijn. Verder leent de omgeving zich goed voor mountainbiken en trail running. Wij (gezin met 4 kinderen in leeftijden 9 tot en met 15 jaar) hebben een fantastische tijd gehad. Aan de herrie van de trein die langs de camping raast zul je wel moeten wennen.
                  Gereisd familie in juli 2012

Goede camping

Nienke, 24-8-2011

Wij hebben in de zomer van 2011 een stacaravan gehuurd. Dit is ons heel goed bevallen. Het is een rustige camping geschikt voor jonge gezinnen. De caravan was netjes onderhouden. De eigenaren van de camping zijn heel vriendelijk. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Omdat wij van kite surfen houden hebben we voor deze camping gekozen. Dit kan volop in de omgeving (alleen niet op het meer waar de camping aan ligt). Daarnaast kun je je ook goed vermaken in de omgeving. Waar wel rekening mee gehouden moet worden is dat het er flink kan waaien.
                  Gereisd met partner in juni 2011

is een goede overnachting plaats voor doorreis

henk , 12-3-2010

Het is een goede camping in opkomst

ook geschikt voor jongelui

Warn op camping in het voorjaar 2009

Gereisd met partner in maart 2010

ik denk de laatste keer.

Bernard, 15-7-2009

Mooi zwembad,geschikte camping voor ouderen en gezinnen met kleine kinderen,voor opgroeiende jeugd is er niets te beleven mits zij van surfen houden!
                  Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Fun in Fitou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Fun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Fun scoort een 8.54 uit 10 op basis van 49 reviews.